Oon hiihtolomalla Kuusamossa ja olin paikallisessa kylpylässä. Pukuhuoneessa oli vähän vanhempi ehkä 30 vuotias mies joka oli täysin posliini. Riisui siinä kuin ei mitään. Olin juuri myös itseni riisunut kun ton huomasin ja mulla alkoi järjetön seisokki. Mies tämän myös huomasi. Laitoin äkkiä pyyhkeen ympärille kun menin hänen ohi kohti saunaa. Mies vielä hymyili kun menin ohi. En ole ennen miestä nähnyt karvattomana. Ihmettelin vaan että miten mulla alkoi seisoon.
Tyttöystävälle siitä kerroin, naisten puolella on paljon posliiniksi ajaneita. Pyysi mua kans kokeileen mut en ainakaan vielä kehtaa. En ainakaan tän loman aikana jos mennään kylpylään uudestaan.
Miehellä posliini kylpylässä
21
735
Vastaukset
- Anonyymi00001
No mikset .sehän on nykyään ihan yleinen tapa. Olen 52 ja ollut posliini vuosia.käyn myös vaimon kanssa paljon uimahalleissa,niin kyllä miehet paljon ajelevat posliiniksi.
- Anonyymi00010
Kumpiko tuon keksi? Oon myös itse harkinnut kun joskus karvattomia uimahallissa näkee ja miettinyt että miltähän tuo mahtaa tuntua. Mitä mieltä vaimosi on, haluaako että mies on karvainen vai eikö väliä?
- Anonyymi00013
Likkakaveri halusi mut kumminkin illalla ajella höylällä, nyt ollaan sit myös ihan posliini😁. Kävi ihan kuumana, on kuulemma halunnut tehdä ton mulle aiemmin. Käytiin vielä kerran altailla, vähän olin ehkä saunassa ja suihkussa häpeillen. Tuo sama mies jonka näin aiemmin, oli myös siellä ja huomasi että olin ajellut. Hymyili ja nyökkäsi mut nyt ei sentään mulla seissyt😁🤭. Ehkä tähän ajan myötä tottuu, olo on vähän herkempi vai miten sen sanois. Ja kun vielä muijakin tykkää...
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kumpiko tuon keksi? Oon myös itse harkinnut kun joskus karvattomia uimahallissa näkee ja miettinyt että miltähän tuo mahtaa tuntua. Mitä mieltä vaimosi on, haluaako että mies on karvainen vai eikö väliä?
Hän ei välitä ,ja tykkää kyllä..
- Anonyymi00002
Miten muuten määritellään miehellä posliini, saako olla navan alapuolella yhtään karvaa?
- Anonyymi00005
Pitää olla kokonaan kuohittu
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pitää olla kokonaan kuohittu
Kiitos ei riittää kun sut on kuohittu.
- Anonyymi00003
Makuasia varmaan
- Anonyymi00004
Olen 65ukm ja pidän lyhyeksi trimmattua karvoitusta mutta kiveksiä täysin posliinina. Pieni
17/4.5 jortikka tulee paremmin esiin ; )- Anonyymi00006
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
Hähähää mitäs olet.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
Buaahaa spede oot kyl aika tyrkky.
- Anonyymi00011
Sama pallit ihan paljaat. Pieni karvakolmio alavatsassa. Kohta saunaan siistin taas paikat. Ukm 70v
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Buaahaa spede buaahaa
No mitäs spede. Olet melkonen huomio homo.
- Anonyymi00014
Hyvä ap! Mä (25) oon viitisen vuotta ollut täysin posliini. Naisystävän ehdotuksesta lähti idea ja huomasin karvattomuuden hyvät puolet… nykyään kerran viikossa höylällä kaikki pois alapäästä. Nopeasti tulee rutiini, eikä mene kuin muutama minuutti itse toimenpiteessä.
Itselläkin oli aluksi hieman ”herkkä olo” kuten kuvasit, mutta karvattomuudesta tulee nopeasti osa normaalia. Nykyään itselle ei tulisi mieleenkään lähteä pusikon kanssa uimahalliin/kylpylään. - Anonyymi00016
Näitä keskusteluja oon seurannut. Onko sun kaverit mitään sanonut jos on vaikka saunassa nähnyt. Mun tekis kans ehkä mieli testaa mut jotenki en kumminkaan. Lähinnä se et mitä muut aattelee jos tulee tilanteita et näkee. Vähän oon lyhentäny mut en poistanu.
- Anonyymi00017UUSI
Mä 60v mies ja pidän kullin ja kivekset kokonaan sileinä
- Anonyymi00019UUSI
Mulla ollut samanlailla n.13 vuotta ja kukaan ei oo ikinä maininnut mitään, itselle paljon mukavampi, eikä ne kusenpolttamat jouhet näytä kellään hyvältä
- Anonyymi00020UUSI
Siistimättä en enää viitsisi ihmisten ilmoille lähteä. T.57v
- Anonyymi00018UUSI
Mä 62v ,viimeiset 15v on paikat olleet sileät
- Anonyymi00021UUSI
Yli 20 vuotta posliini ,useamman vuoden käynyt säännöllisesti brassissa, pysyy muutaman viikon mukavan sileänä eikä tule ikävää sänkeä.
m62
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705036
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484146- 513840
- 413468
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 412168
- 452100
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078