Tuli mentyä kaverien luo heikkiläntielle ja siellä ryypättiin rankasti koko illan.
Aamulla pieretti, osketti, kusetti paljon. (naiminen ei tullut humalassa mieleenkään)
Kun suu alkoi napsaa siinä aamu 9 jälkeen niin hain muskotista laatikon olutta.
Nautittuani olutta pääsin takaisn ihan euforoosisien tilaan jossa ulosottavelatkin näytti olevan tuloa.
Seuraavana aamuna mietin elämääni . Olen 32 vuotias enkä omista kun ruosteisen ja vanhan naisten polkupyörän . Vanhan telkkarin , kahvinkeittimen ja mikron.
Olisi minun elämä mennä toisinkin
Oli kokemus tämäkin.
10
114
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Henkinen pääoma, viisaus, on arvokkaampaa kuin maallisen mammonan palvominen.
- Anonyymi00002UUSI
Mitään et saa mukaasi kun täältä lähdet. Tavaran ja roinan kerääminen on turhaa. Ihmiselle riittää mielen rauha, onnellinen koti ja terveys.
- Anonyymi00003UUSI
Niin, ja jatkuva pircan juonti. Se on tärkeää ja henkistä pääomaa.
- Anonyymi00004UUSI
Olis se mukava olla niin rikas että sukulaiset tappelis 10 vuotta perinnöstä oppisivat vihaamaan toisiaan.
- Anonyymi00011UUSI
Olen täysin samaa mieltä.
- Anonyymi00005UUSI
Unohdit mainita että peräsi oli tosi kipeänä. Kylillä puhuivat että hyvä kun kävelemään pystyit.
- Anonyymi00008UUSI
Homot nai persijeen.
- Anonyymi00009UUSI
Minäkin haluan Heikkiläntielle ryyppäämään...! 🙋♂️
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minäkin haluan Heikkiläntielle ryyppäämään...! 🙋♂️
Ollaan täällä kattoterassilla, tule tänne heti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862