Miks elämä meni näin

Anonyymi-ap

Liikaa vääriä valintoja, oma syy kai. Yrittänyt välillä skarpata ja parantaa elämää. Lopulta sitä onnee eli rakkautta ei mulle suoda mitä useimmille suodaan. Yksin joutuu kaiken läpi taistelemaan. Tiiän kyl joillakin on asiat vieläkin huonommin mut se ei lohduta nyt yhtää. Paha olla enkä tiä mitä järkeä tässä elämässä on. Kauanko tätä oikeesti jaksaa enää.

10

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kai se elämä vielä mennyt? Mitä enemmän juoksee rakkauden perässä, sen etäämmälle se karkaa. Sellainen elämän lainalaisuus. Mutta vaikkei sellaista romanttista rakkautta saavuttaisikaan, niin voi kai elämässä olla jotain muutakin? Ymmärrän kyllä hyvin miltä tuntuu.

• Anonyymi00002

Lopulta se on tyhjää. Rauhoittavia pitää hankkia viikonloppua varten että kestää jotenkin.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Lopulta se on tyhjää. Rauhoittavia pitää hankkia viikonloppua varten että kestää jotenkin.

Minä jätin rauhoittavat ja unilääkkeet kokonaan. Ei niitä kannata pitkään käyttää, on aika hankalaa sitten vieroittaa niistä. Ymmärrän toki, että tilapäisesti voi olla apua.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minä jätin rauhoittavat ja unilääkkeet kokonaan. Ei niitä kannata pitkään käyttää, on aika hankalaa sitten vieroittaa niistä. Ymmärrän toki, että tilapäisesti voi olla apua.

Tiedän paljon mummoja ja pappoja jotka on ikänsä käyttänyt unilääkkeitä ja eläneet 100v.Eipä he ole käyttäneet alkoholia muuten kuin lääkkeenä silloin tällöin.

• Anonyymi00004

Koska olet blondi ja tyhmät aivot etkä osaa käyttäytyä

• Anonyymi00005

äitisi on aina syypää ja syntisin

mutta miten jos kun menet nukkumaan peiyon alle.. paleleeko yai joa peitto on väärässä asennossa.. voi palellsa

• Anonyymi00010

Tuolla tavallako koitat auttaa masentuneita tyttöjä?
        Ai mutta tosiaan haluat auttaa ainoastaan tyttöjä, et naisia.
        Niille haluat ihan päinvastaista, eikös?

• Anonyymi00006

oma äitisi on aina rikollinen

mutta perlerjä jotyain hauskoja ehdottaa.. hmm jotai vahhojas Donkey Kong

• Anonyymi00007

Luottamus Jumalaan on semmoinen, ettei sitä saa mitenkään toisille annettua. Mutta sen avulla itse jaksan eteenpäin, vaikka olen pahasti rikkinäinen ja yksinäinen.
      Vaikka olen välillä surkea ja masentunut, elän jatkuvasti toivossa. Siinä toivossa, että joku päivä näen ylösnousseen Jeesuksen pelastajanani. Elämässäni ei olisi kovin paljon iloa, jos tätä toivoa ei olisi. En ymmärrä miten kestin elämää ennen uskoa. Nyt hirvittää ajatus elämästä ilman uskoa.

• Anonyymi00009

Minä alan säästään ja ostan ensi syksynä itselleni komean seuralaismiehen,vaalean,söpön,miehen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      346
      2038
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1723
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe