Olen puhunut vaimolle kaverin mukaan kimppaseksiin jptta hän saisi kahta miestä.
Aamulla ennen töihinlähtöä vaimo kieltäytyi olemasta kimppanainen.
Nyt kun tulin klo: 14.20 töistä vaimo kysyi olenko tosissani ettei minua haittaisi jos hän antaisi mun kaverille kans seksiä.
Kerroin ettei minua häiritse vaan se oisi tosi kiihoittavaa.
Vaimo kertoi jos minä haluan niin hän suostuu meidän kimppanaiseksi.
Ollaan puhuttu kaverin kanssa vaimon houkuttelemisesta kimppaseksiin joten tiesin hänen haluavan panna kimpassa mun vaimoa.
Soitin jo kaverille se meni suoraan vastaajaan.
Kerroin vastaajaan vaimoni suostuvan meille kimppanaiseksi ja pyysin häntä tulemaan meille saunomaan ja panemaan vaimoani ja soittaa mulle jos tulee tai ei passaa nyt.
Tänään kuitenkin joku pääsee mun 24v vaimoa panemaan.
Vaimo ei tiedä kuka kaveri on tulossa niin voin pyytää jonkun muun jos tälle kaverille ei passaa tänään.
Vaimo muutti mielensä
4
578
Vastaukset
- Anonyymi00004
Kaveri tuli noin klo: 17.00 oli meillä pientä jännitystä kun olimme kahvilla.
Jutut tuntui jäävän kurkkuun kiinni.
Päätettiin mennä heti panemaan vaimoani että jännitys helpottaisi.
Sängyssä riisuttiin vaimoni ja itsemme.
Hierottiin vaimoani hiuksista lähtien rintoja imettìn toinen toista rintaa ja kun pääsin vaimon pilluun asti tunsin siellä jo kaverin sormet ja siirryin itse takaisin rintoihin kaverin alkaessa nuolemaaan pillua.
Vähän ajan kuluttua vaimo pyysi toisen panemaan ja kaveri katsoi minua kysyvästi ja sanoin että vieras saa aloittaa.
Vaimo katsoi minua kaverin työntyessä pilluun ja rauhoittui jännityksen suhteen.
Ensimmäisellä kerralla kaverin kanssa tultiin 3 kertaa molemmat ja vaimo sai yhden pienen orgasmin ja yhden ison jonka jälkeen pidettiin taukoa ja jännitys oli täysin poissa.
Useita kertoja pantiin vaimoa illan ja yön aikana.
Muut nukkuu ja minä olen tehnyt aamupalaa ja keittänyt kahvin valmiiksi ja lähden herättämään toiset aamupalalle.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1126949Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1044660L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa473918TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133314Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6681971Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2161326- 661318
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j511257Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12952