Joita narsistien uhreilla yleensä on: herkkä, ylikiltti miellyttäjä, tietynlainen ujous mielenterveys ongelmainen yms, joten miten voisin itse olla paha? Varmasti ymmärrät ku vähän mietit 🥺 😧 sä oot edelleen mulle tärkeä ❤️
Minussa on kaikki piirteet
83
661
Vastaukset
Miten voit olettaa et joka tunnistaa kenelle sanot ton.
- Anonyymi00014
Ainakaan se ei ole multa... En tee koskaan mitään hämyjuttuja ilman tunnisteita... Muutenkaan en jaksa täällä käydä...
dzu - Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ainakaan se ei ole multa... En tee koskaan mitään hämyjuttuja ilman tunnisteita... Muutenkaan en jaksa täällä käydä...
dzuMua ei viimeisen vrk jälkee kiinnosta enää mikään.
Hyvää loppu elämää sulle ja jollekin. - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mua ei viimeisen vrk jälkee kiinnosta enää mikään.
Hyvää loppu elämää sulle ja jollekin.Mulle ja jollekkin? Tarkoitat varmaan mun ja kaivattusi lyhyttä viestien vaihtoa? Lauantainahan mä olin näyttelyssä ja katoin illalla pelin... Sunnuntaina touhusin koko päivän... oli mm. tullut hirveesti lunta...
Sä olet kuitenkin edelleen rakas... Sattuu joka hetki, kun et ole läsnä...
dzu - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mulle ja jollekkin? Tarkoitat varmaan mun ja kaivattusi lyhyttä viestien vaihtoa? Lauantainahan mä olin näyttelyssä ja katoin illalla pelin... Sunnuntaina touhusin koko päivän... oli mm. tullut hirveesti lunta...
Sä olet kuitenkin edelleen rakas... Sattuu joka hetki, kun et ole läsnä...
dzuKaivattusi voi luoja mitä sä selität.
Mä en tietääkseni kysellyt tai maininnut sanallakaan viikonlopusta mitään. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kaivattusi voi luoja mitä sä selität.
Mä en tietääkseni kysellyt tai maininnut sanallakaan viikonlopusta mitään.Yhdessä vaiheessa purskahdin autoa ajaessa itkuun sen takia, että en ole voinut auttaa niin, kuin olisin halunnut... Millään muulla ei tuntunut olevan merkitystä....
dzu - Anonyymi00032
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mua ei viimeisen vrk jälkee kiinnosta enää mikään.
Hyvää loppu elämää sulle ja jollekin.Sä oot alkanut vihjailemaan säännöllisesti, että liityt hakkerointeihin jotenkin... Selvänäöstä näissä ei ole kyse...
Sä et ole hakkeri, mut olinko mä sitten oikeassa siinä, että sä tunnet hakkerin? Oletko saanut siihen yhteyden, vai tunsitko sen kaiken aikaa? Joku genioon liittyvä juttu, kuten joskus epäilin? Onko genio mun laitteilla seuraamassa ja sä siihen yhteydessä?
En ymmärrä tästä kyl yhtään mitään... Tarkoittais, että seuraat mua vakoiluohjelmalla, mut et halua olla yhteydessä...
dzu - Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kaivattusi voi luoja mitä sä selität.
Mä en tietääkseni kysellyt tai maininnut sanallakaan viikonlopusta mitään.Mä oon tiedätkö ajatellut susta, että saatat olla täydellinen nainen. Ja oot todella tärkee. On vaan ollut vaikeeta luottaa, koska genio on ollut kuvioissa ja, koska et päästä lähelle. Sun hiljenemiset aina murentaa sitä luottamusta lisää... En tiedä, että onko tarkoituskin satuttaa... vai, onko kaikki tahatonta... On jo pitkään tuntunut, ettei mulla ole sulle mitään väliä...
Kaipaan tuollaista ennustajahamsteria... Sellainen on jo lähtökohtaisesti täysin rakas.
dzu
- Anonyymi00001
Niin, narsistin uhrit ovat usein tuollaisia. Ehkä myös narsistit itse.
Erottaako heitä siis se, että narsisti ei huomaa itsessään mitään vikaa eikä kadu mitään, ja uhri taasen tuntee syyllisyyttä ja vikaa itsessään liikaakin.- Anonyymi00005
Ei varmasti narsisti oikeasti ole ylikiltti miellyttäjä, esittää saattaa alussa ja muille ihmisille
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei varmasti narsisti oikeasti ole ylikiltti miellyttäjä, esittää saattaa alussa ja muille ihmisille
Se vaihe on käyty läpi jossa syyllistä ja etsin vikoja itsestäni, ainakin suurimmilta osin. En suostu enää siihen!! Siis tässä asiassa, muuten teen sitä liikaakin
- Anonyymi00010
Herkkyyskin on erilaista. Se yleensä piilotetaan jos sellaista on. Manipulointi keinona saatetaan joskus tekoitkut tirauttaa.
Mielenteys ongelmatkin usein vähän eri luokkaa on kakssuuntasta ja epävakaata persoonallisuutta kun taas uhreilla usein masennusta/ahdistusta
Enkä väitä nyt että kaikki olisi narsisteja joilla kyseisiä sairauksia on, en missään nimessä - Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Herkkyyskin on erilaista. Se yleensä piilotetaan jos sellaista on. Manipulointi keinona saatetaan joskus tekoitkut tirauttaa.
Mielenteys ongelmatkin usein vähän eri luokkaa on kakssuuntasta ja epävakaata persoonallisuutta kun taas uhreilla usein masennusta/ahdistusta
Enkä väitä nyt että kaikki olisi narsisteja joilla kyseisiä sairauksia on, en missään nimessäJoo kun ne tosiaan on kaikki eri häiriöitä. 🙄
- Anonyymi00040UUSI
Ketkähän urvelot on taas käyneet äänestämään tätä aloittajaäijän makaaberia näytelmää, missä se muka analysoi muka henkevästi ihan mehuissaan. Hyh. T naiselta
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ketkähän urvelot on taas käyneet äänestämään tätä aloittajaäijän makaaberia näytelmää, missä se muka analysoi muka henkevästi ihan mehuissaan. Hyh. T naiselta
Ap äijällä ei oo ns. kaikki muumit laaksossa. Sen koko elämä taitaa olla täällä ja muuta ei sit ookkaan. Keksii kaikee draamaa iltapuhteilla. 😆 saahan sitä silläkin tavalla vissiin jotain jännitystä.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hyöty mielessä on kiltti, avulias, lähes täydellinen toiselle, mut heti, jos tilanne kääntyy toisin päin (et toinen hyötyykin narsistista) niin ääni kellossa muuttuu? Sen jälkeen tulee niitä yllättäviä tilanteita, jotka harvemmin mieleen narsistin uhrille. Epäreilu toiminta voi olla sellaista, et joutuu hämmästymään toisen muuttumisesta muuksi.
- Anonyymi00002
Hyvä manipuloimaan, narsistin käytöksen huomaa. Voivat esittää myöhemmin uhria.
- Anonyymi00004
Toki myös näin mutta itse ainakin nykyisin näen tuollaisen käytöksen läpi
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toki myös näin mutta itse ainakin nykyisin näen tuollaisen käytöksen läpi
Selvä se.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Selvä se.
Mikähän sinulle on taas niin selkeää, mitä tulee tämän infantiilin palstaäijän, eli aapeen varsin ristiriitaiseen showhun?
- Anonyymi00003
Aloitetaan siitä, että oletko mies vai nainen?
- Anonyymi00011
Nainen. Yksinäinen.
- Anonyymi00044UUSI
Mitähän selvitystyötä se sinä taas täällä emojiäijän avauksessa harrastelet? Että oikein aloitetaan tästä kuin tärkeämpikin kuuleminen. Lol. T
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nainen. Yksinäinen.
Just just. Uskotaan totta kai 🤭
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Just just. Uskotaan totta kai 🤭
Ei sun tarttekaan uskoa
- Anonyymi00008
On kyllä, joo. Leivo itsellesi kakku.
T.tsemppiä!
https://m.youtube.com/watch?v=-5DgAbc8lS0- Anonyymi00012
Kuin myös!
- Anonyymi00009
Minulla ei ole mitään mielenterveyden ongelmia toisin kuin sinulla jolla on niitä selvästi runsaasti.
- Anonyymi00013
Näin kyllä kaapissasi lääkkeitä aikanaan (jos olisit se yks hullu)
- Anonyymi00015
Sulla onkin "vain" luonnevika. Sivusta
- Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ai mulla hehheh! Kenellähän se oikeasti on... ja mun kaapeista et kyllä mielenterveyslääkkeitä löydä.
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ai mulla hehheh! Kenellähän se oikeasti on... ja mun kaapeista et kyllä mielenterveyslääkkeitä löydä.
Enkä toki halveksi mielenterveyslääkkeiden käyttäjiä, mutta minulle riittää mielenterveyslääkkeeksi Jeesus.
- Anonyymi00033
Anonyymi00013 kirjoitti:
Näin kyllä kaapissasi lääkkeitä aikanaan (jos olisit se yks hullu)
No itse en ole hullu ja mulla vain 1 masennuslääke käytössä ollut jo vuosia+ verenpainelääkkeitä+kipuun lääkkeitä
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
No itse en ole hullu ja mulla vain 1 masennuslääke käytössä ollut jo vuosia verenpainelääkkeitä kipuun lääkkeitä
Et ole hän. Hän on oikeasti todella sairas tapaus joka manipuloi ja kohtelee naisia erittäin julmasti. En nimittele normaaleja ihmisiä hulluksi. Hän on kaiken muun lisäksi rikollinenkin
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko sinulla mitään käsitystä kenelle vastaat (ei) ja miksi vastaat (ei?) mitä tulee jälleen kerran yhteen palstaäijän yksinpuheluun, pieni verbaalinen torpedo? T
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Et ole hän. Hän on oikeasti todella sairas tapaus joka manipuloi ja kohtelee naisia erittäin julmasti. En nimittele normaaleja ihmisiä hulluksi. Hän on kaiken muun lisäksi rikollinenkin
Sellainenko sinä itsestäsi eri kertojaäänillä kertova aloittajaäijä haluaisit olla tai saada tällaisia tapahtumaketjuja tmv aikaan? Kyselen olettaakseni näitä lapsellisia jännäilijöitä miettimään uusiksi näitä apparaattejaan
- Anonyymi00019
Suuren iltalehden sivuilta voi hakea mieleensä painuvimman artikkelin hänen kaltaisista persoonista. Ikävä ja narcissos nääs. Tamperelaiset on ihan helppoja.
- Anonyymi00048UUSI
” Tamperelaiset on ihan helppoja.” Hyväuskoista joojoomiessakkiakö?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
” Tamperelaiset on ihan helppoja.” Hyväuskoista joojoomiessakkiakö?
Kuin persut- meillä kenestä tahansa selostajasta voi tulla mitä tahansa
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Se on uhka se on mahdollisuus uhka
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Vai mitä kake- sinulla on tämä nettikin ja kaikkea
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Vai mitä kake- sinulla on tämä nettikin ja kaikkea
Ihanaa kun voi ihan työkseen tai ajankulukseen johdatella ihmisiä oman viemärissä syvyyksiin ku mermaid ja osoitteella eri tekstejä sormella mielivaltaisesti tässä se puhhuu sinusta ja tossa tosta ja nää toopelit vielä uskoo
- Anonyymi00024
Sä oot omasta mielestäs täydellinen, uskottava se on.
- Anonyymi00028
En ole niin sanonut! Enkä myöskään ole, ei meistä kukaan ole. Puutteeni on mullakin. Ja haukun itseäni päivittäin että näin ja tämä on totuus 🥺 eikä nuokaan mitä luettelin ole pelkästään mitään positiivisia ominaisuuksia
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
En ole niin sanonut! Enkä myöskään ole, ei meistä kukaan ole. Puutteeni on mullakin. Ja haukun itseäni päivittäin että näin ja tämä on totuus 🥺 eikä nuokaan mitä luettelin ole pelkästään mitään positiivisia ominaisuuksia
Mun itseluottamuksessa on ollut paljon työstettävää ja on sitä edelleen 😥 😥 en ole silti koskaan sen takia muita kiusannut!!
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mun itseluottamuksessa on ollut paljon työstettävää ja on sitä edelleen 😥 😥 en ole silti koskaan sen takia muita kiusannut!!
Työstin sitä viisi vuotta terapiassa eikä se vieläkään mikään hyvä ole. Liian hyvin tiedostan puutteeni ja virheeni ja anteeksi en osaa itselleni antaa pienintäkään mokaa
- Anonyymi00047UUSI
Totaa, onko sinulla joku kriisi menossa kun vastailet tähän palstaäijän banaaliin aloitukseen tällä tavalla ja mikä olisi sidos avauksen aiheeseen? Herran jestas sentään. T
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Onko äiti ollut paha sinua kohtaan pienenä tnx kun selvästi korjaat jotain kokemuksia esiintymällä naisena tampioille suoraan sanoen ja näin saa sanoa, jos mieli on niin matala, että tällainen skeida menee läpi. T naiselta
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Työstin sitä viisi vuotta terapiassa eikä se vieläkään mikään hyvä ole. Liian hyvin tiedostan puutteeni ja virheeni ja anteeksi en osaa itselleni antaa pienintäkään mokaa
Tuohon viimeiseen lauseeseen liittyen, minusta se ettei osaa anteeksi itselleen ei ole hyvä asia. Osaatko antaa anteeksi muille, jos he eivät toimikaan niin kuin sinä haluaisit jonkun toimivan.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Tuohon viimeiseen lauseeseen liittyen, minusta se ettei osaa anteeksi itselleen ei ole hyvä asia. Osaatko antaa anteeksi muille, jos he eivät toimikaan niin kuin sinä haluaisit jonkun toimivan.
Muille osaan antaa anteeksi ja eihän se hyvä olekaan ettei itselle osaa mutta nii vain on 😥 t. N joka sama ku aloittaja.
- Anonyymi00025
En narsisti luokan alle leiriydy. Luottamus ja toisen kunnioitus kuitenkin pitää olla.
- Anonyymi00052UUSI
Just..keep on keeping on👍 Sivusta tirsk.
- Anonyymi00027
Sä oot se ei ole ketään muuta, katso hän on se ei ole ketään muuta.
- Anonyymi00029
Ei mulla ookaan ketään. Yksin oon ollut vuosikaudet
- Anonyymi00034
Kuka kenelle narsistin ensisijainen uhri huonon itsetunnon omaava pitäs olla jo lähtöjään helppo kontrolloitava kun ei luota itseensä ja osaamiseensa säästyvät vaivalta viedä toisen itsetunto itsetunnoton mies taas ei kelpaa narsistille ei ole riittävän miehinen mies
- Anonyymi00037
Huono itsetunto kyllä myöskin. Onnistui silti viemään viimeisetkin rippeet mitä itsetunnostani oli jäljellä tuo hirviö
- Anonyymi00054UUSI
Otappa aloittajaäijä käsi pois housuista ja kirjoita vasta sitten uusiksi- liian läähättävää tekstiä
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Otappa aloittajaäijä käsi pois housuista ja kirjoita vasta sitten uusiksi- liian läähättävää tekstiä
Voi anteeksi reppana mu en ole aloittaja enkä pidä kättäni tai edes käsiäni housuissani niin kuin sinä nyt tarkoitat kyllä mä otan kaikki vaatteet pois käteen vetäessä yhden tiedän nuoruudestani haminasta jolla oli college housujen taskussa kuulemma reikä että pystyi vetämään julkisillakin paikoilla käteensä kehtaako peeko tunnustaa ei toki asu haminassa enään kuulemma asuu kotkassa
- Anonyymi00036
Minulla on huono itsetunto mutta en vaan voi sietää määräilijää. Itse päätän asioistani. Introvertti olen, mutta ystävieni kesken en ole ujo. Olen herkkä myöskin.
- Anonyymi00076UUSI
Ehdottomuus on eri asia kuin määräily nassen kanssa ei toimi muu ellei si halua kiristää pitää vaan olla jotain jota pelkää menettävänsä
- Anonyymi00038UUSI
Lähde, älä sääli tai koeta ymmärtää narsistia. Hän ei tule koskaan muuttumaan, mutta sinä voit.👊
- Anonyymi00053UUSI
Jaha aloittajaäijä sitä ollaan jo tässä vaiheessa kerrontaa nytten.
- Anonyymi00065UUSI
Tein sen jo! Nyt on väittänyt kaikille että itse jätti minut vaikka se oli toisinpäin!
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Tein sen jo! Nyt on väittänyt kaikille että itse jätti minut vaikka se oli toisinpäin!
Ja sen jälkeen hän on jatkanut tätä kiusaa/vainoa porukkansa kanssa aika monta monituista vuotta. Ei oo jättänyt kymmenen vuoden aikanakaan vielä rauhaan!
- Anonyymi00077UUSI
Juu ei minunkaan kokemukseni mukaan en ainakaan ole vielä tavannu nassea joka osaisi tapansa muuttaa
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Pelkäätkö paljustavasi jollekin olevasi nasse
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Juu nasselle mahdotonta myöntää tulleensa jätetyksi ja erehdyt kerran pyytään pillua vaikka sanot ettet jaksais baarista lähteä etsimään ni olettaa että se on sama kuin pyytäisit häntä takaisin tullu sekin joskus koettua ja sitä myöten opittua että jos elämässä haluaa helpolla selvitä niin narsistin tai narsistin tavat omaavan naisen kanssa ei yhtä päivää pidemmälle kannata miettiä koskaan voi olla varma millä jalalla herää
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ja sen jälkeen hän on jatkanut tätä kiusaa/vainoa porukkansa kanssa aika monta monituista vuotta. Ei oo jättänyt kymmenen vuoden aikanakaan vielä rauhaan!
Kohtasit siis nassen niillä usein on se hovinsa niin ei tartti ottaa vastuuta teoistaan tai sanomisistaan yksin/itse
- Anonyymi00039UUSI
Oletko aloittajaäijä jo käynyt taas pötköttelemässä raiteilla säälimässä itseäsi?
- Anonyymi00058UUSI
Tämä ei ollut nyt kovin kristillistä minulta.
- Anonyymi00041UUSI
narskuja. siellä narskuja täällä.
- Anonyymi00057UUSI
No niin löysit sitten tästäkin palstaäijän aloituksesta jotain ajatusapparaateillesi tärkeää, hienoa netin poika
- Anonyymi00042UUSI
lyijykynällä voi piirtääpaperille omia piirteitä
- Anonyymi00056UUSI
Mikä hauskakin juttu ja opiskelua jos siis alat kirjoittamaan jollain niin amerikanenglannilla...
flippin' the language - Anonyymi00060UUSI
joskus lukiossa kokeilimme opetella ranskankieltä, alkoi jo huvittamaan jotkin jutut, ranskan numero seiska nöf, sillei niin, oikeasti pidän kyllä poliirikko Macronista, aina tyylikäs.
- Anonyymi00062UUSI
narsistit kannattaa tappaa laillisesti, ne ikinä lopeta ja heidän omalla tyylillään. ja ne jotka. init hakkasi katson että hakata kunnilla takaisin. nyt meinaa tapellaan ja hakataan kunnolla. kaikki jolle veitte saatte sitä pahaa itselle
- Anonyymi00082UUSI
Ei taida olla laillista tapaa siihen
- Anonyymi00067UUSI
Sun pitää päästä täältä pois. Sun psyyke ei kestä tätä. Nämä ihmiset osaa julmia ja ilkeitä. Etsi joku muu kanava.
- Anonyymi00072UUSI
Täällä joukossa yksi todella sairas. Yrittänyt tappaa minut jo useamman kerran ja ihan päivittäin aiheuttaa mulle pahaa oloa, ihan fyysisestikin.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Täällä joukossa yksi todella sairas. Yrittänyt tappaa minut jo useamman kerran ja ihan päivittäin aiheuttaa mulle pahaa oloa, ihan fyysisestikin.
M mies ainaki asialla 🐟
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Tuokin kuulostaa siltä et sun todellisuudentaju on hämärtänyt. Ja M-mies ei ole mikään tunniste. Suomessa asuu aika monta miestä joiden nimi alkaa M; llä.
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
M mies ainaki asialla 🐟
Mitäs jos luovuttaisit jo tämän M-miehen suhteen? Saisit pääsi kuntoon ja elämäsi raiteilleen, se että kuvittelet noita sairaita asioita päivittäin, ei ole pääkopalles hyväksi.
- Anonyymi00085UUSI
Sinulla on kaikki nuo impulssisi jotka voivat johtaa pahaan. Ja jos olisit kauttaaltaan niin hyvä niin etkö löytäisi itsesi vain mitä parhaimmasta seurasta. Etkä manipuloivasta. Ei niin hyvää ettei jotain pahaa. Ja päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760