Ajoittain niin epävarma itsestäni.
Tiedätkö miksi olen
15
1176
Vastaukset
- Anonyymi00001
No?
- Anonyymi00015
Ei ne ikinä kerro
- Anonyymi00006
Lihavien pitääkin olla epävarmoja itsestään, koska on todennäköistä, ettei kukaan halua heitä.
- Anonyymi00008
Edes toiset lihavat eivät halua toisia lihavia.
- Anonyymi00010
Kyllä me tuo tiedetään. Ei tarvi kenenkään muistuttaa.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä me tuo tiedetään. Ei tarvi kenenkään muistuttaa.
Miksi et pyri olemaan vähemmän valas?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi et pyri olemaan enemmän fiksu, hienotunteisempi ja kunnioittavampi ihmisiä kohtaan? Oletko kehitysvammainen, ainakin lievästi?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miksi et pyri olemaan enemmän fiksu, hienotunteisempi ja kunnioittavampi ihmisiä kohtaan? Oletko kehitysvammainen, ainakin lievästi?
Kehitysvammaiset on yleensä mukavampia toisia kohtaan kuin muut.
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja olet varma ettei ole yritetty? Kun se on noin helppoa ni ei täällä ole enää yhtään valasta. Harhainen olet.
- Anonyymi00009
Varmaan kuvittelet, että eikö tässä nyt niitä suukkoja saakaan, vaikka tahtoisin antaa niitä aina?
- Anonyymi00013
Ei mua enään kiinnosta olen jo nähny kummoinen olet olisit sitten muuttanu asennettasi
- Anonyymi00017
Koska sulla tapahtuu asioita?
- Anonyymi00018
Koska sä tiedät sisämmässäsi ettei sinussa oo sitä voimaa henkisesti mitä minä tarvitsen.
- Anonyymi00019
Luulin jo että se polttaa välillä pilveä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818