Valtuustoaloitteessa halutaan holtiton kaahailu Polvijärvellä kuriin – kunnanhallitus pyytää poliisia puuttumaan asiaan https://www.outokummunseutu.fi/paikalliset/9258691
Olisiko myös Lieksassa tehtävä samoin.
No mites ne lieksalaiset kaahailijat?
3
173
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tänään 27,2 kaahasi eräs vanha ukkeli autollaan niin että auto suistui suoraan liikenneympyrän keskelle niin että lumet tupsahti. Jäi pohjastaan kiinni hankeen.
Kulman liikenneympyrässä sattui ja paikkakunta Lieksa.- Anonyymi00002
Minä näin Audijupin? Neljä nollaa Audin maskissa ja viides ratissa? Niitä on paljon liikenteessä.
- Anonyymi00003
Jamalin ihmemaailmasta on tullut törkyturvan itsetehty bmw 535 bmw pakettiauto. Jonka on kasannut tökis. Joten varokaa seiole katsastettu eikä missään nimessä liikenne kelpoinen. Päin vastoin.
Tökis vetooa siihen jotta hän on Putlerin äpäräpoika joten se pitää saada rekisteriin. Kuitenkin hänellö ei ole hitsaustaitoa. Joten varokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736