Miljoonia yhdelle? Ei mitään järkeä!

Anonyymi-ap

1

136

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuohan riippuu ihan voiton saajan elämän tilanteesta. Jos perheellinen ihminen saa tälläisenä aikana ison potin rahaa, niin hän voi turvata puolisonsa, lastensa ja ehkä jonkin kaverinsa elämän kunhan tekee sen lain ja hyvien tapojen mukaan verottajan ohjeitten mukaan. Itse olen yksin oleva ihminen enkä näe omalla kohdallani tarvetta euron korkeimmalle voittoluokalle. Jos omalle kohdalleni osuisi eurossa kolmas voittoluokka, ja jako-osuus olisi hyvä, niin olisin enemmän kuin iloinen. Euron kolmannella voittoluokalla pääsee parempiin tuloksiin kuin loton 6+1 tuloksella, joka vaatii plus numeron päästäkseen satoihin tuhansiin.

Mitä tulee lakiin, niin Suomessa lotto on ja pysyy valtion käsissä, ja lakia noudatetaan. Se jos joku saa 70 tai 100 miljoonaa on varmaan ansaittu. Se on täysin kateellisen marmatusta ettei muka ymmärrä pelin henkeä. Minulle yksin olevana riittää se alle miljoona, mutta suon toisille isomman kasan. Suomessa on aivan järjetön perinnön jako toisessa perintöpolvessa. Jos pesän jako-osuus on n. 1,4 miljoonaa, niin sisar tai veljenpoika voi netotta täysin ansiotta jopa yli miljoonan tekemättä periaatteessa yhtään mitään. Tässä on sekin jännä juttu, että lapsettoman vihityn pariskunnan eloon jäävä ei välttämättä penniäkään kuolleen varallisuudesta. No, toisaalta tuollaisesta 70 millin läjästä on jaettavaa niin, että paperin saajan osuudesta voi helposti maksaa veron kunhan merkitsee sen luovutuspaperiin selvästi. Aina kun eurossa tulee voiton jako, lasken toisen ja kolmannen voittoluokan summissa jaetun rahan määrän, ja jaan sen uudelleen lisäämällä osuuksia muutamalla siihen mitä on ollut kullakin viikolla. Mutta omassa iässä yksin ollessa tietäisin mitä tekisin ekana jos saisin toteen sen mitä olen funtsinut. Ilmoittaisi ekana veikkaukselle etten halua mitään julkista voitto uutista. Mielestäni tiedotussulku pitäisi voida asettaa itse omiin tietoihin veikkauksen asetuksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      88
      1374
    2. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1177
    3. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      1029
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      78
      923
    5. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      358
      829
    6. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      59
      787
    7. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      168
      774
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      209
      752
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      5
      717
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      645
    Aihe