Ilmoitus:
Etsitään vaihtopäätä!
Mielellään kohtuullisen tyhjä sisältä ja ne vähät ajatukset järjestyksessä
Ei liikaa tunteita
Ei negatiivisia ajatuksia
Ei miehiä, eikä seksuaalisia ajatuksia
HUOM! Vaihdokkia ei saa palauttaa, eikä siitä ole oikeutta reklamoida.
Halutaan vaihtaa pää!
34
355
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Braunin vaihtopää". Mahuttava Ikean kassissa väärään äkkiväärään keittiöön. -sivu
- Anonyymi00025
Elähän sinä siinä mahtaile mahdottomia kun on oikeasti tyyppejä joilla pitää olla toalettilaukku valmiina jos käsky käy
- Anonyymi00002
🎩
😎
👘🫴😐
👖- Anonyymi00004
Ei kelpaa. Puuttuu hiukset ja hymy.
- Anonyymi00003
Tos ois tommonen: 💂🏼
- Anonyymi00005
😂 En hae työpaikkaa samalla.
- Anonyymi00006
Eiks se oo jo tyhjä?
- Anonyymi00008
Kenen? 🙄
- Anonyymi00007
Mä olen loppuun palamisen jälkeen tyhmentynyt entisestään. Mun päässä liikkuu oikestaan vain silmät. Mutta hei olen vielä hengissä. Haluan miehen joka on yhtä yksinkertanen ku minä tai vastaavasti ymmärtää ettei mulla päässä leikkaa
- Anonyymi00009
Sehän sattui sopivasti. Minäkin haluan vaihtaa pään. Haluan sellaisen isohkon ja vähemmän impulsiivisen pään. Hiukset voisi olla pitkät ja päänä pitäisi olla vähintäänkin mukiin menevä.
Ilmoittele jos pääsi on ns. Isompi pää!- Anonyymi00014
Muuten osuu, mutta pääni taitaa olla normaalia kokoa. Miksi sen pitää olla iso?
Impilsiivisuus ei myöskään oikein ominaisuutena houkuta.
Toisaalta, jos se pää olisi tyhjä vai peräti tyhmä, niin ei kai se haittaisi sinkoilla menemään, miten sattuu ja jos siinä nyt vähän muitakin sattuu, niin osaisikohan sitä ottaa edes huomioon.
Laitetaan harkintaan. - Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Toisaalta, jos se pää olisi tyhjä vai peräti tyhmä, niin ei kai se haittaisi sinkoilla menemään, miten sattuu ja jos siinä nyt vähän muitakin sattuu, niin osaisikohan sitä ottaa edes huomioon.
Laitetaan harkintaan.Lisäksi, jos iso pää tai isompi pää tarkoitta isoa egoa, niin sitä ei ole tarjolla. Kannattaa ehkä kaivella vielä vähän lisää ;-)
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Laitetaan harkintaan.Sitä arvelinkin isopäisiä on vähän tarjolla. Mitä isompi, sen parempi. Jos impulsiivisuus ei houkuta, en voi auttaa asiaa. Tarvitsen isopään, jota se houkuttaa. Ei voi mitään!!!
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lisäksi, jos iso pää tai isompi pää tarkoitta isoa egoa, niin sitä ei ole tarjolla. Kannattaa ehkä kaivella vielä vähän lisää ;-)
Olet selkeästi pikkupää, heippa!
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sitä arvelinkin isopäisiä on vähän tarjolla. Mitä isompi, sen parempi. Jos impulsiivisuus ei houkuta, en voi auttaa asiaa. Tarvitsen isopään, jota se houkuttaa. Ei voi mitään!!!
Onnea etsintään ;-)
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Onnea etsintään ;-)
Kiitos, pärjäilemisiä sen pikkuisesi kanssa 😌
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kiitos, pärjäilemisiä sen pikkuisesi kanssa 😌
Se on normaali tai keskikokoinen 😡😂
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se on normaali tai keskikokoinen 😡😂
Pieni kuin pieni, isoa haettiin😋
- Anonyymi00011
Puhuva pää. Päämies. Päänainen. Päätyttö. Suumies. Pääsuu.
- Anonyymi00015
Pääpointti.
- Anonyymi00028
Päämaja, siellä voisi ehkä olla monta eri pääasiaa..........
- Anonyymi00012
ehkä mulla on matoja päässä who knows must aika läppä ELI OISKIN PÄÄSIS LEHTEEN
- Anonyymi00013
Yksi sivullinen voidaan tähdittää aunuksesta
- Anonyymi00027
Meilläpäi on monta jonossa kulkevaa perässähiihtäjää toistensa pershikeä aistimassa- joojoomiesilmiö
- Anonyymi00017
oikrasti niin tirdänkin minkälainrn prli tyyöillr4 olidei hausksa seikkswilus js jotain ongerlmwsnratkwisuw pelissä
- Anonyymi00018
Päässähän ne ajatukset kiertokulleista ja panomiehistä liikkuu.
Alkaa tussusta ja kiipeää sydämeen jonka jälkeen aivot reagoihin.
Pitäiskö sulta vaihtaa ensin TUSSU tai sydän?- Anonyymi00019
No ei kyllä osu yhtään ja kertoo kyllä "miehestä" paljon, joka naisesta tai naisista noin ajattelee.
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
No ei kyllä osu yhtään ja kertoo kyllä "miehestä" paljon, joka naisesta tai naisista noin ajattelee.
No tällä tavalla tämä aloittajaäijä nyt vaan ikäänkuin toteuttaa itseään käyden itsensä kanssa vuoropuhelua äiti sydämmessä
- Anonyymi00030
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vanha klassikko:
Nainen kuulee jotain mieheltä, joka ei häntä miellytä, joten se ei kerro naisista mitään vaan kertookin muka miehestä ja katse peiliin.
Mutta jokainen asia mitä nainen kokee tai näkee on miesten vika.
Vittu teidän logiikka on niin sää-lit-tä-vän heikkoa. - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Vanha klassikko:
Nainen kuulee jotain mieheltä, joka ei häntä miellytä, joten se ei kerro naisista mitään vaan kertookin muka miehestä ja katse peiliin.
Mutta jokainen asia mitä nainen kokee tai näkee on miesten vika.
Vittu teidän logiikka on niin sää-lit-tä-vän heikkoa.Käytännössä haukuit naisia munan perässä juokseviksi horatsuiksi ja mielestäsi se pitäisi vaan hyväksyä totuutena, koska mies?
Vttu oot sekasin!!!
- Anonyymi00029
Mä en halua vaihtaa päätä, enkä halua että mies vaihtaa päänsä toiseen.
Haluan että meiän päät kolahtaa yhteen.
Joskus voidaan nollata päämme "tyhjiksi" mutta yleisesti ottaen tykkään että meillä on ihan hemmetin paljon ja epäjärjestyksessä kaikenlaisia ajatuksia ja juttuja päänsisällä,
yhdessä saataisiin ne sitten järjestykseen kun nyt on todella sekaisin.
Ei liikaa mitään, muttei liian vähänkään, saataisiin kaikki jutut tasapainoon yhdessä, järki ja tunteet etenkin molemmissa päissä. Oho, ton voi ajatella miten päin vaan ;)
Tuli mieleen yhtäkkiä jessen kappale vie mut kotiin kun mietin meidän kahden päitä. - Anonyymi00033UUSI
Vatipää.
- Anonyymi00034UUSI
😂 Sitä ei kannattanut mainita vaihtoilmoituksessa... Pilasit koko jutun 😣
- Anonyymi00035UUSI
Kummasta pääastä aloitetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265035L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694472TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242341Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411920Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241826Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468