Onko nyt hyvä olla

Kaikki niiku just oikein?
Kaikkien kohdalla tai kannalta?

Rehellistä kaikki mitä teitkään?
Reilua myös?

44

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Janoisi sankarin

Voisit kyl säki muuttaa köytös tapoja!
      Entä se keissi???

• Ei tietoakaan mistä selität.

Ja mitä käytöstapoja mun pitää muuttaa?
        Miks mun pitäis olla vaan ystävällinen ja hiljaa kun joku tekee ja saa aikaan pskaa.

• Anonyymi00003
        originalpieninainen kirjoitti:

Ei tietoakaan mistä selität.

Ja mitä käytöstapoja mun pitää muuttaa?
        Miks mun pitäis olla vaan ystävällinen ja hiljaa kun joku tekee ja saa aikaan pskaa.

Sä et vaan ksitä mite ritva itkee voisit käytrytyä kuten 25v naisen kuuluisi!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

En varmaankaan kun en tiedä kuka se ritva on.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Mä en 25 vuotias.
        En tiedä vttua selität.

• Anonyymi00002

Ei kannata yrittää olla isompi ku onkaan. -sivusta

• Anonyymi00004

Tuo voi olla joillekin todella hyvä neuvo! Se tärkein mikä on hyvä muistaa on se, että älä koskaan tee mitään sellaista, mitä et itsekään haluaisi kokea! Yhdenkään ihmisen toistuva seuraaminen ei ole koskaan hyväksyttävää! Se traumatisoi!

• Anonyymi00007

Kerroppa miten oon yrittänyt?
        Ei kannata uhata tai muuta vastaavaa.

• Anonyymi00005

Ei ole, ei ole, en tehnyt mitään, ei ole.

• Anonyymi00006

Sitten et ole hän, joka on seurannut vanhemman naisen liikkumisia!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sitten et ole hän, joka on seurannut vanhemman naisen liikkumisia!

Tää ei liity suhun millään tavalla!

• Sehän on hienoa, ehkä. Ei kai sil merkitystä ole tietämättä kuka.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tää ei liity suhun millään tavalla!

Keneen se sitten liittyy?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Keneen se sitten liittyy?

Oliskohan aloittajaan liittyvää eikä johonkin muuhun vanhempaan naiseen?

• Anonyymi00010

"Katkaise virta". Sekoboltsien kannattais käyttää vaa omia liittymään mitä sitte ikinä niillä tekevätkin. -sivusta

• Ihan omaani mä käytän.

• Anonyymi00011

Oisko tässä teille molemmille hyvä neuvo: älä p@sko omaan pesään. Ymmärtänette sanonnan.
      Sivummalta

• Anonyymi00023

Ota selvää asioista säkin ennen kuin sanot mitä sattuu kelle sattuu.

• Anonyymi00041

Niiiiinkööööööö? Nyt kylläkin alkoi ihan naurattaa. On taas show menossa. Topi

• Anonyymi00012

Minäpä tein. Tein ja teen edelleen kuten omasta itsestä parhaimmalta tuntuu. Topi

• Anonyymi00013

Ai oliko tää mulle? Jos, niin kuulehan. En antanut tietoja. Siihen oli ja on yhä syynsä. Topi

Jos ei ollut mulle, niin ei sit mitään.

Tai eikä. On sittenkin. Olisin toiminut ihan samalla tavalla kuin nytkin.

• Anonyymi00021

Kannattaa joskus ottaa selvää asioista eikä vaan päätellä mitä sattuu ja sen perusteella tehdä väärin jotain kohtaan joka on syytön kaikkeen.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kannattaa joskus ottaa selvää asioista eikä vaan päätellä mitä sattuu ja sen perusteella tehdä väärin jotain kohtaan joka on syytön kaikkeen.

Tiedän omassa tapauksessa, tällä hetkellä en aivan kaikkea, mutta tiedän yhden ja vähän useammankin niitä kuitenkaan tarkemmin erittelemättä tänne, kuka ja mitä. Täysin tiedän. Mutta sitä en halua hyväksyä, että minut yritetään syyllistää asioissa, joissa en ole se syyllinen. Ja kun katsotaan tarkemmin kokonaiskuvaa, pystyy siitä näkemään, kenen ja keiden hyväksi olen toiminut kuten olen toiminut. Nämä pölvästit eivät vieläkään sitä tajua. Topi

• Anonyymi00015

oletko istunut sellaisessa hammaslääkäerin tuolissa on eri muotoinen

• Anonyymi00016

Ei liity ainakaan muhun... Tais olla geniolle... Se on vaarallinen mies kaveriksi. On lapset ja eläimet vaarassa...

dzu

• Anonyymi00018

Miksi minun olisi pitänyt tietää jotain esimerkiksi just tuosta mainitsemastasi tyypistä? Tai muista? Omia itselläni olevia asioita, tärkeitä asioita tarkemmin, en halunnut kertoa, vaikka niitä on yritetty saada ties montako vuotta. Topi

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miksi minun olisi pitänyt tietää jotain esimerkiksi just tuosta mainitsemastasi tyypistä? Tai muista? Omia itselläni olevia asioita, tärkeitä asioita tarkemmin, en halunnut kertoa, vaikka niitä on yritetty saada ties montako vuotta. Topi

Ei jummarra... Onko Kumpulaisella alkanut iso pyörä heittään, vai mitä vittua? Tää aloitus liittyy siihen, että genio on bdsm-väkisinnussinut aloittajaa...

dzu

• Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Oliko toi kommentti sulle?
        Vai aloittajalle?

Dazu ja Bohe miettikää joskus edes jotain!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei jummarra... Onko Kumpulaisella alkanut iso pyörä heittään, vai mitä vittua? Tää aloitus liittyy siihen, että genio on bdsm-väkisinnussinut aloittajaa...

dzu

Ai liittyy vai? En voi kertoa tarkemmin, miksi kirjoitin noin, koska velvollisuus. Tuota en tiennyt, mitä kerroit. Kiitos. Topi

• Anonyymi00040
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Oliko toi kommentti sulle?
        Vai aloittajalle?

Dazu ja Bohe miettikää joskus edes jotain!

Ööö että mitenkä? Kirjoitin kylläkin Topi

Sanoit mua Boheksi. Syystä että?

🤣

• Anonyymi00017

Sinä tunnuit olevan ainoa rehellinen lisäkseni. Muut eivät totisesti olleet.

• Anonyymi00028

Ikävää ettei tiedä kuka sinä olit rehellinen.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ikävää ettei tiedä kuka sinä olit rehellinen.

Olemme viestitelleet. Sinä laitoit WA:n kiinni.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Olemme viestitelleet. Sinä laitoit WA:n kiinni.

En laittanut, se ei toimi mulla. kuten ei säpotkaan.

• Anonyymi00020

jos kokeilee mennä istumaanjonkin hammaskirurkin yuoliinkin, niin voi horjahtaa ja ksstuws koska rtilainen

• Anonyymi00030

Kyllä meillä kaikilla ANONYYMEILLÄ ON HYVÄ JA REHELLINEN OLO.

Turhaa meitä syytät omista VIRHEISTÄS!

• Anonyymi00031

Tyypillistä kääntää asiat ihan päinvastoin. Sinun mielestä on siis uhrin virhe, jos häntä huijataan ja tekijällä ei ole mitään vastuuta epärehellisyydestä ja ennenkaikkea jos käyttää toisen ihmisen empatiakykyä ja rehellisyyttä hyväksi, valehtelee ja vannoo samalla Jumalan nimeen puhuvansa totta. Oletuksena ihmissuhteissa pitäisi olla, että ihminen on rehellinen, eikä huijari. Vähän samaa kun joku lyö kadulla tuntematonta turpaan ja sanoo, oma vika kun et tajunnut väistää tai ryöstää jonkun ihmisen, oma vika kun et tajunnut juosta karkuun.

• Anonyymi00033

Oliko aloitus anonyymille tarkoitettu?
        Ei missään kai sellasta ole sanottu, vai?

• Anonyymi00034

Lisään, että originalpieninainen yrittää saada TIETOJA joita hänelle EI KUKAAN SUOSTU ANTAMAAN.

Kyllä minä sen tiedän, että monilla naisilla ärsyttää koska asiat menee vanhalle mallille eli SUOMALAISET KUNNIOITETAAN SUOMALAISTA MIESTÄ JA MIES PÄÄTTÄÄ PERHEEN ASIOISTA.
        On vain harmi, että meillä ei mieheni kanssa ole ongelmia tuosta aiheesta, että KUMPI MEILLÄ PÄÄTTÄÄ ASIOISTA, koska ME ARVOSTETAAN YKSITYISYYTTÄ JOKA ON YKSI TÄRKEIMMISTÄ IHMISOIKEUKSISTA.

Meitä pidetään julkisuuden henkilöinä vaikka me ei olla, mutta minä olen ollut tuo joka meistä nousi tyhjästä suuren suosioon ja ex-mieheni sekä hänen nykyinen vaimonsa sekä useat muut ihmiset eivät voineet sietää sitä.
        He eivät tunteneet minun FB kavereita joihin tutuistuin, kun kävin treffeillä sekä baarissa juomassa viina ja juttelin samalla ihmisten kanssa.

Kukaan ei halua jakaa elämäänsä uuden kumppanin kanssa EX-MIEHENSÄ JA HÄNEN UUDEN VAIMONSA KANSSA!

Tuskin mieheni haluaa, että me ollaan FB KUNNIALLISTEN hyviä perhe tuttujakaan.
        PAKOTETTUJA YSTÄVYYTEEN!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Lisään, että originalpieninainen yrittää saada TIETOJA joita hänelle EI KUKAAN SUOSTU ANTAMAAN.

Kyllä minä sen tiedän, että monilla naisilla ärsyttää koska asiat menee vanhalle mallille eli SUOMALAISET KUNNIOITETAAN SUOMALAISTA MIESTÄ JA MIES PÄÄTTÄÄ PERHEEN ASIOISTA.
        On vain harmi, että meillä ei mieheni kanssa ole ongelmia tuosta aiheesta, että KUMPI MEILLÄ PÄÄTTÄÄ ASIOISTA, koska ME ARVOSTETAAN YKSITYISYYTTÄ JOKA ON YKSI TÄRKEIMMISTÄ IHMISOIKEUKSISTA.

Meitä pidetään julkisuuden henkilöinä vaikka me ei olla, mutta minä olen ollut tuo joka meistä nousi tyhjästä suuren suosioon ja ex-mieheni sekä hänen nykyinen vaimonsa sekä useat muut ihmiset eivät voineet sietää sitä.
        He eivät tunteneet minun FB kavereita joihin tutuistuin, kun kävin treffeillä sekä baarissa juomassa viina ja juttelin samalla ihmisten kanssa.

Kukaan ei halua jakaa elämäänsä uuden kumppanin kanssa EX-MIEHENSÄ JA HÄNEN UUDEN VAIMONSA KANSSA!

PAKOTETTUJA YSTÄVYYTEEN!

Etköhän sinä ole juuri se kateellinen, joka yrittää suitsia joidenkin menestystä viimeiseen saakka siinä kuitenkaan onnistumatta.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

PAKOTETTUJA YSTÄVYYTEEN!

Lisään, että minä en näe mitään yhteistä tekijää FB kunnillisten kanssa.
        Minä olen ONNELLISEMPI näin, kun EN OLE SOMESSA NÄKYVILLÄ KASVOINA vaikka kaikki tietää, että MINÄ OLEN SOMETTAJANA NÄKYVÄ HENKILÖ JOLLA OLI MIELIPITEITÄ SEKÄ OSASIN PERUSTELLA RASISMINKIN.
        Minä ilmoitin aina, että : En varmasti ole rasisti, koska olen syntynyt Suomessa ja asunut Ruotsissa josta palattiin Suomeen, koska RASISTEJA MUUTTI RUOTSIIN ASUMAAN JA HE JÄIVÄT SINNE. Menin Norjaan töihin niin RASISTIT oli tulleet sinnekin joten minä palasin takaisin SUOMEEN!

Ruotsissa peruskoulussa 4 luokalla rehtori joka oli ruotsalainen opetti, että suomalaiset ja ruotsalaiset ollaan kavereita Ruotsissa.
        Hän opetti uudelleen meitä, koska VIETNAMIN VENEPAKOLAINEN TULI MEIDÄN KOULUUN.
        Kaikkien oppilaiden piti käydä katsomassa miltä PAKOLAINEN NÄYTTÄÄ!

Minä menin mummoni luo joka oli Petsomasta mennyt Norjaan sota-pakolaisena, mutta he palasivat koska Suomen poliisi määrätty ilmoittamaan Norjaan, että : Petsamon sota-pakolaisten pitää palata takaisin Suomeen.
        He olivat juosseet järven yli, mutta osa oli paenneet veneillä.
        Mummo istu keittiössä tuolilla ja kuunteli, kun minä kerroin VIETNAMIN VENEPAKOLAISET. Hän alko nauramaan.

Meillä on sentään Suomessakin venepakolaisia jotka ovat YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan yhdenvertaisia VIETNAMIN VENEPAKOLAISTEN KANSSA.
        PAASILINNA ON KIRJOITTANUT VIELÄ KIRJOJAKIN PETSAMON VENEPAKOLAISTA…

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Lisään, että minä en näe mitään yhteistä tekijää FB kunnillisten kanssa.
        Minä olen ONNELLISEMPI näin, kun EN OLE SOMESSA NÄKYVILLÄ KASVOINA vaikka kaikki tietää, että MINÄ OLEN SOMETTAJANA NÄKYVÄ HENKILÖ JOLLA OLI MIELIPITEITÄ SEKÄ OSASIN PERUSTELLA RASISMINKIN.
        Minä ilmoitin aina, että : En varmasti ole rasisti, koska olen syntynyt Suomessa ja asunut Ruotsissa josta palattiin Suomeen, koska RASISTEJA MUUTTI RUOTSIIN ASUMAAN JA HE JÄIVÄT SINNE. Menin Norjaan töihin niin RASISTIT oli tulleet sinnekin joten minä palasin takaisin SUOMEEN!

Ruotsissa peruskoulussa 4 luokalla rehtori joka oli ruotsalainen opetti, että suomalaiset ja ruotsalaiset ollaan kavereita Ruotsissa.
        Hän opetti uudelleen meitä, koska VIETNAMIN VENEPAKOLAINEN TULI MEIDÄN KOULUUN.
        Kaikkien oppilaiden piti käydä katsomassa miltä PAKOLAINEN NÄYTTÄÄ!

Minä menin mummoni luo joka oli Petsomasta mennyt Norjaan sota-pakolaisena, mutta he palasivat koska Suomen poliisi määrätty ilmoittamaan Norjaan, että : Petsamon sota-pakolaisten pitää palata takaisin Suomeen.
        He olivat juosseet järven yli, mutta osa oli paenneet veneillä.
        Mummo istu keittiössä tuolilla ja kuunteli, kun minä kerroin VIETNAMIN VENEPAKOLAISET. Hän alko nauramaan.

Meillä on sentään Suomessakin venepakolaisia jotka ovat YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan yhdenvertaisia VIETNAMIN VENEPAKOLAISTEN KANSSA.
        PAASILINNA ON KIRJOITTANUT VIELÄ KIRJOJAKIN PETSAMON VENEPAKOLAISTA…

Lisään, että kyllä se minustakin vähän outo on, että minun mummot oli vain PETSAMOSSA.
        Toinen juoksi järven yli SOTA-PAKOLAISEKSI NORJAAN ja SUOMEN POLIISI ILMOITTI NORJAN POLITILLE, ETTÄ PETSAMON SOTA-PAKOLAINEN SUOMEEN TAKAISIN!

Toinen tuli yksin tietenkin Saksan armeijan kuorma-auton lavalla, koska he päättivät PORUKALLA EVAKOIDA MINUN MUMMON JOKA OLI SIELLÄ IHAN YKSIN!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Lisään, että kyllä se minustakin vähän outo on, että minun mummot oli vain PETSAMOSSA.
        Toinen juoksi järven yli SOTA-PAKOLAISEKSI NORJAAN ja SUOMEN POLIISI ILMOITTI NORJAN POLITILLE, ETTÄ PETSAMON SOTA-PAKOLAINEN SUOMEEN TAKAISIN!

Toinen tuli yksin tietenkin Saksan armeijan kuorma-auton lavalla, koska he päättivät PORUKALLA EVAKOIDA MINUN MUMMON JOKA OLI SIELLÄ IHAN YKSIN!

Lisään, että olihan sekin aika OUTOA, että saamelainen nainen omasta mielestään POLIISINA EDUSTI SAKSAN ARMEIJAA JA NATON JOUKKOJA!

Mieheni ajo isäni autolla perässä ja hänellä kyllä NAURATTI, kun saamelainen nais POLIISI JUOKSI OIKEIN VAUHDILLA EDUSTAMAAN SAKSAN ARMEIJAA JA NATON JOUKKOJA!

Mieheni sanoin minulle, että : Oli hänen oma päätös alkaa SAAMELAISENA NAIS POLIISINA SS-JOUKKOJEN SOTILAAKSI JA EN MINÄ VOINUT ALKAA HÄNTÄ SYRJIMÄÄN JA SANOA, ETTÄ ET SINÄ VOI LÄHTEÄ AJAMAAN!

Poliisit saa kuulemma NAISINAKIN PÄÄTTÄÄ KETÄ HE HALUAVAT EDUSTAA, mutta TARVIIKO HEIDÄN ALKAA VIELÄ PÄTEMÄÄN SAKSAN ARMEIJAN JA NATON JOHTAJANA SUOMESSA VAIKKA KUINKA OLISIVAT FB KUNNIALLISIA!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Lisään, että olihan sekin aika OUTOA, että saamelainen nainen omasta mielestään POLIISINA EDUSTI SAKSAN ARMEIJAA JA NATON JOUKKOJA!

Mieheni ajo isäni autolla perässä ja hänellä kyllä NAURATTI, kun saamelainen nais POLIISI JUOKSI OIKEIN VAUHDILLA EDUSTAMAAN SAKSAN ARMEIJAA JA NATON JOUKKOJA!

Mieheni sanoin minulle, että : Oli hänen oma päätös alkaa SAAMELAISENA NAIS POLIISINA SS-JOUKKOJEN SOTILAAKSI JA EN MINÄ VOINUT ALKAA HÄNTÄ SYRJIMÄÄN JA SANOA, ETTÄ ET SINÄ VOI LÄHTEÄ AJAMAAN!

Poliisit saa kuulemma NAISINAKIN PÄÄTTÄÄ KETÄ HE HALUAVAT EDUSTAA, mutta TARVIIKO HEIDÄN ALKAA VIELÄ PÄTEMÄÄN SAKSAN ARMEIJAN JA NATON JOHTAJANA SUOMESSA VAIKKA KUINKA OLISIVAT FB KUNNIALLISIA!

Lisään, että Suomi oli ehtinyt liittyy NATOON.
        Minä olin tietenkin vastaan sitä, koska Suomi joutuu maksamaan niin paljon, mutta EI SUOMEN KANSA SAANUT ÄÄNESTÄ, koska NAISET PÄÄTTIVÄT MINISTEREINÄ MONISTA ASIOISTA TUON HALLITUKSEN AIKANA.

Minä kävin kyllä äsken NAISENA NAISELLISESTI REHELLISESTI P@SKALLA JA P@SKA ON JOSSAIN VIEMÄRI VERKOSTOSSA JOTEN VOIT HAKEA SEN TODISTEEN JA VIET POLIISILLE SEKÄ PYYDÄT OTTAMAAN DNA NÄYTTEEN NIIN SAAT MINUT KIINNI JA MINÄ VASIKOIN SITTEN MIEHENI JOS HÄN EI SUOSTU VASIKOIMAAN TAAS ITSE ITSEÄÄN.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2391
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2007
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1673
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1488
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe