Tapasin kerran vanhemman miehen joka halusi että runkkaan spermat hänen kasvoilleen, menimme metsäautotielle ja siellä sitten runkkasin ja hän antoi ruiskutella spermat kasvoille.
Kasvoille spermat
18
1069
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiva. Itse kanssa tehnyt samoin. Kuorrutin oikein kunnolla.
- Anonyymi00006
Porsas röh röh
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Porsas röh röh
Hyh hyi mitäs olet mee pahnoilles röhkimään ja haisemaan. Montas vuotta olet tuotakin itsestäsi täällä kertonut.
minä tykkään imeä kullia , ja se kun mies laukeaa niin hän saa roiskia mällinsä naamalleni , merkkaa nartun 😋
- Anonyymi00003
Suuhun minä laskisin jos joku runkkaisi tai imisi.Takaraivosta painaisin päätä että kulli nytkähtelee mahdollisimman syvällä nielussa.Auton takapenkillä on hyvä painaa imurin päätä alaspäin kun alkaa roiskumaan.mtre
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Suuhun minä laskisin jos joku runkkaisi tai imisi.Takaraivosta painaisin päätä että kulli nytkähtelee mahdollisimman syvällä nielussa.Auton takapenkillä on hyvä painaa imurin päätä alaspäin kun alkaa roiskumaan.mtre
mus saisit nussia suuhun loppuun asti 666v jkl
Anonyymi00003 kirjoitti:
kyllä se on ihanaa alistamista kun mies ottaa päästäni kiinni kaksin käsin ja tunkee kullinsa syvälle suuhuni ja purkautuu rajusti syvälle sisuksiini , painaen päätäni vasten lanteita että kaikki mällit roiskuvat syvälle suuni perälle 😋
- Anonyymi00013
kullityttö kirjoitti:
kyllä se on ihanaa alistamista kun mies ottaa päästäni kiinni kaksin käsin ja tunkee kullinsa syvälle suuhuni ja purkautuu rajusti syvälle sisuksiini , painaen päätäni vasten lanteita että kaikki mällit roiskuvat syvälle suuni perälle 😋
Pitäisi vaan löytää asiasta innostunut vakkari imuri joka haluaisi silloin tällöin leikkiä kullilla ja hoitaa tyhjennys.Tuo terveys ja luottamus pitäisi olla itsestään selvää.mtre
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pitäisi vaan löytää asiasta innostunut vakkari imuri joka haluaisi silloin tällöin leikkiä kullilla ja hoitaa tyhjennys.Tuo terveys ja luottamus pitäisi olla itsestään selvää.mtre
Olisin halukas,asun lähellä Tamperetta.
- Anonyymi00004
Haluisin kanssa ottaa ekaa kertaa suihin autossa nuoremmalta 20-30v kundilta, imisin innolla ja saisit tulla kasvoilleni tai suuhuni. Tästä olen pitkään unelmoinut. Alueelta Keski-Uusimaa. T. +60ukm
- Anonyymi00008
Hyi saatana painu vanhainkotiin tekarijengiläinen
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyi saatana painu vanhainkotiin tekarijengiläinen
Kerroit kaiken olennaisen itsestäsi. Kenestäpä muusta voisit pipipää tuon tietää. Sä voit painuu sinne hevonvittuus mistä aina muistutat.
- Anonyymi00009
Tyttöillessä mällit kaulalle antaja nuolee rinuksilta.
- Anonyymi00015
Tyttöillessä saan monesti kasvoille, päälle ja suuhun. Asuilleni on myös kustu.
- Anonyymi00012
Minä olen saanut laueta 75 vuotiaan vanhan miehen suuhun monta kertaa, itse olen 37v. Kyllä kiihottaa. Vanha mies hyväilee samalla peppureikää kun ottaa suuhun.
- Anonyymi00014
60 kaunotar imee lutkuttaa patasta aikaa,kourii persettä painaa peukalon perse reikään välillä kahta sormee pian laukee.
- Anonyymi00024
Tyttöilessä saa mällit naamalle,jos nainen aisurina,kaulalle,niskaan,tai hänen naamalle.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668