Sinulta kuin tuhka tuuleen joskus? Etsit tietoa hänestä, mutta et löydä sitä mistään. Luulet, että hän on kuollut?
Jos ei ole some-kanavissa tietoa, eikä missään, miten olet ollut yhteydessä? Kokemusta kellään?
Onko joku ihminen hävinnyt
35
538
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muuttanut ulkomaille?
- Anonyymi00002
Eka olettamus on silloin: sairaalassa, kenties psykiatrisella. Jossain, mistä ei halua tiedottaa.
- Anonyymi00007
Siis miten tollain ajattelet ekana jos joku hävii?
Hyvin harvoin tollain kai on. - Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siis miten tollain ajattelet ekana jos joku hävii?
Hyvin harvoin tollain kai on.Kyllä ne psyyke puolen jutut aika hyvin salataan
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä ne psyyke puolen jutut aika hyvin salataan
Mutta jos se on se ketä ajattelen että sä ajattelet. Josta on täällä ollut puhetta niin älä välitä. Se on heidän perheessä tuttu juttu. Sieltä on muitakin osastohoidossa. Pienellä varauksella.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mutta jos se on se ketä ajattelen että sä ajattelet. Josta on täällä ollut puhetta niin älä välitä. Se on heidän perheessä tuttu juttu. Sieltä on muitakin osastohoidossa. Pienellä varauksella.
Sun tarttis varmaan mennä kanssa, tai sitten tuo että kuvittelet juttelevasi jonkun tutun kanssa on ihan vain älyn vähyyttä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kenestä oikein selität oikein?
- Anonyymi00036
Anonyymi00022 kirjoitti:
Sun tarttis varmaan mennä kanssa, tai sitten tuo että kuvittelet juttelevasi jonkun tutun kanssa on ihan vain älyn vähyyttä.
Niin vai koittaako mustamaalata sitä jotain josta täällä on puhuttu?
- Anonyymi00003
Ei niin että kuolleeksi luulisi. Google osaa kertoa työpaikan. Miettinyt laittaisinko työsähköpostiin viestiä,en haluaisi häiritä enkä tungetella.
- Anonyymi00005
Onhan tollasesta kokemusta.
Nykyään ei oo niin vaikee löytää joku
kun joskus aiemmin, siis ysärillä esimerkiks.
Väestörekisteristä muuten saa tiedon onko
joku elossa vai ei enää.
Siis jos tiedät nimen ja jotain. - Anonyymi00006
Joo, on kokemusta.
Kävi niin että yäktäkkiä tuttava ei vastaa puhelimeen, ei sähköpostiin eikä muihinkään viesteihin. Ei mitään uutta elämää näkyvissä SoMessa. Se vaikutti omituiselta, pahaenteisen hiljaiselta, mutta meillä ei ollut ketään yhteisiä kavereita, joilta olisin voinut kysyä.
Laitoin sitten perinteisen postikortin tuttavan syntymäpäivänä, koska jokin osoite oli tiedossa -> omaiset ottivat yhteyttä viikon päästä. Tuttavani oli menehtynyt pari kuukautta sitten äkilliseen sairaskohtaukseen, saamastaan ensiavusta huolimatta. - Anonyymi00008
Juu on. Tuo on hankala tilanne, mutta nykyään netin aikakaudella asia lienee helposti selvitettävissä.
Hänen kohdallaan epäilisin että hän pitää joskus mainostamaansa some-taukoa. Tai koska hänellä on parhaillaan monta rautaa tulessa, olettaisin, että hän on jonkun "raudan" parissa. Hänellä on myös paljon läheisiä, ystäviä, sukulaisia ja naisystävä, joiden luotan pitävän hänestä huolta. Lisäksi työ ja terveyteen liittyvät syyt pitävät häntä paikallaan, missä kulloinkin asuu. Ehkä parin kuukauden päästä huolestuisin, jos mitään elonmerkkejä ei näkyisi missään. - Anonyymi00009
Yrität kysyä sellaiselta joita yhdessä tunnetta.
Facebookissa saattaa olla profiili, linkedinissä myös.
Sen jälkeen alkaa tulla vaikeaa, yksityisyydensuojan vuoksi käy hassusti että monilla yrityksillä voi olla tiedot henkilöistä, mutta muilla ihmisillä ei. - Anonyymi00010
Olen varmaan jossain määrin itse tuollainen "kadonnut". Poistin kaikki omalla nimelläni olleet someprofiilini eikä nimihaulla löydy netistä mitään uutta yli 15 vuoden ajalta. Puhelinnumero on myös salattu. Joku vanha tuttu lähetti minulle kerran sähköpostia - oli saanut sähköpostiosoitteeni yhteiseltä tutulta (olimme luokkakavereita 20 vuotta sitten).
- Anonyymi00011
Sähköpostilla voi yrittää.
etunimi.sukunimi
käyttää yleisiä sähköpostiosoitteita kuten @gmail.com, hotmail.com etc.
Jos ei ole yleinen nimi niin voi osua. Esittelee itsensä etsien kyseistä henkilöä.- Anonyymi00029
Tai sitten ilman välissä olevaa pistettä
- Anonyymi00012
Olen tuollainen.
https://www.youtube.com/watch?v=psZXyooc-AI- Anonyymi00013
Miksi olet tuollainen?
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi olet tuollainen?
Siihen on tottunut. Ei kukaan jää kaipaamaan. Jos henkilö ei silloin kun tunnen ole riittävän aktiivinen niin jatkan matkaa. Kukaan ei uskoisi mitä kaikkea olen jättänyt taakseni. Saatan olla sosiaalinen tilanteissa, mutta en pidä suurta ääntä muuten itsestäni eikä ketään erityisesti kiinnosta kysellä. Valitsen ystäväni tarkkaan tai yritän johonkuhun tutustua hetken, mutta jos ei toinen ole aktiivinen niin ei voi mitään.
Sitten katoan. Usein ilman hyvästejä. - Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Siihen on tottunut. Ei kukaan jää kaipaamaan. Jos henkilö ei silloin kun tunnen ole riittävän aktiivinen niin jatkan matkaa. Kukaan ei uskoisi mitä kaikkea olen jättänyt taakseni. Saatan olla sosiaalinen tilanteissa, mutta en pidä suurta ääntä muuten itsestäni eikä ketään erityisesti kiinnosta kysellä. Valitsen ystäväni tarkkaan tai yritän johonkuhun tutustua hetken, mutta jos ei toinen ole aktiivinen niin ei voi mitään.
Sitten katoan. Usein ilman hyvästejä.Millä tavalla odotat toiselta sitä aktiivisuutta ja miten olet itse toiminut? Ja oletko osannut näistä tässä kertomistasi toiveista puhua ääneen? Tai ylipäätään kertoa jotain omista toiveistasi ja mitä asioita elämääsi haluat. Vaan katoat, kun naiset eivät osaa sinua miellyttää. Mutta mietitkö ikinä kuuna päivänä, millainen olet ollut toisia ihmisiä kohtaan? Jos näitä siis useita tapauksia ollut, että katoat sanomatta sanaakaan. Mielestäni todella epäkypsää käytöstä. Jos ihmiset kaikki sivuutat vaan, kuin heitä ei olisi ollut olemassakaan, niin kyllä se taitaa enemmän itsestäsi kertoa, mitä kenestäkään toisesta.
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Millä tavalla odotat toiselta sitä aktiivisuutta ja miten olet itse toiminut? Ja oletko osannut näistä tässä kertomistasi toiveista puhua ääneen? Tai ylipäätään kertoa jotain omista toiveistasi ja mitä asioita elämääsi haluat. Vaan katoat, kun naiset eivät osaa sinua miellyttää. Mutta mietitkö ikinä kuuna päivänä, millainen olet ollut toisia ihmisiä kohtaan? Jos näitä siis useita tapauksia ollut, että katoat sanomatta sanaakaan. Mielestäni todella epäkypsää käytöstä. Jos ihmiset kaikki sivuutat vaan, kuin heitä ei olisi ollut olemassakaan, niin kyllä se taitaa enemmän itsestäsi kertoa, mitä kenestäkään toisesta.
Tehdään nyt pari asiaa selväksi. En esimerkiksi koskaan ghostaa ihmisiä. Minä katoan monestakin syystä johtuen, mutta tottakai osasyynä on se että nainen ei osaa miellyttää tarpeeksi.
Kerropa sinä miksi se minun pitää aina miettiä millainen olen toisia ihmisiä kohtaan? Miksi se toinen osapuoli ei mieti sitä asiaa?
"Mielestäni todella epäkypsää käytöstä. Jos ihmiset kaikki sivuutat vaan, kuin heitä ei olisi ollut olemassakaan,
Epäkypsä on tässä maailmassa aika huvittava sana. Olen tavannut esimerkiksi niin monta epäkypsää naista vaikka minkä ikäisiä että sillä ei ole merkitystä.
Kukaan ei sanonut että sivuutan ketään, mutta eipä noita seuraajiakaan hirvittävästi ole näkynyt.
"niin kyllä se taitaa enemmän itsestäsi kertoa, mitä kenestäkään toisesta.""
Itseasiassa se kertoo ihmisestä yleisesti, mutta sinä, joka olet selkeästi vielä vähän nuori mieleltäsi et sitä koskaan tule ymmärtämään.
Totta kai se kertoo myös minusta, siitä miten osaan päästää irti ja miten olen oppinut maailmasta miksi kannattaa päästää irti.
- Anonyymi00014
ootteko miettinyt kaikki ei halua elämäänsä julkiseksi tai teidö tietoon. en ihmettele, voi silti elää hyvin.
- Anonyymi00015
niin jos joku maailmanloppu ja kaikki toiset ihmiset kadonneet, itse vain jäit jäljelle
- Anonyymi00017
tavallaan jos aletaan puhumaan esmes näitä ’mä kasvatan hänen lapset vaimoni. kanssa’ juttuja tietämättä mitään mistään leimaten sekopääksi niin noinkin voi käydä.
- Anonyymi00018
harmi.
- Anonyymi00020
Olen yrittänyt etsiä erästä kadonnutta entistä työkaveriani. Tiedän, miltä paikkakunnalta hän on kotoisin ja tiedän kaupungin, mihin hän muutti pakoon väkivaltaista puolisoaan, mutta mitään tietoa hänestä ei löydy. Pelkään, että hän on kuollut.
- Anonyymi00023
Kokeile hautahakua. Löysin sieltä pari tuttuani, kun mistään muualta ei löytynyt mitään.
- Anonyymi00031
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kokeile hautahakua. Löysin sieltä pari tuttuani, kun mistään muualta ei löytynyt mitään.
Yritin kysyä saman sukunimiseltä samalta kotipaikkakunnalta kuin työkaverini, kun hänen vanhempansa ja toinen sisarus olivat asuneet siellä, mutta en saanut mitään vastausta. Hän on saattanut muuttaa nimeäänkin, kun puoliso oli väkivaltainen. Haluaisin selvittää mysteerin, että mitä hänelle kävi.
Hautahaku ei tuottanut tulosta.
- Anonyymi00021
Toki, näitä sattuu. Silloin unohdan vaan, en yritä etsiä.
- Anonyymi00024
Kyllä, kaivattuni on hävinnyt kuin pieru Saharaan.
- Anonyymi00030
Ootko käynyt Saharassa? Miten voit tietää miten pieru sinne häviää?
- Anonyymi00032
sama juttu👍💨
- Anonyymi00026
Työttömyystuki-etsivä siellä vaan yrittää tehdä nettihakuja, että josko voisi evätä someprofiilin takia työttömyystuet.
- Anonyymi00027
Se yks lähtee ainakin Dubaihin uuden heilansa luokse.
- Anonyymi00034
Minulle ei ole koskaan käynyt noin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770