Miljoonia yhdelle? Ei mitään järkeä!

Anonyymi-ap

1

136

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuohan riippuu ihan voiton saajan elämän tilanteesta. Jos perheellinen ihminen saa tälläisenä aikana ison potin rahaa, niin hän voi turvata puolisonsa, lastensa ja ehkä jonkin kaverinsa elämän kunhan tekee sen lain ja hyvien tapojen mukaan verottajan ohjeitten mukaan. Itse olen yksin oleva ihminen enkä näe omalla kohdallani tarvetta euron korkeimmalle voittoluokalle. Jos omalle kohdalleni osuisi eurossa kolmas voittoluokka, ja jako-osuus olisi hyvä, niin olisin enemmän kuin iloinen. Euron kolmannella voittoluokalla pääsee parempiin tuloksiin kuin loton 6+1 tuloksella, joka vaatii plus numeron päästäkseen satoihin tuhansiin.

Mitä tulee lakiin, niin Suomessa lotto on ja pysyy valtion käsissä, ja lakia noudatetaan. Se jos joku saa 70 tai 100 miljoonaa on varmaan ansaittu. Se on täysin kateellisen marmatusta ettei muka ymmärrä pelin henkeä. Minulle yksin olevana riittää se alle miljoona, mutta suon toisille isomman kasan. Suomessa on aivan järjetön perinnön jako toisessa perintöpolvessa. Jos pesän jako-osuus on n. 1,4 miljoonaa, niin sisar tai veljenpoika voi netotta täysin ansiotta jopa yli miljoonan tekemättä periaatteessa yhtään mitään. Tässä on sekin jännä juttu, että lapsettoman vihityn pariskunnan eloon jäävä ei välttämättä penniäkään kuolleen varallisuudesta. No, toisaalta tuollaisesta 70 millin läjästä on jaettavaa niin, että paperin saajan osuudesta voi helposti maksaa veron kunhan merkitsee sen luovutuspaperiin selvästi. Aina kun eurossa tulee voiton jako, lasken toisen ja kolmannen voittoluokan summissa jaetun rahan määrän, ja jaan sen uudelleen lisäämällä osuuksia muutamalla siihen mitä on ollut kullakin viikolla. Mutta omassa iässä yksin ollessa tietäisin mitä tekisin ekana jos saisin toteen sen mitä olen funtsinut. Ilmoittaisi ekana veikkaukselle etten halua mitään julkista voitto uutista. Mielestäni tiedotussulku pitäisi voida asettaa itse omiin tietoihin veikkauksen asetuksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      65
      630
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe