Olet niin ihana

Anonyymi-ap

Edelleen. Ensimmäinen ihminen joka näki mun sisäisen kauneuden jota ehkä häpesin. Korjasit muru sen. Nyt voin ajatella että maailmassa on ihmisiä jotka rakastaa ja arvostaa niitä piirteitä mitä luulin ettei kukaan voisi rakastaa. Se loi uskoa ihmisiin. Olisinpa vieläkin unelmasi.

36

773

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onko sulla joku ongelma, kun tuollaista kirjoitat?

• Anonyymi00002

Haluaisitko jollakin olevan ongelman tai ongelmia kun tuolla tavalla draamasetätrollaajalta kyselet? Otahan sotilas iisist

• Anonyymi00007

No jo oli taas nugaat

• Anonyymi00039

Nugaa on mun feivoritti.

• Anonyymi00009

Oliko naiselle ap?

• Anonyymi00010

Olenhan vtun lahjakas ja herkkä, huomaan tunteenkin värähtelyn muutoksen. Nyt olen niin vtun vihainen kaikille - kiitos.

• Anonyymi00017

Mullekin vihainen?

• Anonyymi00029

Miksi tuollaisesta kukaan olisi vihainen? Päinvastoin, iloinenhan siitä pitää olla.

• Anonyymi00011

Mutta olethan sitä edelleen. Ja paljon enemmänkin.

Jostain syystä en saanut tätä kirjoittaa, vaan poistettiin.

• Anonyymi00012

Olenpa hyvä

• Anonyymi00014

mmm minkäs tälle mahtaa

• Anonyymi00015

ani harva ymmärtää hyvän päälle

• Anonyymi00016

SKY FOOSI

• Anonyymi00018

Tungitkonensin nokkasi hänen elämään jotta hänelle ei jäänyt mitään muuta kuin vihata sinua ja sait siitä boostia itsetunnollesi?

• Anonyymi00020

Toisin sanoen olit ap.henkilölle ilmaa,pakotti huomioimaan hänet.

• Anonyymi00030

Harrastetaanko palstalla juuri tuon tyyppistä käyttäytymistä ja mistä se kertoo, huolestuttavaa joka tapauksessa.

• Anonyymi00040

Mitä jos ei vihannut vaan turhautu? Tuollaisessa tilanteessa ennemmin turhautuu nokkansa tunkijaan kuin alkaa vihaamaan.

• Anonyymi00019

Joo!

• Anonyymi00021

Aika iso kohteliaisuus jollekin 🥹

• Anonyymi00022

Onhan meitä vielä olemassa mutta jännämiehille ei kelpaa tällainen ihminen ja se jos mikä on surullista...

No onneksi joku arvostaa sisäistä puhtautta ja sisäistä hyvyyttä vielä tänäkin päivänä ❤️.

Marika vain

• Anonyymi00041

Miksi haluaisit edes ”kelvata” jollekin jota kutsut jännämieheksi? Jännämieshän on yleensä katkerien miesten käyttämä negatiivinen ilmaisu.

• Anonyymi00023

Älä imartele itseäsi

• Anonyymi00027

Joo!!

• Anonyymi00024

Niin, onhan sinussa hyviäkin piirteitä vaikka palaute ei ole aina priimaa.

• Anonyymi00025

Palautetta tulee joka tapauksessa ja se on oikeudenmukaista, suoraa ja rehellistä.

• Anonyymi00028

😂😂

• Anonyymi00034
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Palautetta tulee joka tapauksessa ja se on oikeudenmukaista, suoraa ja rehellistä.

Olen jäävi, no comments. Ai mitä se taas teki/ jätti tekemättä? Aha, ookoo... 🙂

• Anonyymi00026

Sisus ratkaisee. Salmiakista turkinpippurion hyvää siks, koska se sisus niinku potkasee, mutta ei sitäkään sisintä jaksa ylenmäärin makustella, nostaa verenpaineita semmonen sisältö

• Anonyymi00031
    • Anonyymi00032

Kiitos paljon

• Anonyymi00033

Hän on kyllä vieläkin unelma, mutta minä en ikävä kyllä ole. Toivoisin kyllä että olisin saanut hänelle jotain positiivista elämään.

• Anonyymi00035

Olet kyllä. Olisit tullut tänään luokseni.

• Anonyymi00036

Ft pyytänyt

• Anonyymi00037

LOISTEN SYÖMÄ NJUDA

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      115
      6996
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      108
      4757
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      56
      4010
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3354
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      698
      2100
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      240
      1469
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1368
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1338
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1296
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      982
    Aihe