imettäisitkö rintojasi

tässä tissimies imisin mielellään naisen rintoja ei väliä onko suuret tai pienet

27

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Heippa Olen hiukan perverssi fiksu suomalainen nainen 31 v. olen synnyttänyt yksinhuoltajana vuosi sitten mutta edelleen tulee runsaasti maitoa...ja seksi kiinnostaa kovin...imetkö ?

• Anonyymi00002

Mistä päin olet imisin mielelläni.Mies 67v. Onko sinulla kik sovellusta.

• imen mielelläni, et häme olen

• Anonyymi00003

Kyllä imen ,himokkasti lutkutankin.

Milkman espo

• Anonyymi00004

Maito olisi ihanaa. 😍

• Anonyymi00005

M55 tahtois kovasti imeä maitotissejäsi,oletko mistä päin Suomea?

• Anonyymi00006

Kuulostaa todella kiihottavasta. Kiinnostaisiko jutustele (näin alkuun ainakin) seksin muistakin mahdollisuuksista, kuin vain miehen imettämisestä? Toki sekin olisi mahtavaa. On kuitenkin niin paljon muitakin nautinnon mahdollisuuksia.
        T. Fiksu mies

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuulostaa todella kiihottavasta. Kiinnostaisiko jutustele (näin alkuun ainakin) seksin muistakin mahdollisuuksista, kuin vain miehen imettämisestä? Toki sekin olisi mahtavaa. On kuitenkin niin paljon muitakin nautinnon mahdollisuuksia.
        T. Fiksu mies

Osoitin tämän viestin yksinhuoltajana synnyttäneelle fiksulle naiselle.
        T. Fiksu mies

• Anonyymi00008

Voisinko imeä autossa Hki?

Milkman66

• Anonyymi00009

Todellakin imen maitotissejä.
        KIK:Wellu79

• Anonyymi00010

Kyllä haluaisin imeä ja nuoltakin pilluasi sinä yksinhuoltaja nainen, olen vanhempi mies pohjois savosta

• Anonyymi00013
        vanhaherra73v kirjoitti:

imen mielelläni, et häme olen

Heippa sinä' etelä hämeen pappa ! Mielelläni antaisin imeä tisujani ja maito takuulla !!! Laita nyt jokin järkevä kavana millä saan yhteyttä

• Anonyymi00020
        vanhaherra73v kirjoitti:

imen mielelläni, et häme olen

Olisi ihanaa kun vanhaherra imisi tisuja ja lutkuttaisi pimppiä 😋 Lapseton nainen ☺️

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olisi ihanaa kun vanhaherra imisi tisuja ja lutkuttaisi pimppiä 😋 Lapseton nainen ☺️

Kyllä haluaisin sinua lapseton nainen, pojois savo

• Anonyymi00023

Yh äiti imeä sun rinnoistasi maitoa 60v mies

• Anonyymi00012

Heippa vaan
      Kiitos paljon kaikille jotka ovat kiinnostuneita tisuistani
      Maitoa siis tulee " riittävästi" ja se kiihottaa kovasti että vanhempi mies imisi...
      ja kysymykseen kikeistä tms ..ei ole eikä tule mutta jos nyt joku vanhempi laittaisi jotakin järkevää yhteydenotto kanavaa , niin päästään eteenpäin

• Anonyymi00015

Ota yhteyttä sähköpostilla
        Wellu79 at protonmail piste com
        Olisi mahtavaa päästä imemään maitotissejäsi.

• moi mistäpäin olet

• Anonyymi00016
        vanhaherra73v kirjoitti:

moi mistäpäin olet

Riihimäki-Janakkala väliltä. Nähdäänkö vaikka Hml levähdysalueella , siellä tosin käy homot mutta autossa mielelläni annan imeä tisujani ja muutakin...jos olet siisti ja haluut

• Anonyymi00014

Ja tisut ovat isot...samoin nännit ja kun vielä maitoa täynnä..

• missäpäin maitotissi nainen on

• Anonyymi00018
        vanhaherra73v kirjoitti:

missäpäin maitotissi nainen on

janakkalasta olen laita nyt joku puh numero mistä saan kiinni...vaikka " priipeit" kun kiinnostais kovasti että joku imee tisuja

• Anonyymi00017

Kyllä haluaisin imeä ja nuolla tissejä ja muutakin, minä vanhempi siisti mies pohjos savavosta.

• Anonyymi00019

Minä vanhempi siisti mies.Olisi mukava imeä rintoja ei koolla väliä.Varsinaissuomi.

• Anonyymi00021

Täällä isotissinen nainen. Työmatkoilla imetän aina tissini vanhemman työkaverini (miehen) kanssa. Mies tekee eroa pitkästä liitosta joten nautin suunnattomasti että hän antaa kaiken tuon rintojen palvonnan minulle ja nauttii isoista tisseistä naamallaan. Huomaan kyllä että kotona ei ole saanut hetkeen tissejä koskettaa. Odotan kovasti seuraavaa työmatkaa jotta pääsen taas hänen palvottavakseen.

• missäpäin liikut

• Anonyymi00024

Mulla sama tilanne.Työkaveri on hulluna mun tisseihin ja työmatkojen vapaa-ajalla annan hänen niistä nauttia ja pukeudun mahdollisimman tiukkaan toppiin ja jakku siinä päällä toki,mutta kun jakun napit avaa paljastuu rintojen ääriviivat hyvin tai jos on pitsiä oleva toppi alla.Hän tykkää niitä imeskellä ja hipelöidä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      4
      1756
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1232
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      920
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      832
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      57
      826
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      104
      731
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      678
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      666
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      92
      659
    Aihe