Lehdessä luki että vanhukset odottaa että joku ulkoiluttaa heitä
He vois itse palkata jonkun joka kävisi heidän kans ulkona silloin tällöin ja maksaa pienen summan.
Vanhukset tampereella
4
117
Vastaukset
- Anonyymi00001
Millä rahalla
- Anonyymi00002
Älä ole tyhmä..toivottavasti kun olet vanha niin asuisit ihan yksin rahattomana..palkkaa sitt joku rahattomaba
- Anonyymi00003
o
o
- Tampereella - SDP:n HOMO-illu Syytää Kansan Rahat Ulkomaille "ilmaiseksi"
- SDP:n Tarkoitus on - KYYKYTTÄÄ - Tamperelaisia kunnolla - !
- SDP:n Sosialistit - On Pelkkiä - KANSAN - KUSETTAJIA - !
________________________ - T O S I - O N - _______________________
o
o - Anonyymi00004
Palkata? Maksa verot, tellit, lellit ja kaikki mitä valtio varastaakin. Toiminimi sitten Mummon Ulkoilutus Ky?
Tunnetko ketään vanhusta? Voisitko tarjota apuasi ihan ilmaiseksi? Kyllä ne mummut ja papat ainakin kaffeet keittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688