Toivottavasti mies oot tyytyväinen.........................................................

Anonyymi-ap

Toivotaan et sul on nyt hyvä mieli.
Mä en jaksa enää.

Ei ois pitänyt miettii mitä sä sanot jos teen aloituksen minkä meinasin.
Tosta miten sä kohtelet mua. Ilman syytä.

53

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Netissä pitäisi pyrkiä olemaan mahdollisimman lyhyen ajan jos haluaa toiseen oikeasti tutustua.

• Anonyymi00002

Turha mulle sanoo noin.

• Anonyymi00009

Erikoista että pierit palstaäijän huuhaa-aloituksesta tällaisen tulkinnan. Naiselta. Monesko vuosi muuten menossa tätä hubbabubbaa tulkitessa?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Erikoista että pierit palstaäijän huuhaa-aloituksesta tällaisen tulkinnan. Naiselta. Monesko vuosi muuten menossa tätä hubbabubbaa tulkitessa?

Monesko sulla Niskalenkkinä? -sivu

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Monesko sulla Niskalenkkinä? -sivu

Vihjaatko, että minulla olisi joku assigment?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vihjaatko, että minulla olisi joku assigment?

Ainaki sul on rutosti toisten rahaa. Kuulemma.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ainaki sul on rutosti toisten rahaa. Kuulemma.

Toisten rahaa- tarkoittaako tämä, että anastaisin toisten rahaa, pesisin toisten rahaa, muuta mitä?

• Anonyymi00003

Nappuloita nassuun ni ehkä saa nukuttua hetken

• Anonyymi00010

Vastailet naista esittävälle äijälle näitä aamuyöllä kello kolme, joten se vähän vesittää tämän viisastelusi. Naiselta Tee

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Vastailet naista esittävälle äijälle näitä aamuyöllä kello kolme, joten se vähän vesittää tämän viisastelusi. Naiselta Tee

T:s tarkottaa varmaa Tuhkakasaa?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

T:s tarkottaa varmaa Tuhkakasaa?

Oliko tämä nyt sellainen kuuluisa laiton ähkäisy?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Oliko tämä nyt sellainen kuuluisa laiton ähkäisy?

Kyl se oli ihan omien intressies ja kommentties perusteella päätelty.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kyl se oli ihan omien intressies ja kommentties perusteella päätelty.

Niin onhan se anteeksiantamatonta esittää kyseenalaistavia argumentteja törkyturville eikö?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Pitäisköhän sun oikeesti jo pyytää apua että pääset hoitoon? Ei toi sun toiminta ole tervettä. Ihan vaan hyvällä ja kaikella Rakkaudella sanoin. Joku toinenkin voisi omia tuon mitä sanoin.
        En kyllä ehkä ihan hyvällä sanois sille.

Tuo oli kyllä aloittajan kommentti.

• Anonyymi00004

AI-yhteenveto
      Ymmärrän, että tämä aihe voi olla vaikea ja tunteita herättävä. "Hanki joku toinen" on usein tarkoitettu neuvoksi, kun parisuhde on päättynyt tai suhde ei toimi, mutta se voi tuntua kylmältä tai väärältä, jos ikävä on suuri.
      Tässä on muutama näkökulma aiheeseen:
      Surutyö ensin: Jos olet juuri eronnut tai menettänyt kumppanin, uuden ihmisen etsiminen heti ei välttämättä ole ratkaisu. Surulle ja irti päästämiselle on hyvä antaa aikaa, jotta ei vertaa uutta kumppania vanhaan.
      Oman itsensä löytäminen: Joskus parasta on "hankkia" itsensä takaisin – keskittyä omiin harrastuksiin, ystäviin ja hyvinvointiin. Kun on sinut itsensä kanssa, löytää helpommin kumppanin, joka arvostaa itseään.
      Uuden tapaaminen: Jos olet valmis uuteen, avoimuus on avain. Se voi tarkoittaa deittisovelluksia, harrastusten parissa toimimista tai tuttavapiirin kautta tutustumista.
      Tärkeintä on edetä omassa tahdissa ja tehdä päätöksiä, jotka tuntuvat itsestä oikeilta, ei muiden vaatimuksesta.''

• Anonyymi00032

Sä voit elää tekoälys kanssa jos haluut, mut älä tyrkytä kuitenkaan tapojas muille jos ne ei pyydä tekoäly höttöä. Älä myöskään kuvittele taikka oleta tietäväsi mikä on jonkun tilanne johon tyrkytät näkökulmiasi noin.
        Jos itse tarvitset tuollaista apua taikka neuvoa päästäksesi surusta tai ikävästä yli niin se on sun asiasi mutta tee sitten vaikka oma aloitus tosta aiheesta. Mun ei tarvitse löytää itseäni, tiedän kuka oon ja missä oon. Eikä mulla ole mitään tarvetta tai syytä muuttaa itseäni. Mun ei tarvii mitenkään " hankkia" itteeni takaisin mistään.
        Mä olen myös ihan sinut itteni suhteen ollut aina.

~~~~~~~~~~~~~~~~

•••löytää helpommin kumppanin, joka arvostaa itseään•••

•••irti päästämiselle on hyvä antaa aikaa, jotta ei vertaa uutta kumppania vanhaan.•••

Mitä hittoa noilla tarkoitit?

~~~~~~~~~~

Tiedoksi muuten sulle vaikka sinä teet noin,
        mä en ikinä tee päätöksiä sen perusteella miten muut vaatii vaan miten itse tunnen/haluan.
        Enkä ikinä voisi "hylätä" ketään sen takia että joku vaatii niin.

Ei pahalla, mut niin...

• Anonyymi00006

"Tabletit jonossa". -PilleRisti

• Anonyymi00011

Taas sinä oman elämäsi suurmies käytät sitaatteja omasta tekstistäsi- onko tarkoitus lisätä näiden erittäin merkittävien lausuminen painoarvoa vai mikä on ”juju”? T naiselta pulkan vetäjälle

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Taas sinä oman elämäsi suurmies käytät sitaatteja omasta tekstistäsi- onko tarkoitus lisätä näiden erittäin merkittävien lausuminen painoarvoa vai mikä on ”juju”? T naiselta pulkan vetäjälle

Haluttais kuulla, miten pärjäisit kaksoisleukas kans ilman purkkaa Mustakallion laulukilpailussa. Tenorina naisoletettuna. Ajaisko miehet edelleenkin takaa? -sivu

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Haluttais kuulla, miten pärjäisit kaksoisleukas kans ilman purkkaa Mustakallion laulukilpailussa. Tenorina naisoletettuna. Ajaisko miehet edelleenkin takaa? -sivu

Okei, en saanut tästäkään juosten pikkupoikapissien kirjoitetusta mitään tolkkua, paitsi ehkä vihjaat että minulla on matala ääni ja ehkä pallit piilossa ns. Voi ei, nyt loukkasit minun tunteitani. Ai niin, eihän mulla olee

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Okei, en saanut tästäkään juosten pikkupoikapissien kirjoitetusta mitään tolkkua, paitsi ehkä vihjaat että minulla on matala ääni ja ehkä pallit piilossa ns. Voi ei, nyt loukkasit minun tunteitani. Ai niin, eihän mulla olee

Ohan sulla vihan tunteita jokaiseen palstalaiseen. Vaihda jo psykiatrias, ja seuraa sen palstalle. Tekis sullekin varmasti hyvää.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ohan sulla vihan tunteita jokaiseen palstalaiseen. Vaihda jo psykiatrias, ja seuraa sen palstalle. Tekis sullekin varmasti hyvää.

Tarkoitatko sitä, että tyypittelet niitä henkilöitä palstalaisiksi joita olet tänne lurettanut? Nolo

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tarkoitatko sitä, että tyypittelet niitä henkilöitä palstalaisiksi joita olet tänne lurettanut? Nolo

Eihän sun mielikuvituksees mahu ku yks ainoo palstalainen. Taitaakin se palstasetäs olla omahoitajas.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Eihän sun mielikuvituksees mahu ku yks ainoo palstalainen. Taitaakin se palstasetäs olla omahoitajas.

Turha luulla että haluaisin alkaa yhdenkään oman ikäiseni lapsen omahoitajaksi! Tiesin että paljon nuorempi henkilö olisi sitä halunnut, mutta minä en ole koskaan sitä halunnut! En pysty näkemään itseäni samassa tilassa kanssani ja se liittyy siihen, että hänen takiaan menetin itselleni hyvin rakkaan vakituisen työpaikan. Sellaista tekoa ei voi palkita rupeamalla auttamaan ihmistä jonka takia suurin unelma tuli menetetyksi!!

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tarkoittaako tämä antipatia palstasetäilmaisus kohtaan sitä, että koet sen tarkoittavan sinua vai palaako proput kun se kyseenalaistaa sinun loruilua noin muuten?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tarkoittaako tämä antipatia palstasetäilmaisus kohtaan sitä, että koet sen tarkoittavan sinua vai palaako proput kun se kyseenalaistaa sinun loruilua noin muuten?

Sä oot kyl viel tyhmempi ku miltä näytät. Ilmankos pysyttelet osastollas.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mee sitte kysymään oikealta ihmiseltä. Täällä se ei loista.

• Anonyymi00033

Ei kyllä ole jonossa mitään tai ketään.
        PilleRisti en myöskään ole, enkä PilleRin pyörittäjä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ehkä sil ei ole sellasta hoitokontaktia edes vielä. Sille vaikuttaa ainakin.
        Aika surullista miten paha olo sillä on. Ja kuinka kurja elämä.
        Ikävää ettei tiedä kuka se on, muuten tekisin huoli-ilmoituksen heti.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Mee sitte kysymään oikealta ihmiseltä. Täällä se ei loista.

Pitääkö ihan ite soittaa Edupoliin? Pioneeri varmasti vastaakin.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Turha luulla että haluaisin alkaa yhdenkään oman ikäiseni lapsen omahoitajaksi! Tiesin että paljon nuorempi henkilö olisi sitä halunnut, mutta minä en ole koskaan sitä halunnut! En pysty näkemään itseäni samassa tilassa kanssani ja se liittyy siihen, että hänen takiaan menetin itselleni hyvin rakkaan vakituisen työpaikan. Sellaista tekoa ei voi palkita rupeamalla auttamaan ihmistä jonka takia suurin unelma tuli menetetyksi!!

Tekisit omia aloituksia.

Täällä tuskin kukaan on se kenestä sä selität.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei yllätä yhtään sekään et susta ei saa sanoa mitään negaa, lähtee poistoon heti.
        Ilman sellaisia sanoja mitkä botti poistelis samantien, eli kukahan mahtaakaan poistatella.
        Voihan näitäkin toisaalle alkaa paljastemaan.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sä oot kyl viel tyhmempi ku miltä näytät. Ilmankos pysyttelet osastollas.

Et edelleenkään vastannut kysymykseen, vaan horisit jostain osastosta. Toistan- mikä ilmaisussa palstasetä on niin väärin?

• Anonyymi00046
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ehkä sil ei ole sellasta hoitokontaktia edes vielä. Sille vaikuttaa ainakin.
        Aika surullista miten paha olo sillä on. Ja kuinka kurja elämä.
        Ikävää ettei tiedä kuka se on, muuten tekisin huoli-ilmoituksen heti.

Aivan, palstaäijä eli aloittaja ja muut- jotta tämä tällainen huoli-ilmoitus olisi uskottava, olisi hyvä tuntea ensinnäkin nimeltä juu ja toisekseen olla sillä tavalla läheinen, että tietää asioistaan muutakin kuin sekavaa sönkötystä ”nettipalstan” kirjoituksista, eikä edes ne tiedot täsmää😏

• Anonyymi00047
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Tekisit omia aloituksia.

Täällä tuskin kukaan on se kenestä sä selität.

Koita sinä vaan jo hyväksyä, että se on tämä palstasetä eli aapee kun näitä ”kiintoisia” sivukerrontoja kirjoitteleepi

• Anonyymi00048
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Ei yllätä yhtään sekään et susta ei saa sanoa mitään negaa, lähtee poistoon heti.
        Ilman sellaisia sanoja mitkä botti poistelis samantien, eli kukahan mahtaakaan poistatella.
        Voihan näitäkin toisaalle alkaa paljastemaan.

Hyvinhän tuo herjaaminen ja muu vihjailu on sujunut, aller media eli suoliston omistava yhtiö on muuten enemmän oikealla kuin vasemmalla, että onpa kyllä mälsää

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Hyvinhän tuo herjaaminen ja muu vihjailu on sujunut, aller media eli suoliston omistava yhtiö on muuten enemmän oikealla kuin vasemmalla, että onpa kyllä mälsää

Ellei tämä ollut ny se pick me- henkinen joka saa näitä kummallisia kohtauksia, välillä ollaan niin samaa pataa ja välillä tätä näin jostain ihan puskista lukematta kontekstia sen kummemmin

• Anonyymi00051
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Aivan, palstaäijä eli aloittaja ja muut- jotta tämä tällainen huoli-ilmoitus olisi uskottava, olisi hyvä tuntea ensinnäkin nimeltä juu ja toisekseen olla sillä tavalla läheinen, että tietää asioistaan muutakin kuin sekavaa sönkötystä ”nettipalstan” kirjoituksista, eikä edes ne tiedot täsmää😏

Käännä miten haluatkin ton mitä kirjoitin.
        Suosittelisin lukemaan sen uudelleen,
        ehkä muutamankin kerran vaikka.
        Ehkä sitten ymmärrät mitä tarkoitin.
        Ehkä.
        Toki sekin mahdollisuus on että tarkoituksella käänsit sen noin.
        Rivienväleistäkin on hyvä osata lukea 😉

• Anonyymi00052
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Koita sinä vaan jo hyväksyä, että se on tämä palstasetä eli aapee kun näitä ”kiintoisia” sivukerrontoja kirjoitteleepi

Koita sinä tajuta sen verran edes et toi ei ollut todellakaan tämän aloituksen kirjoittaja jolle sanoin.
        Sen sä kyllä tiesit erittäin hyvin.

Sun olis hyvä jo tajuta että toi sun tunteeton touhus on julmaa.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kuule mua ei kiinnosta kuka omistaa tän paikan, ja vielä vähemmän joku politiikka.

Mulla ei ole mitään ongelmaa tollasten suhteen.
        Sä voisit joskus miettiä mitä itse höpöttelet,
        ja mistä syyttelet ketäkin.

• Anonyymi00049 kirjoitti:

Ellei tämä ollut ny se pick me- henkinen joka saa näitä kummallisia kohtauksia, välillä ollaan niin samaa pataa ja välillä tätä näin jostain ihan puskista lukematta kontekstia sen kummemmin

Ei mua kamalasti kiinnosta lukea sen tarkemmin mitä sä kirjoitat silloin kun ne liittyy mitenkään mun juttuihin/kommentteihin tai sellasta.
        Eikä muutenkaan kun tietää ettei sulla oo mitään hyvää sanottavaa (lähes koskaan) kenestäkään.

• Anonyymi00007

jos on sellainen empatian halu auttaa jos pystyy, kun kun jos itselläkin ollut monestikin rankkaa elämässä, niin, halu auttaa jos pystyy

tämä hahmo niin Randall Flagg:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Randall_Flagg

• Anonyymi00040

Mitä sä selittelet oikee?
        Jos haluaa auttaa niin silloin tekee muutakin kun jauhaa vaan palstalla vihjailujaan.

• Anonyymi00008

Taas tää perusjarkko yrittää. En miettinyt laisinkaan mitä sinä sanot.

• Anonyymi00038

Nyt oli kyllä jo ******* kommentti.
        Hieman mietityttää miksi tuo "mukaTnainen" ei tähän sanonut mitään.
        Hitto, en pysty valehtelemaan, en ihmettele todellakaan.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Nyt oli kyllä jo ******* kommentti.
        Hieman mietityttää miksi tuo "mukaTnainen" ei tähän sanonut mitään.
        Hitto, en pysty valehtelemaan, en ihmettele todellakaan.

Siis joku kirjoittelija oli hetken kommentoimatta ja persumuija veti taas johtopäätöksen?

• Anonyymi00050 kirjoitti:

Siis joku kirjoittelija oli hetken kommentoimatta ja persumuija veti taas johtopäätöksen?

Mikä hlvetin persumuija?

Millä perusteilla syytät persuksi?

• Anonyymi00054
        originalpieninainen kirjoitti:

Mikä hlvetin persumuija?

Millä perusteilla syytät persuksi?

Joku nauttisi jos imisit kassit tyhjix...

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Joku nauttisi jos imisit kassit tyhjix...

Johan se "edustaa" sientä.

• Anonyymi00013

some sleepless nights by some tooth-ache, well I wnet to the dentisti so helps.

• Anonyymi00041

Hienoo että sulla helpotti!

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Hienoo että sulla helpotti!

"HEL-potti". -sivu

• Anonyymi00056

Tulee vaik mitä tänne pian. Monestakin henkilöstä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe