Puijontornin kunto selvitetään.

Anonyymi-ap

Minä olen tarkkaillut tornia jo kolmekymmentä vuotta sillä silmällä.
Toissa viikolla huomasin että aivan alhaalta betonista oli irronnut noin 0.1mm X 0.2mm suuruinen palanen, voiko torni nyt katua tuon vaurion vuoksi?

19

385

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

- se on vähän kallellaan -silleen takakenossa -

• Anonyymi00002

Kävin tarkistamassa asian vatupassilla yön huolestuneena valvottuani ja todentotta torni on kallellaan Puijonlaaksoon päin!
        Miten tässä saa enää Puijonlaaksossa nukuttua öitään?
        Paras myydä kämppä nopeasti pilkkahintaan pois ja muuttaa Jyväskylän perähikiälle jossa moisia ongelmia ei ole.
        Ainoastaan ulkohuussi voi sielläpäin kaatua.

• Anonyymi00003

Tämänaamuisessa Mullikassa on kuva tornista, ja näkeehän sen siitä sokea Reettakin miten lähellä kaatumista se jo on.

• Anonyymi00004

Koko Kuopio on evakuoitava välittömästi.
        Koskee myös nilsiäläisiä ja juankoskelaisia yhdenvertaisuuden nimissä.
        Maaninkalaisista ei niin väliä.

• Anonyymi00006

Paetkaa kaikki kaupungista ennenkuin on liian myöhäistä.
      Tornin kaatumisesta seuraa koko Puijon mäen sortuminen sillä tornin perustukset ovat pitkälti vesirajan alla.

• Anonyymi00010

Voiko koko Kuopio kaatua?
        Jos torni kellahtaa niin käykö niin kuin kuusi kaatuu että juuret nostaa hirveän ison alueen maata mukanaan. Voiko Puijontorni nostaa kyljelleen koko Kuopion?

• Anonyymi00007

Torni!

• Anonyymi00008

Pysähtyykö torniravintolan lattian pyöriminen jos joku laittaa kapuloita rattaisiin, vai alkaako torni pyöriä ja lattia pysyy paikallaan?

• Anonyymi00009

Just tuon kallistuman takia pyytävät torniin syömään tulevia jakautumaan tasaisesti joka puolelle, ettei torni kaadu painon kertyessä liikaa yhdelle puolelle.

• Anonyymi00011

• Anonyymi00014

Yli lihavia tornivieraita pyydetään jäämään syömään Puijon majalle ettei tornin tasapaino järky.

• Anonyymi00012

nuppi katkii irti, vierii mäkihyppymäkkee alas ja lentää hyppyrin nokasta Kuopion torille särkien sen kannen ja pölyn hälvettyä on romukasa sennäkönen niinku avaruusalus olis törmännä muahan.

• Anonyymi00013

Aamulla kävin lenkillä ja katoin että onko torni kallistunut entisestään. Ehkä vähän oli, vaikka sanoa kun tuuli niin paljon että vettä tuli silmiin.
      Voisiko joku päivän mittaan käydä katsomassa ja raportoida tänne asiasta. Jos olisi joku lasten millä mitata montako astetta kallistuma on niin saataisiin tänne virallinen astelukema.
      Minä en itse nyt päivällä kerkiää kun pitää mennä tori tarkistamaan ja sen jälkeen munkkikaffeet ja päiväunet.

• Anonyymi00015

Minäpä vahvasti eppäilen jotta paikallisten persujen salajuoni tornin kaatamiseksi tämäkin homma on.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minäpä vahvasti eppäilen jotta paikallisten persujen salajuoni tornin kaatamiseksi tämäkin homma on.

Nurin vaan ja tilalle luistelukenttä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Nurin vaan ja tilalle luistelukenttä.

Ei pysty luistelukenttää rakentamaan kun jäädytysvesi valuu Puijonmonttuun.

• Anonyymi00019

Puijo

• Anonyymi00023

eikö puijontorni oo kaatumaisillaan

• Anonyymi00028

Puijontorni

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1383
    2. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      80
      1080
    4. 95
      899
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      874
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      717
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      44
      632
    Aihe