Vastaus:
Tykkään olla yksin...
En sulje pois, jos joskus tulee vastaan persoona, jonka kanssa loisi suhteen, mutta en sinällään tavoittele mitään tai etsi mitään
Sen mitä tunnen itseni, niin luulen, että sinkkuna tulen pysymäänkin eikä se minua haittaa
Toki yksinäisyys on joskus kehnoa, sillä kavereita saisi toki elämässä olla, mutta muuten pyyhkii ihan hyvin
Miksi olen sinkku
36
357
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nii
- Anonyymi00035
Aina ei ole vain tykkäämisestä kyse. Uskon puute hyviin kokemuksiin houkuttaa pysymään sinkkuna.
- Anonyymi00002
Mitä sitä suurempia selittelemään. Monen sinkun ajattelua tällaiset, minunkin.
- Anonyymi00011
Ei valintojaan pidäkkään muille selitellä, eikä sitten niiden seurauksiakaan muille valitella.
- Anonyymi00003
Ai mäkään en siihen mahtuisi
- Anonyymi00004
Jos...
Olet nainen voit ns. törmätä johonkin ja joku tulee elämääsi
Olet mies kukaan ei tule kotoa hakemaan, kehenkään et törmää vaan sinun pitää etsiä sitä kivien ja kantojen alta.
Syynä yksinkertaisesti on se että naiset eivät laita Suomessa itseään näytille, eivät todellakaan ole saatavilla julkisissa tiloissa tai verkostoidu että voisivat ottaa yhteyttä johonkuhun mieheen ja jos ottavat niin se on todellakin joku ns. komistus tai sosiaalisesti tunnettu omissa ympyröissään. Miehenä ketään ei kiinnosta sinun kohtalosi ja kuolet yksinäisenä pois mätänemästä.
Ja hyvä vitun jumala jos tänne tulee nyt joku nainen kertomaan yksittäisenä että miten hän lähestyy miehiä ja kaikki hänen tuttavapiirinsä naiset ovat nörttien kanssa suhteessa niin etsin sinut ja vedän turpaan koska SE ON VITUN VALHE.- Anonyymi00009
On se niin väärin, että pitää itse omalla elämällään tehdä jotain. Kyllä tämmöisen holtittomuuden pitää loppua! Nyt äänestämään vasenta laitaa ja vähän äkkiä!
- Anonyymi00013
Onko se joku sääntö, että kaikkien pitäis löytää joku?
Eikö ap kerro alotuksessaan, että pärjää mainiosti ilman suhdetta - Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
On se niin väärin, että pitää itse omalla elämällään tehdä jotain. Kyllä tämmöisen holtittomuuden pitää loppua! Nyt äänestämään vasenta laitaa ja vähän äkkiä!
Kerroin mitä miehen tulee tehdä, kerroin mistä se johtuu. Siinä kaikki.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eikö ap kerro alotuksessaan, että pärjää mainiosti ilman suhdettaSilti ollaan ikävä-palstalla.
Kenenkään ei tarvitse löytää ketään, ei ole mitään sääntöjä.
Kerroin vain miten toimia jos haluaa löytää jonkun. - Anonyymi00016
Nimenomaan nykyään rajat ja muurit ovat murtuneet. Enää ei ole jakoa naisen ja miehen rooleihin entisessä mielessä.
Naiset iskee miehiä siinä missä nykymiehet on koti-isiä ja tekevät t entisiä naisten töitä.
Vai ottaako nämä uudet tuulet niin luonteesi päälle, kun ei sinun öyhö öykköröinti väkivalta kiinnostakaan fiksuja naisia - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Silti ollaan ikävä-palstalla.
Kenenkään ei tarvitse löytää ketään, ei ole mitään sääntöjä.
Kerroin vain miten toimia jos haluaa löytää jonkun.Ahaa! Kuvittelet olevasi jokin ihmissuhdekonsultti ja tiedät mielesäsi, miten kaikki yksilöt toimii.
Kyllä on keltasta nestettä päässäsi ja reilusti.... Tai ehkä sahajauhoja - Anonyymi00020
Jotkut naiset kuvittelee, että heitä odottaa kaikki ja jonottaa ovelle, minä taas en lähesty sellasia naisia lainkaan, jotka veivaa samaan aikaan joka tuulen suuntaan.
Ja tämä on johtanu joskus siihen, että joku nainen on kiinnostunut hurjastikin siitä syystä, että miksi en ole yhtä innokas lässyttämään ja piirittämään, kuin jotkut kuolaavat apinaniehet. Sitä on jopa suoraan kysytty 'onko minussa jotain vikaa?' - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jotkut naiset kuvittelee, että heitä odottaa kaikki ja jonottaa ovelle, minä taas en lähesty sellasia naisia lainkaan, jotka veivaa samaan aikaan joka tuulen suuntaan.
Ja tämä on johtanu joskus siihen, että joku nainen on kiinnostunut hurjastikin siitä syystä, että miksi en ole yhtä innokas lässyttämään ja piirittämään, kuin jotkut kuolaavat apinaniehet. Sitä on jopa suoraan kysytty 'onko minussa jotain vikaa?'Tosta yhdestä kohdasta haluan sanoa jotain, liittymättä kommenttiis tai suhun mitenkään.
Jotkut on ärsyttäviä (nätisti sanon ton) kun päättelee jostain mistä päätteleekään
tollain et joku "veivaa joka tuulen suuntaan" selvittämättä edes niitä veivaamisia toiselta.
Sitten kuvitelmiensa perusteella selittelee pitkin poikin siellä ja tuolla totuutena tuota.
Sitten tosta kokonaisuudesta kommentissa vielä, miten se noin menee että kun niitä joitain mitä lie apinoita on kuolannut jonkun perään, se on niin että se nainen on siinä tollanen kuten sanoit "joka tuulen suuntaan veivaava" vaikka ei veivaillut?
Eli tästä päästänkin siihen että oletko siis juurikin tuollainen joka päättelee kuvitemiensa perusteella millainen nainen on, kysymättä edes?
Ei muuta <3 - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tosta yhdestä kohdasta haluan sanoa jotain, liittymättä kommenttiis tai suhun mitenkään.
Jotkut on ärsyttäviä (nätisti sanon ton) kun päättelee jostain mistä päätteleekään
tollain et joku "veivaa joka tuulen suuntaan" selvittämättä edes niitä veivaamisia toiselta.
Sitten kuvitelmiensa perusteella selittelee pitkin poikin siellä ja tuolla totuutena tuota.
Sitten tosta kokonaisuudesta kommentissa vielä, miten se noin menee että kun niitä joitain mitä lie apinoita on kuolannut jonkun perään, se on niin että se nainen on siinä tollanen kuten sanoit "joka tuulen suuntaan veivaava" vaikka ei veivaillut?
Eli tästä päästänkin siihen että oletko siis juurikin tuollainen joka päättelee kuvitemiensa perusteella millainen nainen on, kysymättä edes?
Ei muuta <3Ei kyllä ne muutamat naiset on ihan paljastuneet sellasiksi... Aika nopsaankin, kun eivät sitä touhuaan ole mitenkään peitelkeetkään
Ja näitä jotkut miehet lirkuttelee "oi ootpa kaunis", päivästä toiseen.
Hyvä esimerkki oli joskus 2v sitten facessa, somen puolella.
Eräs nainen sai 100 kommenttia joka päivä, mutta tuli kerran messengerissä kysymään, että miksen kommentoi hänen kuviaan jne.
Kysyin että miksi minun pitäs kommentoida...
Tämä oli hänestä kuulemma outoa, että kun kaikki miehet tekee niin
Sanoin, että joo.... Mutta minäpä en tee niin - Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eikö ap kerro alotuksessaan, että pärjää mainiosti ilman suhdettaOnhan sinkkuudessa paljon hyvää. Voit itse päättää mitä asuntoosi hankit ja ihan kaiken elämässäsi voit itse päättää. Olin nuorena naimisissa miehen kanssa joka oli;
- Väkivaltanen yleensä humalassa joskus ihan selvin päinkin,
- osti mitä itselleen halusi ja minä hankin perheen juttuja kuten kaikki lapsille kuuluvat jutut sekä itselle jos rahaa jäi
- viikonloput mies asui käytännössä baareissa ja ravintoloissa tuli sitten joskus sunnuntaina aamuyöstä kotiin
- minä hoidin kaiken kotiin ja lapsiin liittyen ei tullut edes synnytyksiin mukaan tueksi
- harrasti pettämistä koko avioliiton ajan ja avioliiton viimeisinä aikoina toi niitä naisia myös kotiimme
- kun erosimme ei maksanut lapsista elatusmaksuja ekan 6 vuoden aikana lainkaan ja jouduin hakemaan kelasta tukea ett selvittiin
Että sellainen tapaus ja kun erosin päätin etten ota enää edes vähänkään samanlaista ukkoa harmikseni.
Olen ollut ihan tyytyväinen elämääni ja olen selvinnyt ja ihan onnellinen. Ei tarvii enää katella sitä täydellisen itsekästä mies lasta. Saan itse päättää kaikesta elämässäni.
Samanlaisia ukkoja on varmasti vaikka kuinka paljon. Ja onhan noita seuraan yrittäjiä ollut mutta eivät ole täyttäneet kriteereitäni.
Nyt on ihan hyvä enkä todellakaan usko että suomalaisista miehistä löytyy mitään sopivaa. Viinan lipittäminen tuntuu olevan tärkeempää kuin mikään muu ja itsekkyys eli minä-minä asenne päällimmäisenä..
Uutisista saamme lukea näitä suomalaisten miesten toilailuja ja aina tyytyväinen kun voin todeta ettei enää mun haittana tollanen.
Onko niitä siis jotka ihmettelee miksi niin monet naiset on ihan tyytyväisiä sinkkuina. Täällä suomessa ei ainakaan pitäis olla mikään yllätys. - Anonyymi00036
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eikö ap kerro alotuksessaan, että pärjää mainiosti ilman suhdettaEi siihen mitään sääntöä ole, kukin saa elää niin kuin tahtoo, jos varsinkin tykkää yksin olemisesta. Yksin oleminen ei ole haitallista, jos on sellainen ihminen, joka viihtyy hyvin yksin. Minä asun nuorimman poikani kanssa ja se sopii meille molemmille, koska hän on myös hyvin yksin viihtyvä.
- Anonyymi00005
miehet osaa olla aika pelottavia. :(
- Anonyymi00007
Ehkä miehen oltava sopivan pelottava, ettei ne pelottavat naiset tavoita miestä?
- Anonyymi00010
Ei se miehiin miyenkään liity että joku estrogeeni-vammainen pelkää.
- Anonyymi00017
Nämä on näitä naisten lapsuksia.
Etsitään mahdollisimman vaarallinen mies kun mammanpojat ei kelpaa, tullaan piestyksi tai raiskatuksi tai petetyksi ja se on muiden valitsemattomien miesten vika.
Voi voi. - Anonyymi00032
Anonyymi00017 kirjoitti:
Etsitään mahdollisimman vaarallinen mies kun mammanpojat ei kelpaa, tullaan piestyksi tai raiskatuksi tai petetyksi ja se on muiden valitsemattomien miesten vika.
Voi voi.No kyllä se mun mies täysin just sellaselta mamman pojalta vaikka olikin sit jotain aivan muuta. Ulkonäkö pettää.
- Anonyymi00034
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voi voi.Lehdistä saa melkein päivittäin lukeaa julmaa väkivaltaa ehkä viimeisin oli Oulussa.
Yli kaksiviikkoisen vauvansa tapon yrityksestä ja vauvan 26-vuotiaan äidin pahoinpitelystä epäilty räppäri-isä, 32, episodi.
Miehen epäillään paiskanneen vauvan kerrostalon rappukäytävän betonilattiaan viime perjantaina sekä pahoinpidelleen lapsen äitiä. Vauva loukkaantui vakavasti ja mikä tuomio tulee. Vähäinen ja ensikertalainen niin puolella pääsee. Saisi saada kuulan otsaan silmien väliin.
- Anonyymi00006
olen koko elämäni ajan ollut vainoharhainen ja pettynyt monesti. :/ siksi minusta tuli ’kauhea’ isiongelmainen katastrofi jota yksikääb mies ei halua.
- Anonyymi00008
Vaikutat vttumaiselta maalittajalta. Älä koskaan puutu toisten asioihin tai kuvittele niistä mitään tietäväsi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vaikutat vttumaiselta maalittajalta. Älä koskaan puutu toisten asioihin tai kuvittele niistä mitään tietäväsi.
Maalittaja sulla on kyläsi Värisilmässä.
- Anonyymi00018
Voisit helposti kuvailla useampaa tuntemaani naista, jotka ovat yksinhuoltajaperheistä.
Pelkkiä käveleviä isäongelmia.
- Anonyymi00023
äiti eli yksinhuolrtaja wli sinkku'
- Anonyymi00025
Jooo nykyään taitaa olla näitä yh-äitejä pilvin pimein ja pahimmassa tapauksessa jokasella eri isät ja kriisit exien kans päällä
Mulle suuri red flag... En työntäisi päätäni tällaseen kuvioon mistään hinnasta
- Anonyymi00024
äiti eli sinkku.. mutta niinmontako taisteluikärkärkeä, ydin pommema mahtuu rakketteihin
- Anonyymi00027
kannattaa aina vaihtaa maisemaa jos pääsevät "niskan päälle ja antaa veitsien heilua takaisin". muuten vievät hautaan. nyt se yx rauhoittuu kun on taju ny että hakataan takaisin ja kokee menetyksiä ja, sitä samaa itse 😂
- Anonyymi00028
jotkut naiset saavat siltä m mieheltä jotakin, minulta se on aina vaan vienyt ja halunnut huonoon asemaan. se rakastaa nähdä naiset köyhänä sen jälkeen kun sen äiti kuoli ja etsiimaisista äitinsäkaltaisuutta. ihan kuin toivoisi kohtaavansa sen hengen. ei oikein sovellu siihen kuvaan miten se nainen oli. uka uskovainen. ei varmaamkaam ollut niin hyvä kuin luulisi jos kiertoon laittaneet. myös muille naisille. en ole ikinä kokenut siltä mitään suurempaa hyvää, rakkautta, intohimoa, kunnioitusta tai saanut mitään. täysi narsisti ja sen naiset ja suku vielä pahempaa sakkia.
- Anonyymi00029
sen äiti kuoli 80 v sydänkohtaukseen mutta m mies ei ole ikinä päässyt yli.
- Anonyymi00031
Minunpa äiti kuoli keuhkoveritulppaan 62v iässä 5v sitten ja minun käsiini, yritin elvyttää, ei mitään tehtävissä
- Anonyymi00030
usein puhutaan että demonit vievät naisia ja ovat niiden pauloissa. mutta voihan jotkut demonit olla naisiakin jotka houkuttelevat miehiä.....
- Anonyymi00033
Sen kerran, kun vastaan tulee mies, joka herättää kaikenlaisia tunteita ja tuntemuksia, niin asiat menee jostain syystä ihan päin hlvettiä 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898