😪😪😪😪😪
Ikävä erästä joka ei välitä...
23
1020
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täälläkin😭
- Anonyymi00018
Oletteko koskaan ajatellut sellaistakin mahdollisuutta, et hän, "joku" voisi välittää enemmän, jos hän tietäisi sillä olevan toiselle merkitystä? Niin moni kokee ja miettii nykyisin sitä, riitänkö toiselle tällaisena kuin olen ja harvemmin toteaa itse varmana, että tottakai riitän?
- Anonyymi00002
Sentra-Ali-Santralla on vaa toisten numeroita. Kuulemma.
- Anonyymi00012
Kertoisit välillä näitä eriskummallisia vinkkejäso vaikka viranomaisten vinkkiyhteystietoihin tarvitsetko tukea niiden löytämisen?
- Anonyymi00003
Just joo.
- Anonyymi00013
Miten nämä palstaäijän muutaman emojin rivit voi kolista joihinkin näin lujaa?
- Anonyymi00004
mistä voit sen tietää?
- Anonyymi00005
En usko enää ketään.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
En usko enää ketään.
ymmärrän hyvin
eräs M-mies varsinaisesta Suomesta - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
ymmärrän hyvin
eräs M-mies varsinaisesta Suomesta🤗🤗🤗🤗🤗
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
ymmärrän hyvin
eräs M-mies varsinaisesta SuomestaOnko se aloittajaäijä sama mesta missä ne tuulimyllyt humajaa- rannikolla kato
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onko se aloittajaäijä sama mesta missä ne tuulimyllyt humajaa- rannikolla kato
hoh hoijaa, sama levy soi koko ajan, olet tylsä anonyymi
- Anonyymi00006
Kuka ei välitä?
- Anonyymi00010
Minä luulen ettei kumpikaan meistä välitä toisistamme niin paljon, että voisimme olla edes ystäviä toisillemme!
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minä luulen ettei kumpikaan meistä välitä toisistamme niin paljon, että voisimme olla edes ystäviä toisillemme!
Näin on aloittajaäijä ja muut- meilläpäin on pistetty jo kylä puoliksi eräiden ja minun välillä. No ei ole toistaiseksi
- Anonyymi00009
Kenellä ketä eikö sellaista ole turha ikävöidä joka ei edes välitä vai kuinka
- Anonyymi00011
😭😭😭😭😭😭😭😭
- Anonyymi00016
onko silmälasien omisraminen aina tygmyyed4n, älyt6tömyyde merkki-Erkki
- Anonyymi00017
Hyvin tuttu tunne. E
- Anonyymi00019
Erästä josta ei oikein tiedä...
- Anonyymi00021
Eräällä on numeroni ja täysi tukeni millin vain.
- Anonyymi00022
Siis että välittääkö vai ei?
- Anonyymi00023
Hei eräs, menikö nyt oikealle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708