Varokaa kyseistä verkkokauppaa. On Huijaus! Mitään tuotteita ette tule saamaan. Et voi ostaa korttimaksulla, vaan tilisiirrolla.
Lähettävät laskun ja lupaavat lähettää tuotteet sen jälkeen, kun maksu näkyy heillä (lupaavat myös lähettää ilmoituksen sähköpostilla, kun maksu näkyy heillä). Maksat maksun, mitään ei kuulu. Laitat sähköpostia -> mitään ei kuulu. Soitat asiakaspalveluun --> ei vastata (tajuat myöhemmin, että asiakaspalvelun numero on yhden miehen yrityksen eli itse yrittäjän numero ) tulee vain tekstiviesti perään, että laita sähköpostia.
Beautystop
9
1200
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Oletko saanut vielä mitään tilaamiasi tuotteita?
- Anonyymi00002
Ikävä kyllä en lukenut kokemuksia ennen tilaamista. Tuotteet tuli paljon luvattua myöhemmin ja lähes tonnin laite tuli viallisena :( kymmeniä sähköposteja kuvaliitteineen olen laittanut, mutta nyt jäi omaksi tappioksi . Tässä muutamia ingen ja markon vastaus lausahduksia
- Elämä ei pitää olla niin vaikea.
- Ole hyvää kääntä vaan se osa suoraksi ja hyvää käyttämistä. Ei mitään ongelma siinä :) Uutta laitteeta ei tule koskaa tilalle.
Olisi pitänyt heti hyväksyä oma tappio, turhaa stressiä ja aikaa haaskattu pari kuukautta beautystopin ja oman lakimiehen välillä. :(- Anonyymi00005
Emme pidä aiheettomista tai virheellisistä väitteistä, jotka voivat vahingoittaa yrityksemme mainetta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Emme pidä aiheettomista tai virheellisistä väitteistä, jotka voivat vahingoittaa yrityksemme mainetta.
Itse pilasitte sen. Jos jakaisimme kaikki viestit julkisesti voisitteko seistä sanojenne takana?
- Anonyymi00003
Tilasin 22.6. ja tänään 29.6. tuotteet tuli postiin! Tuotteet oikeat, sain reaaliajassa tietoa kun maksu oli vastaanotettu ja tuote lähetetty! Ei mitään moitittavaa.
- Anonyymi00004
Hei,
Olemme pahoillamme kuullessamme tästä kokemuksesta. Haluamme kuitenkin selventää, että emme tunnista kuvaamaanne tapausta.
Yrityksemme toimii läpinäkyvästi ja. Mikäli kyseessä on todellinen asiakaskokemus, pyydämme teitä ystävällisesti ottamaan meihin suoraan yhteyttä, jotta voimme selvittää asian tarkemmin ja löytää ratkaisun.
Ystävällisin terveisin,
Beautystop - Anonyymi00006
Loistava valikoiman ja nopea toimitus – suosittelen lämpimästi! 😊
- Anonyymi00007
TÄMA VIESTI ON HUIJAUS! Uskomatonta, että nimettömiä kommentteja voi julkaista julkisesti.
- Anonyymi00009
Maailman paskinta asiakaspalvelua. Eivät ota vastuuta mistään ja väittävät että tuote josta reklamoidaan ei ole heidän. Sarjanumerot puuttuvat laitteista, joten epäilen paljon sheidimpää toimintaa mitä osasin edes kuvitella. Joku joka myy samaa laitetta kun he, osasivat sanoa että heillä on sarjanumero tuotteessa tietyssä paikassa, minulla ei ollut ikinä ja samasta tehtaasta ja valmistajalta tuli molempien tukkujen tuote. Tässä on jotain pahasti vialla, ja eivät halua että kukaan puhuu pahaa heidän toiminnastaan ja aistin hyvin ikävää ja agressiivista käytöstä heiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893184
- 681078
- 721000
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta23998Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,305916Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l141823- 59784
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72701- 53695
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil263651