Liikaa vääriä valintoja, oma syy kai. Yrittänyt välillä skarpata ja parantaa elämää. Lopulta sitä onnee eli rakkautta ei mulle suoda mitä useimmille suodaan. Yksin joutuu kaiken läpi taistelemaan. Tiiän kyl joillakin on asiat vieläkin huonommin mut se ei lohduta nyt yhtää. Paha olla enkä tiä mitä järkeä tässä elämässä on. Kauanko tätä oikeesti jaksaa enää.
Miks elämä meni näin
10
337
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kai se elämä vielä mennyt? Mitä enemmän juoksee rakkauden perässä, sen etäämmälle se karkaa. Sellainen elämän lainalaisuus. Mutta vaikkei sellaista romanttista rakkautta saavuttaisikaan, niin voi kai elämässä olla jotain muutakin? Ymmärrän kyllä hyvin miltä tuntuu.
- Anonyymi00002
Lopulta se on tyhjää. Rauhoittavia pitää hankkia viikonloppua varten että kestää jotenkin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lopulta se on tyhjää. Rauhoittavia pitää hankkia viikonloppua varten että kestää jotenkin.
Minä jätin rauhoittavat ja unilääkkeet kokonaan. Ei niitä kannata pitkään käyttää, on aika hankalaa sitten vieroittaa niistä. Ymmärrän toki, että tilapäisesti voi olla apua.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä jätin rauhoittavat ja unilääkkeet kokonaan. Ei niitä kannata pitkään käyttää, on aika hankalaa sitten vieroittaa niistä. Ymmärrän toki, että tilapäisesti voi olla apua.
Tiedän paljon mummoja ja pappoja jotka on ikänsä käyttänyt unilääkkeitä ja eläneet 100v.Eipä he ole käyttäneet alkoholia muuten kuin lääkkeenä silloin tällöin.
- Anonyymi00004
Koska olet blondi ja tyhmät aivot etkä osaa käyttäytyä
- Anonyymi00005
äitisi on aina syypää ja syntisin
mutta miten jos kun menet nukkumaan peiyon alle.. paleleeko yai joa peitto on väärässä asennossa.. voi palellsa- Anonyymi00010
Tuolla tavallako koitat auttaa masentuneita tyttöjä?
Ai mutta tosiaan haluat auttaa ainoastaan tyttöjä, et naisia.
Niille haluat ihan päinvastaista, eikös?
- Anonyymi00006
oma äitisi on aina rikollinen
mutta perlerjä jotyain hauskoja ehdottaa.. hmm jotai vahhojas Donkey Kong - Anonyymi00007
Luottamus Jumalaan on semmoinen, ettei sitä saa mitenkään toisille annettua. Mutta sen avulla itse jaksan eteenpäin, vaikka olen pahasti rikkinäinen ja yksinäinen.
Vaikka olen välillä surkea ja masentunut, elän jatkuvasti toivossa. Siinä toivossa, että joku päivä näen ylösnousseen Jeesuksen pelastajanani. Elämässäni ei olisi kovin paljon iloa, jos tätä toivoa ei olisi. En ymmärrä miten kestin elämää ennen uskoa. Nyt hirvittää ajatus elämästä ilman uskoa. - Anonyymi00009
Minä alan säästään ja ostan ensi syksynä itselleni komean seuralaismiehen,vaalean,söpön,miehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828