Jos tänä päivänä tulis jokin tilanne että me jäätäis kaksin sinä ja minä jonnekin, niin pystyttäisiinkö me pitämään näpit erossa toisistamme?
Jos jäätäis kaksin
41
659
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiedät tuohon vastauksen itsekkin.
- Anonyymi00006
Niin, pelkään ettemme pystyisi!
- Anonyymi00002
Mitä luulet
- Anonyymi00003
Ei me pystyttäs, ainakaan yhden ihanan ruskeasilmäisen miehen kans.
- Anonyymi00005
Helposti.
- Anonyymi00007
Sen verran pitää kunnioittaa toista, ettei käy noin vain käsiksi.
- Anonyymi00021
Sulle kävis kalpaten, sorppa vaan. Sivu.
- Anonyymi00036UUSI
Sori jo etukäteen, mies. Kunnioitanhan minä...
- Anonyymi00008
Jos tulisi tilanne
Veikkaan että ei 🤔
En pystyisi pitämään näppejä erossa😆 - Anonyymi00009
hyvä kysymys, kysypä toinen tunnisteiden kera
- Anonyymi00010
Kumpa se nainen vaan tulisi halaisi ja silittäisi. Olisi hyvä olla kun hän pitäisi hellästi minusta kiinni. Mieheltä.
- Anonyymi00011
Ollaanko kaukana toisistamme vai lähempänä
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ollaanko kaukana toisistamme vai lähempänä
Riippuu siitä missä asut
- Anonyymi00020
Kai sinäkin sitte koskisit?
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kai sinäkin sitte koskisit?
Joo. Halaisin myös ja silittäisin.
- Anonyymi00012
Helposti. Ei tässä ole enää voimia edes kävellä, saati sit alkaa muuhunkaan. Nooh.. Vielä muutamat metrit mentävä. Nekin näköjään kontaten. Jaksakaahan vielä vähän aikaa.
- Anonyymi00014
Joskus voi tulla hetki jolloin nainen aivan kuin myöntää silmillänsä että on lupa halata. Sellaisen luvan saadessa miehen hellyys pääsee oikeuksiinsa ja hetkestä saattaa muodostua ikimuistoinen.
https://www.youtube.com/watch?v=o2Nv37IeBAs&list=RDo2Nv37IeBAs&start_radio=1 - Anonyymi00015
Inksun ihanan kanssa tuskin mikäli hän tuntee samoin, toivottavasti tapahtuu irl
- Anonyymi00016
No kyllä minä luvan kysyisin, mutta en kyllä pystyisi olla koskematta. Tietysti en sitä ilman lupaa tekisi.
- Anonyymi00017
Ihanuus M naisen kanssa ei varmaan pystyttäisi enkä edes haluaisi pystyä pitämään näppejä erossa. Tokimyös toisella puoella oltava samat tuntemukset, onhan?
- Anonyymi00018
Ojentaisin käteni. Hän saisi tarttua siihen, jos haluaisi.
- Anonyymi00022
Mulla saattais tulla itku ja tarvisin halin 🥺
- Anonyymi00023
En pystyisi pitämään näppejäni irti yhdestä ihanasta, pitkästä miehestä. Hulluus veisi voiton. Paitsi jos hän katsoisi minua kuin hullua / hämmentyisi, hillitsisin itseni ja perääntyisin.
- Anonyymi00024
Tarttuisin hampaillani hänen jalkaterästään.
- Anonyymi00031
🤔 Missä kaivattusi roikkuu?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
🤔 Missä kaivattusi roikkuu?
Olen lattialla ja hän istuu tuolissa.
- Anonyymi00025
L-miehen kanssa olis kiva halailla
- Anonyymi00026
Ei pystyttäisi
- Anonyymi00027
Tiukkaa on tehnyt aina aiemminkin 😘😊🤭
- Anonyymi00029
😬😬
👉🤏 - Anonyymi00030
Mitäs jos kokeillaan ja mennään kaksin johonkin? Tosin jääminen jonnekin jumiin voi olla hankalaa, ehkä vähän turhan itsetuhoista.
- Anonyymi00034
Ei haittaa, teltta pystyyn.
- Anonyymi00032
Joo!
- Anonyymi00033
On on
- Anonyymi00035
Juu ei! Eikun ohi.
- Anonyymi00037UUSI
Kyllä me pystytään, koska miehelläni on omia juttuja.
Hän istuu keittiöpöydän ääressä ja mäkättää niin, kuin joku vanha kärtynen ämmä.
Minä istun olohuoneen sohvalla ja saan katsoa vain UUTISET.
Kello on 21.00 niin sitten mennään nukkumaan.
Metri on väliä ja sängyssä on pakko olla vaikka EI VÄSYTTÄISKÄÄN. Ei saa edes puhu mitään.- Anonyymi00038UUSI
Jätä se sika, on ilonpilaaja.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jätä se sika, on ilonpilaaja.
Minusta on tuntunut vuosia, että hänellä itseällä on ottanut päähän tuo oma viisas päähän pistonsa.
- Anonyymi00040UUSI
No ei varmasti! Ottaisin Sinut hellään syleilyyn ja hellisin niskaasi ja hiuksiasi . Suukottaisin kaulaasi ja huuliasi. En ole sika mies joka haarii heti niitä paikkoja. Kertoisin sinulle jotain kaunista ja pyytäisin treffeille kotiini tai Sinulle. Ne muut jutut tulee kyllä aikanaan, kun on oikea hetki meille molemmille... Rakaani!
- Anonyymi00041UUSI
Eikun naimaan .
- Anonyymi00043UUSI
Varmaan tulisin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495808Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella344166Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492731No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520- 312494
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322468- 162338
- 432055
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262015