On käsittämätöntä että edes ehdotetaan ,näiden eläkkeiden leikkaamista.Toisin sanoen varastamista !
Onko Suomessa tultu jo siihen että rahanhimossa ryhdytään rikollisiksi ja varastetaan työeläkkeet henkilöiltä jotka jopa 50 vuotta maksaneet niitä itselleen .
Se on varmaa että rikolliset työeläke varkaat viedään oikeuteen .
Uskon tähän yhtyvän miljoonan työeläkettä saavan.
Työeläke on työntekijöiden itse maksettua eläkettä sekä omaisuutta.
3
113
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eläke katto raja on ainoa keino turva nuorison eläke tulevaisuus. Ahneille ei saa antaa nyt periksi. Tämä uudistus tarvitaan ehdottomasti.
- Anonyymi00002
Tämäkin on taas persujen, kokoomuksen, EK:n , työantajaliiton yritys saada työntekijäin eläkeyhtiöille maksetut varat ryöstettyä hallituksen käyttöön.
Kuvitellaanpas tilanne että joku orpo säästää koko työikänsä pankkiin 10% tuloistaan ja sitten kun hän on eläkeiässä niin ryöstetään niistä säästöistä esim kolmasosa valtiolle.
Onko tämä jonkun mielestä ok ?
Voihan tämän käytännön ylettää kaikkiin talletuksiin ja omaisuuteen. Esim jokainen asuntonsa ostanut määrätään maksamaan valtiolle esim 10% se arvosta. Tämä on täysin verrattavissa yksityisen maksaman eläkemaksun ryöstömiseen ! - Anonyymi00003
Niin ja sama käytäntö voidaan ulottaa kaikkeen yksityisten hankkimaan ja säästämään omaisuuteen; asuntoihin, autoihin, kesäasuntoihin, säästöihin.
Kaikista maksettava esim. 10% niiden arvosta valtiolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 631303
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121299Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45833Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114824- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38639
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72633