Miksi työttömyys kasvaa Suomessa?

Anonyymi-ap

Työttömyyden kasvu johtuu maahanmuutosta sanovat asiantuntijat.

Mikä on demareiden lääke työttömyyteen?

Lisätään maahanmuuttoa.

11

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Juurikin noin. Kieltä ei edes haluta oppia, mistä saa siis rahaa? No suomalaisten veronmaksajien selkänahasta revittynä. Taksisuharitkin ajaa ilman kuittia ja kun ei aja, ovat perseet pystyssä rukoilemassa.

• Anonyymi00002

Monet teistä suomalaisista uskovat, että ulkomaalaiset ovat laiskoja, sivistymättömiä, kouluttamattomia ja töykeitä, ja vaikka osa siitä onkin totta, se ei pidä paikkaansa kaikkien kohdalla. Olen Euroopan kansalainen, olen tehnyt kovasti töitä kielen oppimiseksi, olen opiskellut ahkerasti luokassa, sain hyviä arvosanoja, olin luokkani paras, minulla on yliopistotutkinto, työkokemusta, puhun useita kieliä ja tulen hyvästä perheestä. Minun on ollut melko vaikeaa löytää työtä; minun on aina haettava vähemmän vaativia työpaikkoja, mutta yritän silti. Olen tehnyt monia työkokeiluja, ja työnantajani ovat olleet tyytyväisiä minuun. Mutta kun pyydän työsopimusta, he sanovat minulle: "Ei ole töitä eikä rahaa." Lisäksi olet myös syrjivä. Valitat, että ulkomaalaiset käyttävät kelaa (paikallinen termi), MUTTA SYRJIVÄN ASENNE VUOKSI ET MYÖS HALUA PALKKATA ULKOMAALAISIA. Joten tämä johtuu pitkälti omasta mentaliteetistasi ja kulttuuristasi. Työssäkäyvä ulkomaalainen osallistuu verojen maksamiseen, vaikka saisikin työttömyyskorvausta, hän maksaa silti veroja, idiootit! Työssäkäyvä ulkomaalainen ei tarvitse sosiaalitukea. TE LOITTE TÄMÄN HIRVIÖN.

• Anonyymi00003

Mikä on Orpon hallituksen lääke työttömyyteen? Otetaan kaikki tuet pois työttömiltä ja aiheutetaan lisää konkursseja, samalla hommataan lisää maahanmuuttajia, sitten syrjitään heitä työmarkkinoilla.

• Anonyymi00004

Suomessa työpaikat eivät ole vähentyneet. Työvoiman määrä on kasvanut juuri maahanmuuton takia. Tämä lisää työttömyyttä.

Demareilla on keino työttömyyden lisäämiseksi. Lisätään maahanmuuttoa.

• Anonyymi00005

• Anonyymi00007

• Anonyymi00008

vihervassarit ovat laiskoja, loisivia ja työtävieroksuvia, siinäpä selitys kaikkeen.

• Anonyymi00009

Koska Suomi on Euroopan vasemmistolaisin maa. Piste

• Anonyymi00010

Suhtautuminen maahanmuuttoon ratkaisee minun äänestyskäyttäytymiseni.
      Valitettavasti demareille ei ääneni mene

• Anonyymi00013

Järkikin sanoo että ottamalla rajattomasti maahan väkeä kuten vihervassut haluaa, se lisää työttömyyttä.

• Anonyymi00014

Vihervassut syyttää hallitusta työttömyydestä. Itse tekevät täysin samaa eli lisäävät työttömyyttä. Eri keinoilla vain.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      156
      2548
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe