ymmärretä vaikka olen jo vuosien ajan kertonut, etten halua olla missään tekemisissä itseäni paljon nuoremman henkilön kanssa koskaan! Ainoa asia minkä haluan toteutuvan on ne korvaukset, koska joku kertoi niin tapahtuvan! Kun se asia on selvä, alan voida paremmin!! Ja se on lopullinen piste sille kaikella ahdistavalle ja paljon stressiä ja tuskaa aiheuttaneelle ajanjaksolle!
Miksi sitä ei
Anonyymi-ap
4
84
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kirjoita Hesarin mielipidepalstalle! Ei tämä ole mikään ilmoituskanava.
- Anonyymi00004
Vastailetkohan tähän palstaäijän väsyneeseen esitykseen vähän yli-ilmaisuin taas?
- Anonyymi00002
Onnistuisiko olla yhteydessä tähän henkilöön joka lupasi korvauksia tai selvitellä sitä asiaa?
Tai voisiko joku auttaa sinua?
Saisit asiaa eteenpäin.- Anonyymi00003
Tämä palstasedän provokaatiossa hyysäily on myrkyllistä touhua, hyvä antisankari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057