Miljoonia yhdelle? Ei mitään järkeä!

Anonyymi-ap

1

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuohan riippuu ihan voiton saajan elämän tilanteesta. Jos perheellinen ihminen saa tälläisenä aikana ison potin rahaa, niin hän voi turvata puolisonsa, lastensa ja ehkä jonkin kaverinsa elämän kunhan tekee sen lain ja hyvien tapojen mukaan verottajan ohjeitten mukaan. Itse olen yksin oleva ihminen enkä näe omalla kohdallani tarvetta euron korkeimmalle voittoluokalle. Jos omalle kohdalleni osuisi eurossa kolmas voittoluokka, ja jako-osuus olisi hyvä, niin olisin enemmän kuin iloinen. Euron kolmannella voittoluokalla pääsee parempiin tuloksiin kuin loton 6+1 tuloksella, joka vaatii plus numeron päästäkseen satoihin tuhansiin.

Mitä tulee lakiin, niin Suomessa lotto on ja pysyy valtion käsissä, ja lakia noudatetaan. Se jos joku saa 70 tai 100 miljoonaa on varmaan ansaittu. Se on täysin kateellisen marmatusta ettei muka ymmärrä pelin henkeä. Minulle yksin olevana riittää se alle miljoona, mutta suon toisille isomman kasan. Suomessa on aivan järjetön perinnön jako toisessa perintöpolvessa. Jos pesän jako-osuus on n. 1,4 miljoonaa, niin sisar tai veljenpoika voi netotta täysin ansiotta jopa yli miljoonan tekemättä periaatteessa yhtään mitään. Tässä on sekin jännä juttu, että lapsettoman vihityn pariskunnan eloon jäävä ei välttämättä penniäkään kuolleen varallisuudesta. No, toisaalta tuollaisesta 70 millin läjästä on jaettavaa niin, että paperin saajan osuudesta voi helposti maksaa veron kunhan merkitsee sen luovutuspaperiin selvästi. Aina kun eurossa tulee voiton jako, lasken toisen ja kolmannen voittoluokan summissa jaetun rahan määrän, ja jaan sen uudelleen lisäämällä osuuksia muutamalla siihen mitä on ollut kullakin viikolla. Mutta omassa iässä yksin ollessa tietäisin mitä tekisin ekana jos saisin toteen sen mitä olen funtsinut. Ilmoittaisi ekana veikkaukselle etten halua mitään julkista voitto uutista. Mielestäni tiedotussulku pitäisi voida asettaa itse omiin tietoihin veikkauksen asetuksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe