haluaisin luvata niin, mutta sitten kumminkin siinä käy niin. Olenko loukannut sinua? Taas? Älä ole vihainen. Tai ole sitten, jos on ihan pakko, tai jos haluat, mutta älä ole pahoillasi minun takiani, sitä minun olisi vaikea kestää. En minä ymmärrä asioita oikein, enkä tiedä oikeita vuorosanoja. Kerro, mitä sinä haluat kuulla, niin minä sanon sen.
En enää koskaan satuta sinua
15
405
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä kuka oot edes
- Anonyymi00002
Siitähän on sitte otettava selvää kenen elämää sä elelet.
- Anonyymi00003
Mustasukkainen narsku
Mä hoitelen ,kehun ja ylistän .Kaikki on sen jälkeen hyvin
,Kunnes alan inhota mustasukkaista narsistia- Anonyymi00004
Mustasukkainen en ole, ainakaan paljon, vaikka syytä varmaan olisi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mustasukkainen en ole, ainakaan paljon, vaikka syytä varmaan olisi.
Onko aloittaja mies vai nainen
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko aloittaja mies vai nainen
nainen, mutta mitä väliä, joku kuitenkin kohta "tunnistaa" minut ukoksi tai äijäksi
- Anonyymi00005
Haluan että pyydät anteeksi sanomisiasi ja tekojasi. Teit todella inhottavasti minulle.
Mn- Anonyymi00006
Ei minulta. Toinen M- nainen
- Anonyymi00007
Toivottavasti saat odottamasi anteeksipyynnön.
- Anonyymi00009
Onko valepuvussa käyneellä stalkille käynyt työtapaturma..meni vahingossa väärällä..
- Anonyymi00012
Just noin tais käydä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Just noin tais käydä.
Mitä? Missä? Mä oon ollut täällä teitä kauemmin eikä kukaan kerro mulle mitään!
- Anonyymi00011
Et ole satuttanut enkä ole mistään vihainen... Hyvää yötä :)
- Anonyymi00014
Etkö jo tiedä mitä olet minulle, se ei voi koskaan olla toisin, olen jo sanonut, pyydän että olisit vain armollisempi, koska tiedät että olen sinun.
Terveisiä täältä toiselta mieheltä💪- Anonyymi00015
Tähän ei voi oikein kommentoida, niin kuin pitäisi, että mä en tiedä mistä on kyse, tai että mikä tämä "olen jo sanonut" juttu on, koska suutut sitten siitä.. Toivottavasti joku tietävämpi tulee kohta paikalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828