täällä sanoi että patut on ihania? No mutta sehän oli kauniisti sanottu.
Kukas nuori nainen
6
164
Vastaukset
- Anonyymi00002
Minkä ikäisille Tatu ja Patu kirjat?
Tatu ja Patu ovat nyt 7-vuotiaan lapsenlapseni suosikkeja. Pari kirjaa vielä puuttuu kokoelmasta. Hauskaa luettavaa sekä mummolle että lapselle. - Anonyymi00003
niin montako mahtuu jotain asiakkaita eli nuclear warhea avaruusrakettienkin kyytiinkin
- Anonyymi00004
Oon tosi kova niilo22 fani.
- Anonyymi00005
joskus nuorena niin ajattelin, en enää. ja sitä paitsi niillä on hulluja mistasukkasia eukkoja joka sormelle ja "vievät" helvetisti. jotkut nuoresta asti yhdessä olleet on ihan symppiksiä mutta ei kiitos minulle. mutta pitää ajatella hyvää virkapuvusta tai olla neutraali.
- Anonyymi00006
Mitäs otsikossa lukee? Olit joskus nuori, nyt se mstsukka eukko :D
- Anonyymi00007
Patut on ihanii, mikäli niil on älyttömän paljon MASSII! Sussu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242481Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492090Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261932Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101763Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581538Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121082Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181059- 55920
- 63905
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2868