Seksikästä.
Sano nyt jotain
40
548
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jotain seksikästä. Ootko nyt tyytyväinen?
- Anonyymi00002
En
- Anonyymi00003
Toppahousut.
- Anonyymi00022
Mikä niissä on seksikästä?
- Anonyymi00004
nykivä etumus, katsoa saa mutta ei koskea
- Anonyymi00006
Hyi helv...
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hyi helv...
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00005
"Ottaa slipoverin poooooiiiis.....Ottaaaaa pitkät kalsarit poiiiiiiiisssssss.......🍌🍑🍒🍓🌮🍆
- Anonyymi00017
Onkohan tämä MUNAKOISO minun mieheni 😋
Ajattelin vain, koska tuntuu niin vähän siltä, että vois olla munakoiso tuossa alla ja painaa jännästi PERSIKKAN sivulle…
Slipoveri vähän hämää, koska en ole tuota hänen päällä muistaakseni koskaan nähnyt.
Eilen oli kyllä joku vaalea poolo paidan tyylinen paita päällä, koska minulla oli vaaleanpunainen tuon tyylinen paita päällä.
Tänään minulla huppari päällä jossa on selässä minun oma kuva. - Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Onkohan tämä MUNAKOISO minun mieheni 😋
Ajattelin vain, koska tuntuu niin vähän siltä, että vois olla munakoiso tuossa alla ja painaa jännästi PERSIKKAN sivulle…
Slipoveri vähän hämää, koska en ole tuota hänen päällä muistaakseni koskaan nähnyt.
Eilen oli kyllä joku vaalea poolo paidan tyylinen paita päällä, koska minulla oli vaaleanpunainen tuon tyylinen paita päällä.
Tänään minulla huppari päällä jossa on selässä minun oma kuva.En ollut, valitettavasti. Oon nainen 😔🤭
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
En ollut, valitettavasti. Oon nainen 😔🤭
Ei haittaa, koska ei mieheni vehekkään sentään KOKOA MUNAKOISO OLE.
Olen sentään nähnyt hänen autonkin ja ei sekään PENIS KOMPELKSIIN VIITTAA.
Hän on niitä miehiä jotka sanoo tulevassa, että : Ei se ole minun auto vaan vaimon auto ja minun pitää huolehtia huollot sekä muut asiat jotka autoihin liittyy, koska hän on nainen joka ajaa vaikka talvirenkailla heinäkuun helteillä. Jos merkkivalo palaa kojetaulussa niin vaimo laittaa laastarin siihen ja ajelee menemään.
Mieheni tehtävä on ymmärtää, että vaikka hänen vaimollaan pysyy työkalut käsissä niin AUTOON liittyvät asiat liittyy vain ja ainoastaan AJAMISEEN.
- Anonyymi00007
Oot kuuma 😘🧡
- Anonyymi00008
Haluan sinua.
- Anonyymi00010
******, hot 🥵
- Anonyymi00011
jos palelee pakkasella peitto asänrtyssä jotenkin vääerinpäin, palelee,
peitto siis niin jotrnkin väärinpin pääällä - Anonyymi00012
peitto väärinpäin sängyddä, niin kyllä sitten niin jos peitto jot4nkin pokittsinkin päällä
- Anonyymi00013
Käyttää pitkiä kalsareita, ja panee pitkään! Mitä muuta Nainen voi toivoa!
- Anonyymi00014
Hänellä on ihana kiinteä peppu. Eräs itseäni vanhempi ihanuus kyseessä, mielessä on...!🔥
- Anonyymi00015
Ryan Gosling 🥵
- Anonyymi00016
Lääh puuh 🫶
- Anonyymi00018
Hän nainen ihanin..
- Anonyymi00020
Purista peffaa, purista tissii
- Anonyymi00021
reitesi sängyllä karvaiset ja vahvat ah
- Anonyymi00023
Mies joka tiskaa, siivoaa ja laittaa pyykit kuivumaan OMA-ALOITTEISESTI ja kunnolla.
- Anonyymi00040
Pelkkä essu päällä, sivuhuomautus.
- Anonyymi00024
Sssssssuk....laa
- Anonyymi00025
no hyvä on🤧 oot tosi kiva. tiätkö sen suomalaisen sanonnan, "niin hyvää, että meenee kieli pyllyyn", semmoinen.
- Anonyymi00027
Oon itekkin käyttänyt tota. Toinen on, että "tyhmä jouko tiivistyy".
- Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Oon itekkin käyttänyt tota. Toinen on, että "tyhmä jouko tiivistyy".
Tämä ei ollut viittaus alkuperäiseen, kuulosti vaan hauskalta 🤪
- Anonyymi00026
Haluan sinut kiinni minuun jälkeen ihana Pm❤️.
Marika- Anonyymi00033
Jälleen...
- Anonyymi00028
Permanto, permanto.
- Anonyymi00031
Tulossa ollaan!
- Anonyymi00035
Tule varovasti.
- Anonyymi00032
Sosialismi ei ole rikos ihmisyyttä vastaan
- Anonyymi00036
Oot sexy 😉
- Anonyymi00037
Suk.... ellusvene 😆
- Anonyymi00038
”Rakas, nyt pitää jättää työntö pohjaan asti tekemättä kun tuli yhtäkkiä paskahätä!”.
- Anonyymi00039
Jarruraidat boksereissa.
- Anonyymi00041
Trump.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa543966TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341417- 661338
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972