tässä tissimies imisin mielellään naisen rintoja ei väliä onko suuret tai pienet
imettäisitkö rintojasi
27
1295
Vastaukset
- Anonyymi00001
Heippa Olen hiukan perverssi fiksu suomalainen nainen 31 v. olen synnyttänyt yksinhuoltajana vuosi sitten mutta edelleen tulee runsaasti maitoa...ja seksi kiinnostaa kovin...imetkö ?
- Anonyymi00002
Mistä päin olet imisin mielelläni.Mies 67v. Onko sinulla kik sovellusta.
- Anonyymi00003
Kyllä imen ,himokkasti lutkutankin.
Milkman espo - Anonyymi00004
Maito olisi ihanaa. 😍
- Anonyymi00005
M55 tahtois kovasti imeä maitotissejäsi,oletko mistä päin Suomea?
- Anonyymi00006
Kuulostaa todella kiihottavasta. Kiinnostaisiko jutustele (näin alkuun ainakin) seksin muistakin mahdollisuuksista, kuin vain miehen imettämisestä? Toki sekin olisi mahtavaa. On kuitenkin niin paljon muitakin nautinnon mahdollisuuksia.
T. Fiksu mies - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuulostaa todella kiihottavasta. Kiinnostaisiko jutustele (näin alkuun ainakin) seksin muistakin mahdollisuuksista, kuin vain miehen imettämisestä? Toki sekin olisi mahtavaa. On kuitenkin niin paljon muitakin nautinnon mahdollisuuksia.
T. Fiksu miesOsoitin tämän viestin yksinhuoltajana synnyttäneelle fiksulle naiselle.
T. Fiksu mies - Anonyymi00008
Voisinko imeä autossa Hki?
Milkman66 - Anonyymi00009
Todellakin imen maitotissejä.
KIK:Wellu79 - Anonyymi00010
Kyllä haluaisin imeä ja nuoltakin pilluasi sinä yksinhuoltaja nainen, olen vanhempi mies pohjois savosta
- Anonyymi00013
vanhaherra73v kirjoitti:
imen mielelläni, et häme olen
Heippa sinä' etelä hämeen pappa ! Mielelläni antaisin imeä tisujani ja maito takuulla !!! Laita nyt jokin järkevä kavana millä saan yhteyttä
- Anonyymi00020
vanhaherra73v kirjoitti:
imen mielelläni, et häme olen
Olisi ihanaa kun vanhaherra imisi tisuja ja lutkuttaisi pimppiä 😋 Lapseton nainen ☺️
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olisi ihanaa kun vanhaherra imisi tisuja ja lutkuttaisi pimppiä 😋 Lapseton nainen ☺️
Kyllä haluaisin sinua lapseton nainen, pojois savo
- Anonyymi00023
Yh äiti imeä sun rinnoistasi maitoa 60v mies
- Anonyymi00012
Heippa vaan
Kiitos paljon kaikille jotka ovat kiinnostuneita tisuistani
Maitoa siis tulee " riittävästi" ja se kiihottaa kovasti että vanhempi mies imisi...
ja kysymykseen kikeistä tms ..ei ole eikä tule mutta jos nyt joku vanhempi laittaisi jotakin järkevää yhteydenotto kanavaa , niin päästään eteenpäin- Anonyymi00015
Ota yhteyttä sähköpostilla
Wellu79 at protonmail piste com
Olisi mahtavaa päästä imemään maitotissejäsi. - Anonyymi00016
vanhaherra73v kirjoitti:
moi mistäpäin olet
Riihimäki-Janakkala väliltä. Nähdäänkö vaikka Hml levähdysalueella , siellä tosin käy homot mutta autossa mielelläni annan imeä tisujani ja muutakin...jos olet siisti ja haluut
- Anonyymi00014
Ja tisut ovat isot...samoin nännit ja kun vielä maitoa täynnä..
- Anonyymi00018
vanhaherra73v kirjoitti:
missäpäin maitotissi nainen on
janakkalasta olen laita nyt joku puh numero mistä saan kiinni...vaikka " priipeit" kun kiinnostais kovasti että joku imee tisuja
- Anonyymi00017
Kyllä haluaisin imeä ja nuolla tissejä ja muutakin, minä vanhempi siisti mies pohjos savavosta.
- Anonyymi00019
Minä vanhempi siisti mies.Olisi mukava imeä rintoja ei koolla väliä.Varsinaissuomi.
- Anonyymi00021
Täällä isotissinen nainen. Työmatkoilla imetän aina tissini vanhemman työkaverini (miehen) kanssa. Mies tekee eroa pitkästä liitosta joten nautin suunnattomasti että hän antaa kaiken tuon rintojen palvonnan minulle ja nauttii isoista tisseistä naamallaan. Huomaan kyllä että kotona ei ole saanut hetkeen tissejä koskettaa. Odotan kovasti seuraavaa työmatkaa jotta pääsen taas hänen palvottavakseen.
- Anonyymi00024
Mulla sama tilanne.Työkaveri on hulluna mun tisseihin ja työmatkojen vapaa-ajalla annan hänen niistä nauttia ja pukeudun mahdollisimman tiukkaan toppiin ja jakku siinä päällä toki,mutta kun jakun napit avaa paljastuu rintojen ääriviivat hyvin tai jos on pitsiä oleva toppi alla.Hän tykkää niitä imeskellä ja hipelöidä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659