Kiekko-Pojilla 18 viime peliin yksi voitto varsinaisella peliajalla. Ei vaan pysty voittamaan. Ensin mietin että voi kauhistuksen kananhäkki, mutta sitten tajusin että pallopelin häviäminen on suunnilleen maailman helpoin asia. Antaa vaan vastustajan mättää maaleja.
Oletettavasti kaikki tekee parhaansa ja silti tulos on tuo. No ainakin bisnespuoli on kunnossa, vahvistuksia hankittu ja halli viihtyisä.
Joensuun Miracle on ice
11
200
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näin ulkopuolisena kysyisin, jotta onko niitä vahvistuksia myös poistunut joukkueesta? Mielestäni se selittäisi tuon tappioputken. En mitenkään usko, että tismalleen sama joukkue, joka oli syksyllä sarjajohdossa, nyt rämpii 2.divisioonan tasolla.
- Anonyymi00002
Siis nyt tämän illan tappion myötä viimeisistä 21 ottelusta yksi voitto varsinaisella peliajalla. Välissä yksi voitto rangaistuslaukauksilla. Hämmästyttävä saldo kerta kaikkiaan.
- Anonyymi00003
V-tu, mitä amatöörien puuhastelua. Lipponen ja Kemppainen pois sotkemasta, sitten katse ensi kauteen.
- Anonyymi00004
Jos hokijätkiltä kielletään alkoholi vapaa ajalla jälki tällaista. Kemppainen huhujen mukaan kieltänyt . Tiedä häntä ...Liekö hevosmiesten puheita. Osakeanti kannattajien kusetusta.
Sääli oli mahdollisuus ja se kustiin.
Ihmettelen edelleen tuota Kemppaisen palkkaamista... Eikö vallmennushistoriaa tarkasteta. Taitaa olla kaveri porukkaa...Sääli. - Anonyymi00005
Iku Mestis ei liigaan mitään mahdollisuuksia.jäähalli joutaisi purkaa.
- Anonyymi00006
Ei kai kukaan niin hullu ole, että laittaisi rahojaan uppoavaan laivaan.
- Anonyymi00007
Varmaan GM Lipposen idea oli palkata Kemppainen valmentajaksi ja on ollut huhuja, että tämän pestiä olisi jo ajat sitten myös jatkettu ensi kaudelle. Siitäkään ei ole tiedotettu, onko näin.
GM häärää siellä täällä ja koko ajan on hankittu uusia pelaajia, jotka eivät ole olleet kuitenkaan vahvistuksia. Joulun jälkeen tapahtui totaalinen pelillinen romahdus. Miksi näin tapahtui? Kauden jälkeen tämä vaatii perusteellisen jälkipuinnin ja julkisesti. - Anonyymi00008
Voishan tuohon puulaakipoppooseen palkata isä ja pojat selänteet.Alkas kassa tyhjenee lopullisesti.
- Anonyymi00009
JOKP on kuin pienoiskoossa koko Joensuu. Hengetön, aina häviävä, selkään puukottava, laiskistunut ja kykenemätön, unohdin mainita kovasti sisäänpäin lämmin.
- Anonyymi00010
Sitähän tässä on ihmetelty, kun ei 90 -luvun alun jälkeen päästä enää pääsarjatasolle, eikä mestiksen mestaruuksia ole juuri tullut. Monella muualla paikkakunnalla on sen sijaan tehty asiat oikein ja pelataan nyt liigaa.
Tuntuu että pääasia on edesmenneen savolaissyntyisen koomikon sanoin: tärkeintä on että on kivvaa(jotenkin noin). Itellä ja kavereilla. - Anonyymi00011
Sippiporukka tekee konkan jo ennen sm-liigaa johon ei mitään rahkeita olisi ollutkaan.😇
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492033Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051737- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966- 45947