Jotta tunnistan sinut jos tulet vastaan
Valoisa talvi voimistaa kaipausta vaikka merkitsevää se on muutenkin. Alussa kuvittelin vision jossa olemme talossa. Iso tai vanha talo, en ole varma. Siellä oli kuitenkin yhdessä huoneessa valkoiset ruutuikkunat ja valkoinen takka tai leivinuuni. Olimme viettäneet edellisiltana aikaa takkatulen äärellä. Nyt toit huoneeseen liinavaatteita. Tunsin sinut ennen kuin kuulin askeleesi. Minulla oli villapaita ja jotkut ulkoiluhousut. Olin käynyt hiihtämässä ja keli oli ollut mitä mainioin.
Meitä on kritisoitu paljon. Onko syynä se selvin tekijä vaiko omat taustamme. Sanot minulle että kahvi on valmista. Rakastan tuota ääntä. Käännyn ja katson sinuun mutta ehdin nähdä vain selkäsi ennen kuin katoat käytävään. Tulen perässäsi keittiöön jossa kaadat jo kahvia kuppeihin. Sinä teet tästä talosta kodin. Haistan tuoksusi jokaisella askeleella. Kiedon käteni vyötäröllesi ja painan pään kaulaasi vasten. Olet jännittynyt kuten minäkin. Olemme siinä hetken ja katsomme höyryävää kahvia.
Saanko nähdä kasvosi?
Anonyymi-ap
10
336
Vastaukset
- Anonyymi00001
et.
- Anonyymi00002
Saat. Mutta miten osaat yhdistää pelkät kasvot?
- Anonyymi00006
Yhdistää mihin? Mistä ihmeestä puhut?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ääneen..tai olemukseen?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ääneen..tai olemukseen?
Aloittaja haluaa nähdä kasvot, että tunnistaa sitten joskus kun tulee vastaan. That's it.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haha trololoo 😅
Ap - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Haha trololoo 😅
ApNo tuokin on kyllä aika sekava kommentti. Ehkä en vain ole teidän kanssa ollenkaan samalla aaltopituudella.
- Anonyymi00003
❤️
- Anonyymi00012
❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828