Onko muita tyttöjä/naisia jotka puolijulkisesti sormettelen ja tai dildottelee autossa vaikka parkkipaikoilla, parkkihalleissa ym ja salaa toivoo että joku tulisi yllättämään? Tämä kiihottaa itseä ihan saatanasti, ja ajatus siitä että täysin tuntematon mies koputtaisi ikkunaan ja kysyisi vaikka että "Saanko auttaa?" saa pillun ihan märäksi.
Autossa touhuilu
11
224
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Voin tulla koputtelemaan jos kerrot missä sormettelet
kurt56- Anonyymi00008UUSI
Mee hevon vittuun feikki trolli
- Anonyymi00002UUSI
Mä kerra sormeti yhes syvennyksessä ku oli hiprakassa Kauppakadulla..
Salla- Anonyymi00007UUSI
Aika monta syvennystä Kauppakadulle on tohon tarkoitukseen:)T mies vrk
- Anonyymi00003UUSI
Itse runkkailen usein autossa parkkipaikoilla. Haaveilen aina että löytyis nainen sormettamassa samalla parkkipaikalla. Voisin kyllä auttaa sinuakin.
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä tulee katsottua jos autoissa on joku et tekisiköhän siellä jotain miellyttävää.
- Anonyymi00005UUSI
Mä runkkasi kerra uimahallissa ja ne vähä-älyset anto portti kiellon
- Anonyymi00006UUSI
Tuli väläytettyä pitkiä siitä naitiin,useammat varvit jumbon parkkihallis.Jatkot hänen luona tikkurilas.
Oli viikonlopun pano. On tavattu joskus ei joka vuosi molemmat varattuja melkein 60 V ,ehkä kesällä- Anonyymi00012UUSI
Vain unelmissas onneton eunukki
- Anonyymi00013UUSI
Tule Munkkiniemen rannan parkkiin joskus.
Ajat siihen viereen ja katselet kun runkkaan.
Ja alat itsekin
kurt56 - Anonyymi00014UUSI
IHANA NAINEN OLIS KIIHOTTAVAA ISTUA VIEREEN KUN KOSKETAT PILLUA EI TIEDÄ VAIKKA NAITAS SINÄ PIKKU PILLU
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877