Eikö yksin oleminen

Anonyymi-ap

Ole yksinäistä, turvatonta tms

28

1160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei oo. En lyö itse itseäni turpiin, mutta mies on sen tehnyt aikoinaan.

• Anonyymi00027

Onko äitisi pahoinpidellyt sinua omia kommenttejasi äänestävä palstaäijä joka kirjoittelee naisina esiintyen soopaa? Se selittäisi monta asiaa

• Anonyymi00002

Ei. Oppii olemaan varuillaan. Oppii ettei ihmisiin ole luottamista.

• Anonyymi00003

Turvatonta ei välttämättä, mutta yksinäistä varmaan jos se ei ole se mitä itse toivoo.

• Anonyymi00004

On se toisinaan. Mutta olen niin tottunut olemaan yksin.

• Anonyymi00005

On. Mutta turvattomampaa Toisen kanssa.

• Anonyymi00006

Ei ole yksinäistä eikä turvatonta. Ehkä jos asuisi jossain korvessa yksin, mutta ei ainakaan kaupunkiympäristössä pelota.

• Anonyymi00007

Toisinaan, mutta jos jotakin olen oppinut niin ennemmin yksin ja valitsen seurani, kuin tyydyn hyväksikäyttäjiin, egoilijoihin yms.

• Anonyymi00008

Samoin minäkin ajattelen.

• Anonyymi00009

erakoitunut ihminen vain vieroksuu ihmisiä ei tässä ole mitään ihmeellistä kun tämä on se normaali.

• Anonyymi00011

Ei ole, useimmiten ihan parasta.

• Anonyymi00012

Yksin voi jäädä, mutta se ei tarkoita kokevansa yksinäisyyttä, kun tietää minne menee. Suomessa yksinäisyys on ikävä ongelma.

• Anonyymi00013

On 😢😢😧😧😔

• Anonyymi00014

On, turvatonta olla itseni seurassa.

• Anonyymi00015

Ei tippaakaan.

• Anonyymi00016

On ehkä yksinäistä, mutta missään nimessä ei ole turvatonta. Jos minulle jotain sattuu käymään, niin se on tarkoitettu. Minulla lapsuuden kodissa oli toisinaan turvatonta. Olen tottunut luomaan turvan itse

• Anonyymi00018

Välillä on yksinäistä, harvemmin turvatonta ellei itse ajaudu sellaiseen tilanteeseen tai seuraan. Turvattomampaa oli siinä seurueessa jossa liikuin aiemmin. Tosi turvatonta.

• Anonyymi00019

Monta sukupolvea kärsii sotatraumoista. Ne on niitä ylisukupolvisia traumoja, jotka on jo lapsuudessa luotu väärien kasvatusmallien ja tunnekylmyyden kautta. Sen vuoksi jonkun tehtävänä on kohdata totuus ja puhdistaa sukulinjoja.

• Anonyymi00023

Miten puhdistetaan sukulinjoja?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Miten puhdistetaan sukulinjoja?

Vapautetaan henkisesti ja energeettisesti itsensä ja tulevat sukupolvet rajoittavilta uskomuksilta, ylisukupolviselta traumataakalta ja vahingollisilta toimintamalleilta noin lyhyesti. Ei siirretä enää sitä kivirekeä eteenpäin.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Vapautetaan henkisesti ja energeettisesti itsensä ja tulevat sukupolvet rajoittavilta uskomuksilta, ylisukupolviselta traumataakalta ja vahingollisilta toimintamalleilta noin lyhyesti. Ei siirretä enää sitä kivirekeä eteenpäin.

Juupa juu. Entäpä, jos ei ole lapsia? Kenenkän puolesta silloin puhdistellaan? Eli höpö höpö.

Mielestäni mainitsemasi on silkkaa huuhaata, jossa lykätään vastaa ties kenen sukulaisen, esivanhemman ja ilmeisesti koko kansakunnan teot taakaksi.

Se oon kyllä totta., että eeihän niitä toimintamalleja ole siirtämässä kenenllekään, jos ei ole saanut m ahdollisuutta perustaa perhettä.

• Anonyymi00020

Naisille saattaa hyvinkin olla mu jos on jälkikasvua ni tuskin on syytä huoleen että yksin tarvis olla jos on lapsestaan/lapsistaan edes välittäny

• Anonyymi00028

Samaa se minun kohta kolmeakymmentä käyvä jälkikasvu sanoi, ensin niitä lapsia tehään sitten niistä ei huolehdita- tule pesemään minun vessa heti

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Samaa se minun kohta kolmeakymmentä käyvä jälkikasvu sanoi, ensin niitä lapsia tehään sitten niistä ei huolehdita- tule pesemään minun vessa heti

Ennenku joku töhö tosikko ottaa tosissaan, niin sarkasmin kautta tuotettua piilovttuilua on koska siihen on hyvä syy ns

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ennenku joku töhö tosikko ottaa tosissaan, niin sarkasmin kautta tuotettua piilovttuilua on koska siihen on hyvä syy ns

Mutta kyllä äiti hoitaa ja soutaa vaikka muidenki lapsetäpärät toiselle puolella rantaa tällä puhumme aikuisuhriutumisesta

• Anonyymi00021

Toisen kanssa vielä turvattomampaa.

• Anonyymi00022

Ei ole koska asun nuorimman lapseni kanssa. En pidä yksin asumisesta ja olen elämäni aikana asunut lähes aina jonkun, tai perheeni kanssa silloin kun lapsia oli monia.

• Anonyymi00025

Tunnetaidoton ja heikosti kommunikoiva kumppani on ikävämpää monin verroin. Sitä on tarjolla. Kovuutta, epävakautta, avointa liittoa, nepsyyttä ja addikteja jne. Omaa elämää ei halua heikentää, se on viisautta. Aidolle kumppanuudelle olen avoin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2431
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      346
      2038
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1902
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1723
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1029
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      880
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      875
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      828
    Aihe