Tiedätkö mitä eroa on

Anonyymi-ap

ensimmäisellä ja viimeisellä?

Luin tänään, että ensimmäinen rakkaus tuntuu siltä että se on viimeinen, ja viimeinen rakkaus tuntuu siltä että se on ensimmäinen.

🌹

12

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiedä.
      Mut jotenkin kuulostaa kuin ne olisivat yksi ja sama rakkaus.

• Anonyymi00002

pötyä

• Anonyymi00003

Kaunista.

• Anonyymi00004

Näinpä se vaikuttaa olevan. Ja viimeinen jääkin viimeiseksi. Jatkossa ollaan vaan hengaillaan eikä kiinnytä kenenkään silmäkulman naururyppyihin

• Anonyymi00005

Joskus lapsena ihastuin, rukoilin sängyssä, että se toinen rakastais mua, olin alakouluikäinen. Vanhemmat eros, muutettiin äidin kanssa kaupunkiin ja uudessa koulussa päädyinnsamalle luokalle tuon tytön kanssa. Opettaja kai huomasi, että olin ihastunut, kun katselin häntä aina silmäkulmista.
      Eräänä päivänä opettaja tarvitsi oppilaita hakemaan kirjoja koulun kirjastosta. Hän valitsi meidät. En uskaltanut sanoa mitään.

Kun tuli koulukuvannaika, meidät laitetti8n eteen pitämään yhdessä luokan kylttiä.

Tosi isoja juttuja, ehkä se mitä mulla oli sydämessä oli arvokkaampaa, kuin kaikki vanhempien avioliitot ja kaikki.

• Anonyymi00006

"Ehkä se mitä mulla oli sydämessä oli arvokkaampaa..."

Ei ollut.

• Anonyymi00007
      UUSI

Niinhän se joskus on, Ympyrä sulkeutuu.

• Anonyymi00008
      UUSI

Kaikki loppuu aikanaan.

• Anonyymi00009
      UUSI

Juurikin niin

• Anonyymi00010
      UUSI

🥰🥰🥰🥰

• Anonyymi00011
      UUSI

MUTTA miksi aviomies raiskaa ja kutsuu vielä tuntemattomiakin mukaan raiskaamaan?

Ennen kuin Garcia vastaa kysymykseen, varoittaa hän yleisöä, että vastaus ei ehkä ole sitä mitä voisi olettaa.

”Hän teki sen rakkaudesta.”

Yleisö kohahtaa. Mitä ihmettä filosofi tarkoittaa?

Garcia yrittää selittää.

Raiskaaja-aviomiehen ”rakkauden” muotoa ei tietenkään pidä ymmärtää niin kuin ihmisten suuri enemmistö rakkauden käsittää.

Garcian mukaan Dominique Pelicot asetti vaimonsa jalustalle, eikä kutsunut tätä edes suoraan nimeltä. Hän loi päässään oman tarinan vaimostaan, jota kohteli sitten mielensä mukaan.

Samanlaisia ovat tapaukset, kun mies sanoo ”rakastaneensa” naista niin paljon, että tappoi tämän.

”Hyvin masentavaa"

• Anonyymi00012
        UUSI

Surullinen tarina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6386
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      3991
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      39
      3335
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2730
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      612
      1307
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      713
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      61
      699
    8. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      698
    9. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      8
      695
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      689
    Aihe