Edelleen. Ensimmäinen ihminen joka näki mun sisäisen kauneuden jota ehkä häpesin. Korjasit muru sen. Nyt voin ajatella että maailmassa on ihmisiä jotka rakastaa ja arvostaa niitä piirteitä mitä luulin ettei kukaan voisi rakastaa. Se loi uskoa ihmisiin. Olisinpa vieläkin unelmasi.
Olet niin ihana
36
773
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko sulla joku ongelma, kun tuollaista kirjoitat?
- Anonyymi00002
Haluaisitko jollakin olevan ongelman tai ongelmia kun tuolla tavalla draamasetätrollaajalta kyselet? Otahan sotilas iisist
- Anonyymi00007
No jo oli taas nugaat
- Anonyymi00039
Nugaa on mun feivoritti.
- Anonyymi00009
Oliko naiselle ap?
- Anonyymi00010
Olenhan vtun lahjakas ja herkkä, huomaan tunteenkin värähtelyn muutoksen. Nyt olen niin vtun vihainen kaikille - kiitos.
- Anonyymi00017
Mullekin vihainen?
- Anonyymi00029
Miksi tuollaisesta kukaan olisi vihainen? Päinvastoin, iloinenhan siitä pitää olla.
- Anonyymi00011
Mutta olethan sitä edelleen. Ja paljon enemmänkin.
Jostain syystä en saanut tätä kirjoittaa, vaan poistettiin. - Anonyymi00012
Olenpa hyvä
- Anonyymi00014
mmm minkäs tälle mahtaa
- Anonyymi00015
ani harva ymmärtää hyvän päälle
- Anonyymi00016
SKY FOOSI
- Anonyymi00018
Tungitkonensin nokkasi hänen elämään jotta hänelle ei jäänyt mitään muuta kuin vihata sinua ja sait siitä boostia itsetunnollesi?
- Anonyymi00020
Toisin sanoen olit ap.henkilölle ilmaa,pakotti huomioimaan hänet.
- Anonyymi00030
Harrastetaanko palstalla juuri tuon tyyppistä käyttäytymistä ja mistä se kertoo, huolestuttavaa joka tapauksessa.
- Anonyymi00040
Mitä jos ei vihannut vaan turhautu? Tuollaisessa tilanteessa ennemmin turhautuu nokkansa tunkijaan kuin alkaa vihaamaan.
- Anonyymi00019
Joo!
- Anonyymi00021
Aika iso kohteliaisuus jollekin 🥹
- Anonyymi00022
Onhan meitä vielä olemassa mutta jännämiehille ei kelpaa tällainen ihminen ja se jos mikä on surullista...
No onneksi joku arvostaa sisäistä puhtautta ja sisäistä hyvyyttä vielä tänäkin päivänä ❤️.
Marika vain- Anonyymi00041
Miksi haluaisit edes ”kelvata” jollekin jota kutsut jännämieheksi? Jännämieshän on yleensä katkerien miesten käyttämä negatiivinen ilmaisu.
- Anonyymi00023
Älä imartele itseäsi
- Anonyymi00027
Joo!!
- Anonyymi00024
Niin, onhan sinussa hyviäkin piirteitä vaikka palaute ei ole aina priimaa.
- Anonyymi00025
Palautetta tulee joka tapauksessa ja se on oikeudenmukaista, suoraa ja rehellistä.
- Anonyymi00028
😂😂
- Anonyymi00034
Anonyymi00025 kirjoitti:
Palautetta tulee joka tapauksessa ja se on oikeudenmukaista, suoraa ja rehellistä.
Olen jäävi, no comments. Ai mitä se taas teki/ jätti tekemättä? Aha, ookoo... 🙂
- Anonyymi00026
Sisus ratkaisee. Salmiakista turkinpippurion hyvää siks, koska se sisus niinku potkasee, mutta ei sitäkään sisintä jaksa ylenmäärin makustella, nostaa verenpaineita semmonen sisältö
- Anonyymi00031
Vastaan kuin olisi minulle. Olet sydämessäni aina ja unelmani. Tilanteessa on vain muuttujia enemmän kuin eräässä kotimaisessa elokuvassa. Kenestä kirjoitan kyllä ymmärtää mitä tarkoitan.
https://www.youtube.com/watch?v=86BmSaXZMHw&list=RDJGAV8wvYdVI&index=2 - Anonyymi00032
Kiitos paljon
- Anonyymi00033
Hän on kyllä vieläkin unelma, mutta minä en ikävä kyllä ole. Toivoisin kyllä että olisin saanut hänelle jotain positiivista elämään.
- Anonyymi00035
Olet kyllä. Olisit tullut tänään luokseni.
- Anonyymi00036
Ft pyytänyt
- Anonyymi00037
LOISTEN SYÖMÄ NJUDA
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1156996Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1084757L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa564010TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133354Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6982100Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2401469- 661368
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581338Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j531296Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12982