Et olisi saanut odottaa että nousen ja jatkan siitä mihin jäin.
Kun vedit maton alta niin
8
267
Vastaukset
- Anonyymi00001
aika moni nousee. aina puhutaan heikoista mutta voittajia on yllättävän paljon. pskan määrä tässä maailmassa on vakio. 🤣 kunhan koittaa väistellä pskoja jatkossa
- Anonyymi00002
"Pysy! Lepää vierelläni.
Älä mene.
Minä pidän sinusta huolta. Minä suojelen sinua.
Tulet katumaan kaikkea muuta paitsi sitä, että tulet luokseni, vapaasti ja ylpeästi.
Rakastan sinua. Minulla ei ole ajatusta, joka ei ole sinun;
Veressäni ei ole halua, joka ei ole sinua kohtaan.
Tiedäthän. En näe elämässäni toista kumppania, en näe toista iloa.
Pysy.
Lepää. Älä pelkää mitään.
Nuku tänä yönä sydämeni päällä..."- Anonyymi00003
Kaunista 🥹
- Anonyymi00004
Kiinnostaa tietää kuka noin on kirjoittanut. Guuggel ei tiennyt.
Mutta vielä enemmän kiinnostaa tietää kuka on samaa mieltä kuin kirjoittaja.
Vai onko noi lainausmerkkejä ollenkaan ;-) - Anonyymi00006
Jos sydämesi tuntuu tänään raskaalta, niin älä säikähdä. Minä se vain painan korvani rintaasi vasten ja kuuntelen miltä aito rakkaus tuntuu.
- Anonyymi00007
Wou 😍
- Anonyymi00005
En sitä odotakaan. Ja olenhan sun vieressä, ota tukea.
- Anonyymi00008
Itsehän sä aloit pelleilemään tiesitkyllä mitä tuleman pitää ja nyt lopullisesti kun et osaa muuta kuin pelleillä kanssani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018584- 575498
- 245117
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni335017Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384851Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774739- 624303
- 433967
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403234- 452939