imettäisitkö rintojasi

tässä tissimies imisin mielellään naisen rintoja ei väliä onko suuret tai pienet

32

1718

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Heippa Olen hiukan perverssi fiksu suomalainen nainen 31 v. olen synnyttänyt yksinhuoltajana vuosi sitten mutta edelleen tulee runsaasti maitoa...ja seksi kiinnostaa kovin...imetkö ?

• Anonyymi00002

Mistä päin olet imisin mielelläni.Mies 67v. Onko sinulla kik sovellusta.

• imen mielelläni, et häme olen

• Anonyymi00003

Kyllä imen ,himokkasti lutkutankin.

Milkman espo

• Anonyymi00004

Maito olisi ihanaa. 😍

• Anonyymi00005

M55 tahtois kovasti imeä maitotissejäsi,oletko mistä päin Suomea?

• Anonyymi00006

Kuulostaa todella kiihottavasta. Kiinnostaisiko jutustele (näin alkuun ainakin) seksin muistakin mahdollisuuksista, kuin vain miehen imettämisestä? Toki sekin olisi mahtavaa. On kuitenkin niin paljon muitakin nautinnon mahdollisuuksia.
        T. Fiksu mies

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuulostaa todella kiihottavasta. Kiinnostaisiko jutustele (näin alkuun ainakin) seksin muistakin mahdollisuuksista, kuin vain miehen imettämisestä? Toki sekin olisi mahtavaa. On kuitenkin niin paljon muitakin nautinnon mahdollisuuksia.
        T. Fiksu mies

Osoitin tämän viestin yksinhuoltajana synnyttäneelle fiksulle naiselle.
        T. Fiksu mies

• Anonyymi00008

Voisinko imeä autossa Hki?

Milkman66

• Anonyymi00009

Todellakin imen maitotissejä.
        KIK:Wellu79

• Anonyymi00010

Kyllä haluaisin imeä ja nuoltakin pilluasi sinä yksinhuoltaja nainen, olen vanhempi mies pohjois savosta

• Anonyymi00013
        vanhaherra73v kirjoitti:

imen mielelläni, et häme olen

Heippa sinä' etelä hämeen pappa ! Mielelläni antaisin imeä tisujani ja maito takuulla !!! Laita nyt jokin järkevä kavana millä saan yhteyttä

• Anonyymi00020
        vanhaherra73v kirjoitti:

imen mielelläni, et häme olen

Olisi ihanaa kun vanhaherra imisi tisuja ja lutkuttaisi pimppiä 😋 Lapseton nainen ☺️

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olisi ihanaa kun vanhaherra imisi tisuja ja lutkuttaisi pimppiä 😋 Lapseton nainen ☺️

Kyllä haluaisin sinua lapseton nainen, pojois savo

• Anonyymi00023

Yh äiti imeä sun rinnoistasi maitoa 60v mies

• Anonyymi00025
        Anonyymi00006 kirjoitti:

T. Fiksu mies

Kyllä on kuten miesten keskeinen lemmiskely ja ihokontakti oraalisesta anaaliseen hyvänä pitoon olisi upeaa kookkaan miehekkään vanhemman miehen kanssa. Viriili aikamies on kiinnostava.
        Sorry edelliset pakotti ketärtomaan tämänkin.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Heippa sinä' etelä hämeen pappa ! Mielelläni antaisin imeä tisujani ja maito takuulla !!! Laita nyt jokin järkevä kavana millä saan yhteyttä

vieläkö kiinnostais antaa maitotissiä olisin halukas

• Anonyymi00012

Heippa vaan
      Kiitos paljon kaikille jotka ovat kiinnostuneita tisuistani
      Maitoa siis tulee " riittävästi" ja se kiihottaa kovasti että vanhempi mies imisi...
      ja kysymykseen kikeistä tms ..ei ole eikä tule mutta jos nyt joku vanhempi laittaisi jotakin järkevää yhteydenotto kanavaa , niin päästään eteenpäin

• Anonyymi00015

Ota yhteyttä sähköpostilla
        Wellu79 at protonmail piste com
        Olisi mahtavaa päästä imemään maitotissejäsi.

• moi mistäpäin olet

• Anonyymi00016
        vanhaherra73v kirjoitti:

moi mistäpäin olet

Riihimäki-Janakkala väliltä. Nähdäänkö vaikka Hml levähdysalueella , siellä tosin käy homot mutta autossa mielelläni annan imeä tisujani ja muutakin...jos olet siisti ja haluut

• moi tuleeko maitoa viellä , tässä vanhempi tissimies imis mielelään, olen hml

• Anonyymi00014

Ja tisut ovat isot...samoin nännit ja kun vielä maitoa täynnä..

• missäpäin maitotissi nainen on

• Anonyymi00018
        vanhaherra73v kirjoitti:

missäpäin maitotissi nainen on

janakkalasta olen laita nyt joku puh numero mistä saan kiinni...vaikka " priipeit" kun kiinnostais kovasti että joku imee tisuja

• Anonyymi00017

Kyllä haluaisin imeä ja nuolla tissejä ja muutakin, minä vanhempi siisti mies pohjos savavosta.

• Anonyymi00019

Minä vanhempi siisti mies.Olisi mukava imeä rintoja ei koolla väliä.Varsinaissuomi.

• Anonyymi00021

Täällä isotissinen nainen. Työmatkoilla imetän aina tissini vanhemman työkaverini (miehen) kanssa. Mies tekee eroa pitkästä liitosta joten nautin suunnattomasti että hän antaa kaiken tuon rintojen palvonnan minulle ja nauttii isoista tisseistä naamallaan. Huomaan kyllä että kotona ei ole saanut hetkeen tissejä koskettaa. Odotan kovasti seuraavaa työmatkaa jotta pääsen taas hänen palvottavakseen.

• missäpäin liikut

• Anonyymi00024

Mulla sama tilanne.Työkaveri on hulluna mun tisseihin ja työmatkojen vapaa-ajalla annan hänen niistä nauttia ja pukeudun mahdollisimman tiukkaan toppiin ja jakku siinä päällä toki,mutta kun jakun napit avaa paljastuu rintojen ääriviivat hyvin tai jos on pitsiä oleva toppi alla.Hän tykkää niitä imeskellä ja hipelöidä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mulla sama tilanne.Työkaveri on hulluna mun tisseihin ja työmatkojen vapaa-ajalla annan hänen niistä nauttia ja pukeudun mahdollisimman tiukkaan toppiin ja jakku siinä päällä toki,mutta kun jakun napit avaa paljastuu rintojen ääriviivat hyvin tai jos on pitsiä oleva toppi alla.Hän tykkää niitä imeskellä ja hipelöidä.

Heippa
        Sama juttu meillä kotona hiukan kireätä ollut jo kuukausia mutta halut ois kovat...
        Joudun paljon reissaamaan hotelleissa ja odotan aika kuumana aina uutta reisua joka toistuu lähes viikoittaen...aina sama työkaveri joka toki naimisissa itsekkin...hän suorastaan syöksyy mun tissien väliin ja meillä menee koko yö kun rehutaan kunnolla ja puretaan paineita..pervoillaan kunnolla mitä en oman ukon kanssa voi tehdä..tissit on joskus jopa mustelmilla mitä sitten peittelen kotona .

• Anonyymi00026

Myös himottais maitorintoja imeskellä ja puristella.
      Löytyiskö PK seudulta naista joka siitå kiihottuu?

Ilman maitoakin tissi maistuu vanhemmalle miehelle:)

kari45atmeiliboxi.fi

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      152
      2470
    2. 79
      1056
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      987
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      966
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      73
      803
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      75
      633
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      91
      573
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      546
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      532
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36