Ei mitään muuta
Se yks ainoo kerta
41
468
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä silloin tapahtui?
- Anonyymi00002
En ole esine.
- Anonyymi00003
Ei ollut minulta. Halia tässä, mutta se on minun häpeäni sairasta semmoista vaan kysellä.🥲
- Anonyymi00004
Yks ainoo kerta mitä neitsyyden menettämiseen ei tarvi muuta lapsen tekoon ei tarvi välttis muuta oppimiseen ei tarvi välttis muuta
- Anonyymi00005
Silloin voi aivan hyvin olla ilman. Olen kaikki tai ei mitään tyyppi.
- Anonyymi00006UUSI
Yksi kerta olisi parempi kuin ei ollenkaan. Paljon parempi. Jos se olisi huonoa, saisi asialle pisteen. Jos hyvää, sitten olisi mitä muistella.
- Anonyymi00012UUSI
Täsmälleen samaa mieltä.
- Anonyymi00015UUSI
Niin teikäläisille, meikäläisillä se voi johtaa puolen vuoden vtutukseen putkeen, että tuolla piti sitte ns kiintiö täyttää
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin teikäläisille, meikäläisillä se voi johtaa puolen vuoden vtutukseen putkeen, että tuolla piti sitte ns kiintiö täyttää
Mitä nämä meikäläiset ja teikäläiset ovat?
Puoli vuotta kuulostaa lyhyeltä ajalta. - Anonyymi00037UUSI
Ei voi olla huono jos tunteet mukana molemmilla!!
- Anonyymi00007UUSI
Ja taas ei vastausta. Kuinka yllättävää.
- Anonyymi00013UUSI
Palaako taas päreet kun palstaäijä ei vastaa tähän täkyaloitykseensa vaikka kuinka pommitat ja jotain muuta syyttelet mielessäsi siitä, ettet saa vastausta. Erikoinen selontekovelvollisuuden eetos sinulla naisoletettua kohtaan, kuoma
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Palaako taas päreet kun palstaäijä ei vastaa tähän täkyaloitykseensa vaikka kuinka pommitat ja jotain muuta syyttelet mielessäsi siitä, ettet saa vastausta. Erikoinen selontekovelvollisuuden eetos sinulla naisoletettua kohtaan, kuoma
Ei, palaako sulla, kun ketään ei kiinnosta?
- Anonyymi00008UUSI
Kakskertaako pitää olla?
- Anonyymi00009UUSI
Tuollainen olisi järkevää ajattelua jos olisi vain Aatami ja Eeva. Usein vaihtoehtoja on liikaakin.
- Anonyymi00010UUSI
Sanoo ihminen, joka ei tiedä rakkaudesta mitään?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanoo ihminen, joka ei tiedä rakkaudesta mitään?
Vähän rohkeasti sanottu. Näen asian näin. Jos haluaa olla vain yhden kanssa jonkun kanssa, niin minulle tulee mieleen, että naiselle mies ei ole merkityksellinen, tavallaan kuka tahansa kelpaa, koska esim. rakastelu ei ole koskaan parasta eka kerralla ja painopiste on jossain fyysisessä suorituksessa ja toisaalta, jos naisella olisi oikeita tunteita mieheen, katkaiseeko nainen tunteetkin kuin napista siihen yhteen kertaan. Jos nainen on tottunut olemaan useiden miesten kanssa, siihen tottuu, eikä muista välttämättä miesten naamojakaan. Mies sensijaan haluaa, että nainen olisi läsnä ja haluaisi miestä yhtä intohimoisesti kun mies itse. Yksi kerta olisi kuin törmääminen vahingossa: ”Anteeksi, minun on jatkettava matkaa”.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vähän rohkeasti sanottu. Näen asian näin. Jos haluaa olla vain yhden kanssa jonkun kanssa, niin minulle tulee mieleen, että naiselle mies ei ole merkityksellinen, tavallaan kuka tahansa kelpaa, koska esim. rakastelu ei ole koskaan parasta eka kerralla ja painopiste on jossain fyysisessä suorituksessa ja toisaalta, jos naisella olisi oikeita tunteita mieheen, katkaiseeko nainen tunteetkin kuin napista siihen yhteen kertaan. Jos nainen on tottunut olemaan useiden miesten kanssa, siihen tottuu, eikä muista välttämättä miesten naamojakaan. Mies sensijaan haluaa, että nainen olisi läsnä ja haluaisi miestä yhtä intohimoisesti kun mies itse. Yksi kerta olisi kuin törmääminen vahingossa: ”Anteeksi, minun on jatkettava matkaa”.
Höpönpöpön eka kerta on paras
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siis jos siinä on joku ihana siksi ei todellakaan kannata antaa kenelle tahansa randomille. Sellaisen kanssa ei tietenkään mikään tunnu miltään
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin, todennäköisesti olet tunteeton panija. Et varmaan huomaisi eroa vaikka puun koloon panisit.
- Anonyymi00014UUSI
2021 alkutalvi taisi olla ja se yks ihan muu vieläkin vaivaa näkee ja vihailee
- Anonyymi00016UUSI
Minä kun tuomioni porttarinikin jo istuin
- Anonyymi00017UUSI
Älä unta nää
- Anonyymi00030UUSI
Kyllä palstaäijä tässä nyt vaan unelmoi ja sinä unelmoit sen olevan nainen, jolle esiinnyt jonkun häiskän vissiin ihan kenen vaan randomin edushenkilönä, nainen yksäri
- Anonyymi00022UUSI
Yhdellä ainoalla kerralla voit tuhota kaiken.
- Anonyymi00026UUSI
Riippuu mistä asiasta on kyse.
Se voi olla kaiken loppu, tuhota kaiken mitä on.
Mutta se voi olla myös se mikä pelastaa kaiken. - Anonyymi00031UUSI
Niin, ennen tätä kyseistä tapahtumaa kutsuivat mm nimellä haulikkohäät, vai oliko sulla jotain vielä pahaenteisempää tulkintaa tästä palstaäijän avauksesta? Tee
- Anonyymi00033UUSI
En ole yksäri mutta ei yksäritkään joka jampasta syty
- Anonyymi00023UUSI
haluaa mrnnä nukkumaankunei välttämätytä haluaq ti4tytyääjoyain samnuruai-juttyujs..
- Anonyymi00025UUSI
Riittääkö sulle se yksi ainoa kerta?
- Anonyymi00029UUSI
Ainahan se ois miehille ns eteenpäin. Lakkaas ny
- Anonyymi00040UUSI
Ei.
- Anonyymi00027UUSI
Ei voi tuollaisia just miettiä.
- Anonyymi00028UUSI
En ole aloittaja siis, totesin vain aloitukseen.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
En ole aloittaja siis, totesin vain aloitukseen.
Ku on hoppu nii on hoppu
- Anonyymi00034UUSI
Eniten pelottaa se unohtaminen ja kaikki mihin on panostanut, vaikka muuta nyt olisi.
- Anonyymi00039UUSI
Ehkä se suurin pelko onkin siinä, ettei hänelle ole tarpeeksi paljon tietoa mikä on tavoitteesi. Jos ihminen ei tiedä tarpeeksi asioita, hän alkaa kuvittelemaan ja meidän melankolia-kulttuurissa asiat kääntyvät helposti negatiivisiksi.
- Anonyymi00036UUSI
Niijoo tää oli tää kun kelasin et menis tulevaisuudes atwater villageen ettimään sitä tyyppii ja jos löytyis niin se ois se yks video
- Anonyymi00038UUSI
Se on loppuelämä tai ei ollenkaan. Muuhun en ryhdy
- Anonyymi00043UUSI
Joo sama. sivu
- Anonyymi00044UUSI
ei sepelihiekka eikä sorakaan ☝️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750