Tervetuloa Satosen sumpeille Kahvila Aniittaan ma 2.3. klo 12-13. Kauppahallissa nähdään! ☕️
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Ja taas jonkun idiootin takia hallin käytävä tukkeutuu.
- Anonyymi00002
En tule jos ei ole pullaa kanssa. Kokoomuksella olisi varaa tarjota vaikka kakkuakin kun ovat nyhtäneet rahat köyhiltä ja verorahoista, ja pro markkinatalous syytää puolueelle miljoonia vaalihoukutteluun
- Anonyymi00012
kaks pullaa kuten lipponen veti ???
- Anonyymi00017
Oikeistolaisen ajattelun mukaan rikkaiden pullista varisee muruja köyhillle.
- Anonyymi00018
Oikeistohallituksen toimilla satoset lompakkoihin ja kakun siivut lautasille jaetaan vain hyväosaisille
- Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oikeistolaisen ajattelun mukaan rikkaiden pullista varisee muruja köyhillle.
Niin no. Rikkaat osaavat ansaita rahat siihen pullaan. Että on sitä pullaa ylipäätään.
- Anonyymi00003
Tuon myötä koko kauppahalli boikottiin.
- Anonyymi00007
Jos tyyppi on jalkapuussa ja voi sylkeä päälle niin voin tulla.
- Anonyymi00008
Sensuri tässä keskustelussa jo senverran kovaa, että kannattaa moisia kirjojenpolttajia vältellä.
- Anonyymi00009
Ensin sensuroidaan ja kielletään sanoja, sitten poltetaan kirjoja ja kohta onkin ihmisiä roviolla...
- Anonyymi00010
Ei tullut sotosia tuhansia työpaikkoja vaikka ruuveja kiristeltiin piinapenkeissä.
- Anonyymi00011
Satoset menivät parempiosaisten taskuihin.
- Anonyymi00013
ei kai se röhi siellä ?
- Anonyymi00014
Saako sokeria ja kermaa kahviin siellä?
- Anonyymi00015
Minulla on anteeksipyydettävåä, mutta en halua häiritä. Vaadin nimittäin 2000-luvun alussa parempaa päivystystä pieneen kaupunkiin. No sitä ei tullut. Vanhalla mentiin. Keskustelu oli kasvokkain tyyliin juupas eipäs. Pahoittelut. Minun virhe. No tästä kohti tulevaisuutta.
- Anonyymi00016
En äänestäisi kokoomusta edes vahingossa.
- Anonyymi00019
Sama homma. Kierrän kaukaa kaikki Sekoomuksen tapahtumat.
- Anonyymi00020
Jos menee pulla tai kahvi väärään kurkkuun siellä niin saako ensiapua?
- Anonyymi00021
Siinä voi tulla aivovaurio jos ei saa happea pitkään aikaan ja saattaa joutua attendoon hoitoon, missä sitten saattaa kuolla hoidon puutteeseen niin, että ei kyllä kannata mennä sinne kahville. Liian riskialtista.
- Anonyymi00022
Jos siellä on kokoomusnuoria sinimustien kanssa niin ei uskalla mennä vaikka kahvihammasta kolottaisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498