Yöt.olenko ainoa joka nukkuu huonosti ja menee valvoessa?
Mites muilla nämä
17
445
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä vaan, heräsin 03: 10 ja eipä nukuta enää? Menin nukkumaan klo 23: 00 ja otin illalla Melarest tabletin. Mutta nekään ei oikein auta, vaikka olen niitä käyttänyt 2 kuukautta? Selkäsärky on niin paha, ettei löydy oikein mitään asentoa nukkumiseen.
Lääkäriin ei pääse, kun terveyspoliisi ei laske terkkarilla ja mitäs se hyödyttää, jos otetaan selästä valokuva ja käydään näyttämässä lääkärille. Sellaista se on nykyisin. Pitänee ottaa iso pankkilaina ja hoidattaa yksityisellä puolella. Mutta pankki saattaa torpata, kun on pieni eläke.- Anonyymi00006
Olen arvellut, että antsiskohan nuo terkkarilla eutanasia piikin, jos nämä kivut estää nukkumista öisin? Hollannista ja Sveitsistä saattaisi apua löytyä, mutta raato on kallis omaisten kuskata takaisin? Ellevät sitten nakkaa laivalta mereen? Olisi sekin hyöty mukava, ettei veroja tarvitsisi enää eläkkeestä maksaa. Orpon osan 70e olen jo maksanut apteekkiin tältä vuodelta.
- Anonyymi00002
Jos jaksaa kivuilta huolimatta, pitää isensä liikkeessä, niin helpottaa nukahtamista.
Mulla yöunet jää lyhyeksi, noin 6 tuntia ainoastaan. Mutta vastaavasti nukun kahdet ettoneet päivän aikana. Kyllä sillä on pärjänny.
Sen olen huomannu että jos "kuumana" yrittää illalla unta niin ei oikein onnistu, unta saa odottaa pitkän aikaa. Mutta jos ilalla haukottaa ja on kylmä, niin uni tulee helpommin.- Anonyymi00005
Selällään maatessa kun kääntää päätä vaikka 10 kertaa vasemmalle ja sama määrä oikealle ilman tyynyä, sen olen huomannut auttavan nukahtamiseen.
- Anonyymi00003
Monet on töissä öisin.
- Anonyymi00004
Monet on pånemassa öisin.
- Anonyymi00007
Unen laatu paranee kun jättää pircat hyllyyn eikä harrasta juoksu olusia 😮💨
- Anonyymi00008
Se on varmaa se. Minulla ikä vaikuttaa, hormonaaliset muutokset, mutta koska en ole enää työelämässä nukun päiväunet.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se on varmaa se. Minulla ikä vaikuttaa, hormonaaliset muutokset, mutta koska en ole enää työelämässä nukun päiväunet.
Sama juttu, otan päivätirsat olohuoneen nojatuolissa, koska siinä ei selkäsärky niin tunnu.
Olempa nukkunut siinä istuallaan kahden viikon aikana öisinkin, kun ei kärsi sängyssä olla pitkällään. Särkylääkkeitä on, joissa on punainen kolmio, siis vahvoja, mutta kun pitää ajaa autollakin, niin pitää etukäteen tietää lääkkeitä ottaessa, ettei tarvitse lähteä ajamaan.
- Anonyymi00009
Mie teen käsitöitä ennen nukkumaan menoa !
- Anonyymi00012
0,5 leijona illalla niin jo nukuttaa.
- Anonyymi00013
Taas kolmesta asti valvonut tänäyönä kipujen vuoksi?
Pitääköhän ottaa viimeinen konsti käyttöön, mutta vaimo jäisi leskeksi. - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Taas kolmesta asti valvonut tänäyönä kipujen vuoksi?
Pitääköhän ottaa viimeinen konsti käyttöön, mutta vaimo jäisi leskeksi.Ei kannata ilahduttaa vaimoa, antaa kärsiä vaan loppuun asti.
- Anonyymi00014
Saunan jälkeen nukkuu syvää unta, mutta siitä huolimatta kolen tunnin välein täytyy lasketella vesistöjä. Kun näin kevättä kohti mennään ja valon määrä lisääntyy, niin unikin vähenee.
- Anonyymi00015
Alkoholin käyttö häiritsee nukahtamista ja yöunta, tulee hermostunut olotila.
- Anonyymi00016
Mutta entäs jo ei käytä alkoholia, mutta kipu estää nukkumisen?
- Anonyymi00018
Minulta hävisi unet kun jäin eläkkeelle 10 vuotta sitten, yöt meni pyöriessä.
Sitten keksin että kun ennen nukkumaanmenoa ottaa 0.35 pullon suomi-viinaa tai corona-brandyä, niin uni on syvää ja katkotonta ja aamulla herää virkeänä.
Sitä en tiedä mitä maksa tykkää, mutta minusta on hyvä konsti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212253Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt121436Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941387
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311160Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men631139- 691010