Selkeästi ettet ole kiinnostunut, mutta täällä jankkaat joka anonyymille sitä samaa jargoniaa.
Miksi et voinut irl kertoa mulle
14
247
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Jargon (ransk. jargon [ʒaʀgɔ̃]; mongerrus, siansaksa) on jonkin ryhmän tai yhteisön ammatti- tai erikoiskieli. Jargonia tavataan esimerkiksi harrastusyhteisöjen kuten urheilulajin harrastajien parissa tai ammatti-ihmisten, kuten ohjelmoijien tai lääkäreiden, viestinnässä. Sanan alkuperäistä merkityksen tavoin sanalla jargon voidaan tarkoittaa myös vierasta, käsittämätöntä kieltä kieltä, siansaksaa."
Taisi tulla nyt vähän väärä sanavalinta.- Anonyymi00002
Huoh.
- Anonyymi00004
Näit oikeen vaivaa googlettamalla, että pystyisit pätemään.
- Anonyymi00005
Voisitko vain vastata kysymykseen?
- Anonyymi00006
Eiku ei tarttekaan vastata. Olet tosi outo. 🙄
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vastaan kun seuraavaksi nähdään. IRL kun vaan kysyt.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vastaan kun seuraavaksi nähdään. IRL kun vaan kysyt.
Et ole edes hän. Joten ohi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yhdelle ihmiselle kyllä olen kertonut hyvin selvin sanoin kiinnostuksestani viime yönä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Yhdelle ihmiselle kyllä olen kertonut hyvin selvin sanoin kiinnostuksestani viime yönä.
Ohi meni.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näit oikeen vaivaa googlettamalla, että pystyisit pätemään.
Sinä taas yrität päteä ilman googlea. Sivusta.
- Anonyymi00003
Kun mä olin ja olen kiinnostunut, mutta kaipaan irl kosketuksia, katseita, lämpöä, välittämistä, ja kaikkea sitä mitä miehen ja naisen kanssakäymiseen kuuluu. Täällä palstalla se ei etene.
- Anonyymi00011
Minä luulen, että me ajattelemme eri tavalla siitä mitä kumpikin haluaa toiselta. En halua parisuhdetta, koska siihen naisen ja miehen välille kuuluva seksuaalinen läheisyys ei enää ole minulle tarpeellista. Ikä ja on tehnyt tehtävänsä ja sairauskin. Minulle riittää pelkkä ystävyys.
- Anonyymi00013
Palstaharha hoi! On aika harhaista kuvitella jokin tänne kirjoitettu tykkäämis viesti juuri hänen kirjoittamaksi ja juuri sinulle tarkoitetuksi.
- Anonyymi00014
Luetunymmärtäminen hoi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756