https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011843854.html
Yli 70 milj. yhdelle! Miksi laki sallii tällaisen? Eikö se voisi velvoittaa edes jakamaan?
Miljoonia yhdelle? Ei mitään järkeä!
1
86
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuohan riippuu ihan voiton saajan elämän tilanteesta. Jos perheellinen ihminen saa tälläisenä aikana ison potin rahaa, niin hän voi turvata puolisonsa, lastensa ja ehkä jonkin kaverinsa elämän kunhan tekee sen lain ja hyvien tapojen mukaan verottajan ohjeitten mukaan. Itse olen yksin oleva ihminen enkä näe omalla kohdallani tarvetta euron korkeimmalle voittoluokalle. Jos omalle kohdalleni osuisi eurossa kolmas voittoluokka, ja jako-osuus olisi hyvä, niin olisin enemmän kuin iloinen. Euron kolmannella voittoluokalla pääsee parempiin tuloksiin kuin loton 6+1 tuloksella, joka vaatii plus numeron päästäkseen satoihin tuhansiin.
Mitä tulee lakiin, niin Suomessa lotto on ja pysyy valtion käsissä, ja lakia noudatetaan. Se jos joku saa 70 tai 100 miljoonaa on varmaan ansaittu. Se on täysin kateellisen marmatusta ettei muka ymmärrä pelin henkeä. Minulle yksin olevana riittää se alle miljoona, mutta suon toisille isomman kasan. Suomessa on aivan järjetön perinnön jako toisessa perintöpolvessa. Jos pesän jako-osuus on n. 1,4 miljoonaa, niin sisar tai veljenpoika voi netotta täysin ansiotta jopa yli miljoonan tekemättä periaatteessa yhtään mitään. Tässä on sekin jännä juttu, että lapsettoman vihityn pariskunnan eloon jäävä ei välttämättä penniäkään kuolleen varallisuudesta. No, toisaalta tuollaisesta 70 millin läjästä on jaettavaa niin, että paperin saajan osuudesta voi helposti maksaa veron kunhan merkitsee sen luovutuspaperiin selvästi. Aina kun eurossa tulee voiton jako, lasken toisen ja kolmannen voittoluokan summissa jaetun rahan määrän, ja jaan sen uudelleen lisäämällä osuuksia muutamalla siihen mitä on ollut kullakin viikolla. Mutta omassa iässä yksin ollessa tietäisin mitä tekisin ekana jos saisin toteen sen mitä olen funtsinut. Ilmoittaisi ekana veikkaukselle etten halua mitään julkista voitto uutista. Mielestäni tiedotussulku pitäisi voida asettaa itse omiin tietoihin veikkauksen asetuksissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1823660Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481099- 501010
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914