Jos on yhteys ja tunteet on molemmin puolisia

Anonyymi-ap

Niin miksi edelleen jatkaa täällä palstalla? Henkilökohtaisesti juttelisin mieluummin vaikka puhelimen välityksellä tai ihan livenä. Tämä osoitettu miehelle.

19

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiedä susta mut se mies ei oo musta kiinnostunut tarpeeksi. Siksi ei ota yhteyttä.

• Anonyymi00003

Okei. No sillä ei varmaan kannata jatkaa täällä palstalla. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttään tää.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Okei. No sillä ei varmaan kannata jatkaa täällä palstalla. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttään tää.

👍👍👍

• Anonyymi00015

Ei kaiten raha ole välissä mitenkään.

• Anonyymi00016

Kai asiat voi noinkin nähdä? Itse olen miehenä eri mieltä.

• Anonyymi00002

Se että homma jatkuu täällä kertoo siitä että mitään oikeaa ei ole, luulisin.. :/

• Anonyymi00004

Jos olet huomannut, puhelin alkaa jo tökkimään. Kaipaan oikeaa elämää, oikeita tunteita, oikeaa kosketusta..

• Anonyymi00005

Kenelle tämän tarkoitat? Olisin tänään kaivannut ihan samoja juttuja, mutta aina ei voi saada mitä haluaa....

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kenelle tämän tarkoitat? Olisin tänään kaivannut ihan samoja juttuja, mutta aina ei voi saada mitä haluaa....

Vai onko silloin väärä kiinnostuksen kohde, jos respondia ei vain tule?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aika turha sanoa muuta kuin naiselle.

• Anonyymi00008

Syitä voi olla monia, siitä en tiedä, ovatko ne hyviä.

Voi olla tarvetta piilotella suhdetta muilta, tai salailla omia asioita, tai vain arkuutta ja epävarmuutta, halua tunnustella missä mennään. Voi myös olla halua kontrolloida ja manipuloida, ehkä pitää toinen koukussa ja arvailemassa, tarkoituksellisesti epävarmana ja epätietoisena.

• Anonyymi00009

Tosi noloja selityksiä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tosi noloja selityksiä.

Onko sinulla parempaa tietoa?

• Anonyymi00014

Sinkkuna miehenä ei ole tarvetta ainakaan piilotella mitään. Sen myönnän että on ollut aikaisemmin muutama nainen pinnallisesti, ei irl , mutta voihan jutella normaalisti monen ihmisen kanssa muutenkin elämässä. Olennaista olisi jos yksi nainen vakavissaan ja oikeassa elämässä ilmaisisi halukkuuden oikeaan tutustumiseen.

• Anonyymi00012

Soita mulle ja sovitaan treffit 😊
      -mieheltä sivusta

• Anonyymi00017

Jos mies ei vastaa edes viesteihin, niin miten hän vastaisi puhelimeen?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mä olen niin sivusta sillä oon vastaillut viesteihin. Parempaa jatkoa sinulle 😊

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jos ei vastaa viesteihin, niin tunne EI ole molemminpuolinen. Sivusta

• Anonyymi00013

Oon avoin näille ehdotuksille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      89
      4694
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      73
      2123
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1192
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1055
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe