JEESUKSEN VERI PUHDISTAA KAIKESTA SYNNISTÄ

Anonyymi-ap

Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä 🎚️🩸

Raamattu todistaa, että Jeesuksen veri on ainoa puhdistuslähteemme. Meillä on pääsy ihanaan ja täydelliseen anteeksiantamuksen vapauteen ”uskon kautta Hänen vereensä” (Room.3:25).
Kristillisen elämämme lähtökohta on Golgatalla annettu Jeesuksen sijaisuhri. Hän kantoi syntimme ristin puulle. ”Rangaistus oli Hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja Hänen haavainsa kautta te olette paratut” (Jes. 53 ja 1 Piet.2:24).

33

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.”
      1 Joh 1:9

    • Anonyymi00002

      Lisää siis punkkua pöytään!

    • Anonyymi00003

      Ottaisiko tuo myös punaviinitahran valkoisesta mekosta?

      • Ilman muuta. Jos Jeesuksen verta ei löydy lähikaupasta, niin sian tai naudan veri toimii myös. Punaviinitahraa ei enää huomaakaan käsittelyn jälkeen.


      • Anonyymi00013

        Entäs kuivamustekynätahrat? Ja miten on purukumi?
        Lähteekö verellä?


      • Anonyymi00013 kirjoitti:

        Entäs kuivamustekynätahrat? Ja miten on purukumi?
        Lähteekö verellä?

        "Entäs kuivamustekynätahrat? Ja miten on purukumi?
        Lähteekö verellä?"

        Vastaus:
        Meidä kaikki syntimme sovitettiin ("pestiin Jeesuksen verellä") jo noin 2000 vuotta ennen meidän syntymäämme, joten mitään ongelmaa ei ole. Jeesuksen sovitustyön ansiosta Jumala näkee meidät nyt yhtä puhtaina ja vanhurskaina kuin Hän näkee oman Poikansa Jeesuksen Kristuksen. Halleluja!


    • Anonyymi00004

      Kannattaa mokomaa puhdistavaa ihmeainetta pitää aina muuan pullo jemmassa, kun sitä puhdistuksen tarvetta tahtoo useinkin ilmetä.

    • Anonyymi00005

      Raamatussa syntien anteeksisaaminen on psykologinen keino vapauttaa ihminen henkisestä taakasta ja painolastista.

      Ihminen voi antaa toiselle anteeksi sellaisen rikoksen, mikä koskee häntä itseään.

      Mutta ei se tietenkään vapauta pahan teon tekijää lain säätämästä rangaistuksesta.

      Jumalan säätämät lait ja maalliset lait tulee laittaa tätäntöön siitä huolimatta.

      2. Sam. 12:13

      Niin Daavid sanoi Naatanille: "Minä olen tehnyt syntiä Herraa vastaan". Naatan sanoi Daavidille: "Niin on myös Herra antanut sinun syntisi anteeksi; sinä et kuole.

      2. Sam. 12:15

      Sitten Naatan meni kotiinsa. Ja Herra löi lasta, jonka Uurian vaimo oli Daavidille synnyttänyt, niin että se sairastui vaikeasti.

      18 Seitsemäntenä päivänä lapsi kuoli.

      Uskominen ei vapauta ihmistä lain säätämältä rangaistukselta, kuten usein väärin opetetaan.

      Room. 3:31

      Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan, me päinvastoin vahvistamme sen mitä laki sanoo.

      • Anonyymi00012

        Milloin sinä Teuvo tunnustat Jumalalle syntisi?


    • Anonyymi00006

      Jeesuksella oli eläissään valta antaa syntejä anteeksi keitä hän vain tapasikin matkoillaan. Nyt tilanne on toinen. Jeesus on taivaassa.

      Luuk. 5:24

      Mutta jotta tietäisitte, että Ihmisen Pojalla* on valta antaa maan päällä syntejä anteeksi" -- hän puhui nyt halvaantuneelle -- "minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi.

      -halvaantunut mies
      -sokea mies
      -lapset
      -nainen väkijoukossa
      -jne.

      • Anonyymi00007

        Pelkkä kosketus Jeesuksen vaipan tupsuun ja sai synnit anteeksi kun Jeesus oli maan päällä.

        Luuk. 8:46

        Mutta Jeesus sanoi: "Joku koski minuun. Minä tunsin, että minusta lähti voimaa."

        Ihan pieniä sylilapsiakin (brephos) tuotiin perisynnin vuoksi saamaan Jeesuksen pelastavan "kosketuksen".

        Luuk. 18:15

        Jeesuksen luo tuotiin myös pieniä lapsia, jotta hän koskisi heihin. Tämän nähdessään opetuslapset moittivat tuojia.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Pelkkä kosketus Jeesuksen vaipan tupsuun ja sai synnit anteeksi kun Jeesus oli maan päällä.

        Luuk. 8:46

        Mutta Jeesus sanoi: "Joku koski minuun. Minä tunsin, että minusta lähti voimaa."

        Ihan pieniä sylilapsiakin (brephos) tuotiin perisynnin vuoksi saamaan Jeesuksen pelastavan "kosketuksen".

        Luuk. 18:15

        Jeesuksen luo tuotiin myös pieniä lapsia, jotta hän koskisi heihin. Tämän nähdessään opetuslapset moittivat tuojia.

        Ps. 8:3

        Lasten ja imeväisten huudot todistavat sinun voimastasi. Ne ovat kilpenä jumalattomia vastaan, ne vaientavat vihamiehen ja kostoa janoavan. [Matt. 21:16]

        Matt. 21:16

        ja sanoivat hänelle: "Kuuletko, mitä nuo huutavat?" "Kuulen", vastasi Jeesus. "Ettekö ole koskaan lukeneet tätä sanaa: 'Lasten ja imeväisten suusta sinä olet hankkinut kiitoksesi'?" [Ps. 8:3]


      • Anonyymi00014

        Tämä sokean miehen tapaus hämmentää. Jeesus laittoi räkää ja maan tomua näkemättömän silmiin. Sitten näkö palasi.
        Uskomatonta!


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Tämä sokean miehen tapaus hämmentää. Jeesus laittoi räkää ja maan tomua näkemättömän silmiin. Sitten näkö palasi.
        Uskomatonta!

        Jeesus tarvitsee materiaalia ihmisen silmän uudestaan luomiseksi, ei mitään voi tyhjästä tehdä.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Tämä sokean miehen tapaus hämmentää. Jeesus laittoi räkää ja maan tomua näkemättömän silmiin. Sitten näkö palasi.
        Uskomatonta!

        Jeesus pelasti ja paransi ihmisiä. Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Jeesus pelasti ja paransi ihmisiä. Kiitos Jeesus!

        Sen Jeesuksesi terveydenhoito toimi varsin lyhyen ajan noin 3 vuotta. Siinä ajassa ei ihmeitä saada aikaan.


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Pelkkä kosketus Jeesuksen vaipan tupsuun ja sai synnit anteeksi kun Jeesus oli maan päällä.

        Luuk. 8:46

        Mutta Jeesus sanoi: "Joku koski minuun. Minä tunsin, että minusta lähti voimaa."

        Ihan pieniä sylilapsiakin (brephos) tuotiin perisynnin vuoksi saamaan Jeesuksen pelastavan "kosketuksen".

        Luuk. 18:15

        Jeesuksen luo tuotiin myös pieniä lapsia, jotta hän koskisi heihin. Tämän nähdessään opetuslapset moittivat tuojia.

        "Pelkkä kosketus Jeesuksen vaipan tupsuun ja sai synnit anteeksi kun Jeesus oli maan päällä."

        Vastaus!
        Juuri näin! Tässä tulee selkeästi esiin, että me pelastumme pelkästä armosta, emmekä omien tekojen tähden. Kyseisessä raamatunkohdassa, nainen ei edes tunnustanut syntejään, ei katunut, ei luvannut tehdä parannusta, ei kilvoitella tms. Jeesus ei esittänyt ainuttakaan vaatimusta parannuksen tai syntien anteeksi saamisen ehdoksi. Se, että nainen luotti Jeesukseen riitti. Näin on tänäkin päivänä.
        Meidän tulee kääntää katseemme pois itsestämme ja katsoa vain Jeesukseen. Hän on meidän Parantajamme ja syntiemme sovittaja, emmekä me itse..


    • Anonyymi00009

      Jeesuksen pelastavan kosketuksen saaneet lapset alkoivat uskoa Jeesukseen.

      Matt. 18:6

      Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. [18:6-9: Mark. 9:42-48; Luuk. 17:1,2]

      Mark. 9:42

      "Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa. [9:42-50: Matt. 18:6-9; Luuk. 17:1,2 : 5. Moos. 13:6]

      Luuk. 17:2

      Parempi olisi hänelle, että hänet heitettäisiin mereen myllynkivi kaulassa, kuin että hän johdattaa lankeemukseen yhdenkään näistä vähäisistä.

      • Anonyymi00010

        Nykyisin sama Jeesuksen pelastava kosketus lapselle tapahtuu kristillisessä kasteessa nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. (Matt.28:18-20)


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Nykyisin sama Jeesuksen pelastava kosketus lapselle tapahtuu kristillisessä kasteessa nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen. (Matt.28:18-20)

        Onhan näitä kaikenlaisia rituaaleja, joskin tuonsorttiset lienee vähenemään päin.


        "Kotimaa
        Kastettujen määrä on laskussa - kastamista harkitaan entistä tarkemmin

        Kasteet ovat vähentyneet erityisesti suurissa kaupungeissa, kuten Helsingissä ja Tampereella. Myös osa kirkkoon kuuluvista vanhemmista haluaa jättää lapselle vapauden päättää itse omasta vakaumuksestaan. Seurakunnat vastaavat ilmiöön parantamalla yhteydenpitoa perheisiin. "


    • Anonyymi00015

      Vai verta pitäis saada kehiin? On teillä uskiksia sitten sakeita nuo jutut.

    • Anonyymi00016

      Olisko avaajalla heittää peri pulloa jeesuksen verta?

      • Anonyymi00018

        Kasteessa ihminen pääsee Jeesuksen verensuojaan.

        1. Joh. 5:8

        Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.


    • Anonyymi00019

      Jeesuksen veren ajatteleminen kytkee kristityt Jeesuksen taajuudelle.

      Jeesuksen taajuus (963 Hz): Useissa meditaatio- ja parannussovelluksissa, kuten Spotify-soittolistoilla ja YouTube-videoilla, 963 Hz:n taajuutta kutsutaan "Jumalan taajuudeksi" tai "Jeesuksen taajuudeksi". Sen uskotaan aktivoivan "kruunuchakran", edistävän sisäistä rauhaa ja olevan yhteydessä jumalalliseen energiaan.

      Parantava taajuus (528 Hz): Toinen usein mainittu "rakkauden taajuus" tai "ihmetaajuus" on 528 Hz. Sen uskotaan liittyvän DNA:n korjaamiseen, solujen uudistumiseen ja yleiseen hyvinvointiin. Sitä käytetään usein meditaatiomusiikissa, jolla on kristillinen tai henkinen lataus.

    • Anonyymi00023

      Voisiko jeesuksen verestä tehdä vaikka verilättyjä?

      • Anonyymi00024

        Miksei voisi, jos jostain löytäisit sitä. Kyllä se on aikoinaan sinne tolpan juureen hiekkaan imeytynyt.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Miksei voisi, jos jostain löytäisit sitä. Kyllä se on aikoinaan sinne tolpan juureen hiekkaan imeytynyt.

        Voi miten typerää voi joku näppäimistöstään suoltaa.


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Voi miten typerää voi joku näppäimistöstään suoltaa.

        Totuus kirpaisee, koita kestää.😀


    • "JEESUKSEN VERI PUHDISTAA KAIKESTA SYNNISTÄ"

      Vastaus:
      Aloittaja on täysin oikeassa! Juuri näin on! Se, mitä Jeesus Kristus teki Golgatalla noin 2000 vuotta sitten meidän edestämme on totuus, johon me emme voi itse lisätä mitään omilla teoillamme. Siitä huolimatta monet, itseään uskovina pitävät, eivät näytä uskovan ja luottavan siihen, mitä Jeesus teki, vaan yrittävät omilla teoillaan hankkia tai ainakin täydentää Jeesuksen sovitustyötä.

      He tunnustavat syntejään, pyytävät niitä anteeksi jo 2000 vuotta sitten anteeksi annettuja syntejään, katuvat, tekevät parannusta, kilvoittelevat, lukevat velvollisuuden pakosta Raamattua tietyn määrän tai ajan joka päivä ym. ym. Näillä teoilla ei yksikään ihminen ole koko maailmassa koskaan päässyt eroon synneistään, jotta vois sanoa tulleensa synnittömäksi ja vanhurskaaksi.

      Omille teoille on olemassa paljon parempi vaihtoehto. Sitä kutsutaan nimellä ARMO. Apostoli Paavali sanookin: "Missä synti on suureksi tullut, siinä armo on tullut ylenpalttiseksi." Armo voittaa aina synnin!

      Toinen tärkeä raamatunjae on Joh.19:30. Siinä Jeesus sanoo Golgatan ristillä: "Se on täytetty" Siinä Hän tarkoittaa, että Hän täytti kaikki meille asetetut vaatimukset, jotta voisimme pelastua ja saada iankaikkisen elämän Jumalan valtakunnassa.

      Tämä on evankeliumin ilosanoma, jota meidän tulisi viedä kaikille ihmisille! Kiitos, kunnia ja ylistys Jeesukselle Kristukselle!!!

      • Anonyymi00026

        ”Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” 🩸
        1 Joh 1:9


    • Anonyymi00030

      Mitään valtavampaa ei ole kuin Jeesuksen veren puhdistus. 😊

    • Anonyymi00031

      Kaikki me tiedämme kuinka vaikeaa on pestä kuivunutta verta vaatteista.
      Huonosti lähtee myös mustikka ja kuivamustekynää.
      Tabort on melko hyvää. Ei silläkään ihan kaikkea pois saa.

    • Anonyymi00032

      Aamen!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe