Luulin, että suljin kirjan

Anonyymi-ap

että käänsin sivun
ja jätin sinut
jonnekin taakse.

Mutta ei se mennyt niin.
Sinä et jäänyt menneeseen,
et myöskään tullut lähelle.
Jäimme johonkin väliin
kuin sadepilvi,
joka ei päätä sataako.

Ilmassa on vieläkin jännite,
hiljainen sähkö ihon alla.
Ei riitaa,
ei sovintoa,
vain katse,
joka ei katso suoraan.

Me emme ole loppu.
Emme myöskään alku.
Olemme kirjanmerkki
sivujen välissä.
Odotus,
joka ei uskalla
kääntää itseään.

Mutta joskus
sivu kääntyy
hiljaa, omalla ajallaan,
ja sanat löytävät toisensa
kuin ne olisivat odottaneet
juuri tätä kohtaa.

Ja ehkä silloin
me emme enää katso ohi,
vaan suoraan toisiimme
ja tiedämme,
että tämä oli aina
meidän lukumme.

34

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00002

Ikinä en oo ylilautaa lukenut, enkä lue nytkään. -sivusta

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ikinä en oo ylilautaa lukenut, enkä lue nytkään. -sivusta

Viisas päätös. Ei näitä nettijuttuja mitään kannata lukea :D

• Anonyymi00008

Semmosta se on, vellip*rseen elämä :D

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Viisas päätös. Ei näitä nettijuttuja mitään kannata lukea :D

"Sivusto kerrallaan".

• Anonyymi00023

Joko sinnekkin on levitetty valheita ?

• Anonyymi00004

Kirjastossa oli kirjanen, jonka nimi oli "ajatus on lahja"

• Anonyymi00010

Siel oli kans "tilitieto-(s)Otepään päivät. Kuulemma.

• Anonyymi00005

Ei rakkautta voi kääntää pois kuin kirjan sivua.

• Anonyymi00006

mikä joku jännityskierjä?

odotas... joku stephen kingin missa Randall Flagg

itse kun menen nukkumaann niin joku tyttö tykkää laulamisesta niin nukkumaan kun jos k kuulee ääniä

• Anonyymi00007

Ja sä tykkäät litkiä tuttipullostas sitä mansikanmakusta penisilliiniä?

• Anonyymi00011

Todella kaunis ja koskettavaa. Silmiini nousi kyyneleitä🥹🥲

• Anonyymi00012

Kaunis kirjoitus.

• Anonyymi00013

Hyvin kuvaavat rivit. Joskus täytyy vain antaa ajan kulua ja käyttää odotus viisaasti. Olet rakas❤️

• Anonyymi00014

Tosi hienosti laitettu.

• Anonyymi00015

hieno kirjoitus, tuo antaa ajattelemisen aihetta, voisi koskettaa minua(m) ja kaivattuani(n), mutta kun en tiedä hänen aatoksiaan meistä...

• Anonyymi00016

Ajatuksia ei ainakaan vielä tiettävästi olla onnistuttu lukemaan, harmi tässä suhteessa. Puhu, kuuntele ja opi. Muuta oikein voi.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ajatuksia ei ainakaan vielä tiettävästi olla onnistuttu lukemaan, harmi tässä suhteessa. Puhu, kuuntele ja opi. Muuta oikein voi.

Pystytkö sanomaan jotain tunnistetta kenelle tämän kirjoitit? <3

• Anonyymi00019

Se kirja on se kirja
      Missä on kaikki
      Kaikenkertova
      Se paljastaa tarinan alla olevan sinulle ja minulle
      Siksi se pelottaa
      Kun ei tiedä mitä

• Anonyymi00020

Mäkin oon aina kuvitellut, että mun unelmat toiveet ja kuvitelmat ois totta. Että me olisimme yhtä, edes välimerkeissä, sivunumeroissa, siellä jossain kaiken seassa, yhtenä kokonaisuutena, ihmeenä, kahden ihmisen. Mutt se kaikki olikin vain kuvitelmaa. Täyttä unelmaa.

• Anonyymi00021

Miehenä sama tilanne ollut jo sen verran monta kertaa, joskus tullut lyhyt suhde, joskus ei yhtään mitään.

Pahinta on kuitenkin että ne unelmat häviävät mielestä eikä enää osaa kuvitella mitään sellaista kenenkään kanssa.

Vielä pahinta pahempaa on se että on pettynyt naisiin, ei sen takia että he ovat antaneet pakit tai unelmat ei heidän kanssa ole toteutuneet vaan se että on tullut kohdelluksi niin huonosti naisten osalta ettei näe enää suurimassa osassa mitään unelmoimisen arvoista.

Kaikkein pahinta on että ei näe että kukaan muu on unelmoinut tai koskaan voisi unelmoida kanssasi mitään. Kukaan ei välitä miehenä sinun ajatuksista tai tunteista. Ei mitään, ei missään.

Kaikessa on kyse vain siitä mitä nainen sattuu haluamaan sillä hetkellä ja sen perässä juoksemisessa.

Sen takia en laita naisenkaan unelmoinnille mitään arvoa koska ei se nainen unelmoi minusta vaan haaveilee vain yleisesti miehestä joka sopii hänen unelmiin ja jonka voi sovittaa sinne yhdeksi näyttelijäksi sairaaseen teatteriin.

Mun teatteriesitykset ovat loppu tässä elämässä. Niin oman pään sisällä kuin elämisen jonkun toisen pään sisällä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Miehenä sama tilanne ollut jo sen verran monta kertaa, joskus tullut lyhyt suhde, joskus ei yhtään mitään.

Pahinta on kuitenkin että ne unelmat häviävät mielestä eikä enää osaa kuvitella mitään sellaista kenenkään kanssa.

Vielä pahinta pahempaa on se että on pettynyt naisiin, ei sen takia että he ovat antaneet pakit tai unelmat ei heidän kanssa ole toteutuneet vaan se että on tullut kohdelluksi niin huonosti naisten osalta ettei näe enää suurimassa osassa mitään unelmoimisen arvoista.

Kaikkein pahinta on että ei näe että kukaan muu on unelmoinut tai koskaan voisi unelmoida kanssasi mitään. Kukaan ei välitä miehenä sinun ajatuksista tai tunteista. Ei mitään, ei missään.

Kaikessa on kyse vain siitä mitä nainen sattuu haluamaan sillä hetkellä ja sen perässä juoksemisessa.

Sen takia en laita naisenkaan unelmoinnille mitään arvoa koska ei se nainen unelmoi minusta vaan haaveilee vain yleisesti miehestä joka sopii hänen unelmiin ja jonka voi sovittaa sinne yhdeksi näyttelijäksi sairaaseen teatteriin.

Mun teatteriesitykset ovat loppu tässä elämässä. Niin oman pään sisällä kuin elämisen jonkun toisen pään sisällä.

Sanoisin, että jos sun kohdalle on osunut tuollaisia naisia, niin ehkä kannattaa miettiä, minkälaisista naisista kiinnostut ja miksi.
        En millään voi allekirjoittaa tuota minään yleisenä asiana naisista. Tietysti miehen pitää myös olla mies, joka osaa olla tasavertainen aikuinen suhteessa, eikä mikään pikkupoika, joka odottaa naisen huolehtivan asioista ja kertovan milloin pitää mennä kauppaa ja mitä ruokaa ja että puhtaat vaatteet ilmestyy kaappiin. Ja juu, ota happea, en väitä että sinun kohdalla olisi noin, mutta monen miehen kohdalla on!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sen sopivan kohtaaminen… Joskus vain on kovin erilaiset toiveet siitä, mikä tekee kumppanuudesta hyvää. Joskus on soviteltavissa/opittavissa toinen toiselta, joskus ei -toinen, tai molemmat saattavat jäädä kuulluksi tulemisen ulkopuolelle, tai elää eri tavalla.

Ja joskus on vain joku, ehkäpä energeettinen tms ero, jolloin vaikkapa kohtaaminen kanssaihmisenä on luontevaa, mutta kumppanuus ei.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sanoisin, että jos sun kohdalle on osunut tuollaisia naisia, niin ehkä kannattaa miettiä, minkälaisista naisista kiinnostut ja miksi.
        En millään voi allekirjoittaa tuota minään yleisenä asiana naisista. Tietysti miehen pitää myös olla mies, joka osaa olla tasavertainen aikuinen suhteessa, eikä mikään pikkupoika, joka odottaa naisen huolehtivan asioista ja kertovan milloin pitää mennä kauppaa ja mitä ruokaa ja että puhtaat vaatteet ilmestyy kaappiin. Ja juu, ota happea, en väitä että sinun kohdalla olisi noin, mutta monen miehen kohdalla on!

"Ja juu, ota happea, en väitä että sinun kohdalla olisi noin, mutta monen miehen kohdalla on!"

Siihen pisteeseen että keskustellaan puhtaista vaatteista en ole kuule naisen kanssa päässyt ja ikää yli kolmekymmentä

"Sanoisin, että jos sun kohdalle on osunut tuollaisia naisia, niin ehkä kannattaa miettiä, minkälaisista naisista kiinnostut ja miksi."

Ihan normaaleista suomalaisista naisista.

"Tietysti miehen pitää myös olla mies, joka osaa olla tasavertainen aikuinen suhteessa, eikä mikään pikkupoika,"

Naiset vaikuttavat aika usein etsivän jonkilaista isähahmoa ja valmista prinssiä, jostain syystä tunnekehitys on kuitenkin aika usein sellaista teinityttömäistä.

", joka odottaa naisen huolehtivan asioista ja kertovan milloin pitää mennä kauppaa ja mitä ruokaa ja että puhtaat vaatteet ilmestyy kaappiin"

En kuuntelisi tuollaista naista sekuntiakaan, en etsi äitiä komentelemaan.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sen sopivan kohtaaminen… Joskus vain on kovin erilaiset toiveet siitä, mikä tekee kumppanuudesta hyvää. Joskus on soviteltavissa/opittavissa toinen toiselta, joskus ei -toinen, tai molemmat saattavat jäädä kuulluksi tulemisen ulkopuolelle, tai elää eri tavalla.

Ja joskus on vain joku, ehkäpä energeettinen tms ero, jolloin vaikkapa kohtaaminen kanssaihmisenä on luontevaa, mutta kumppanuus ei.

Kyllä, tuo on totta ja samaa olen itse toki todennut.
        Mutta miksi ihmisten pitää käyttäytyä niin huonosti?

Itse en että minulle tässä yhteiskunnassa on sopivia yhen yhtä kappaletta. Niin se vain menee.

Enkä syytä kohtaamiani naisia muuta kuin kaltoin kohtelun osalta, syytän suomalaista kulttuuria.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kyllä, tuo on totta ja samaa olen itse toki todennut.
        Mutta miksi ihmisten pitää käyttäytyä niin huonosti?

Itse en että minulle tässä yhteiskunnassa on sopivia yhen yhtä kappaletta. Niin se vain menee.

Enkä syytä kohtaamiani naisia muuta kuin kaltoin kohtelun osalta, syytän suomalaista kulttuuria.

Luultavasti eivät tunnista itsessään olevia pelkoja, kipuja. Toisenkin ne jäävät hämärän peittoon, tai toinen voi kieltää omansa. Kärhämää aiheuttaa kohtaamattomuus. Tunnista itsesi, niin voit luoda omat rajasi. Jos itse tai toinen ei osaa, ei kykene, ei halua, se pitää hyväksyä. Ehkä joku kuulee, ja sinä kuulet häntä.

Tätä on molemmilla sukupuolilla.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Luultavasti eivät tunnista itsessään olevia pelkoja, kipuja. Toisenkin ne jäävät hämärän peittoon, tai toinen voi kieltää omansa. Kärhämää aiheuttaa kohtaamattomuus. Tunnista itsesi, niin voit luoda omat rajasi. Jos itse tai toinen ei osaa, ei kykene, ei halua, se pitää hyväksyä. Ehkä joku kuulee, ja sinä kuulet häntä.

Tätä on molemmilla sukupuolilla.

Eli miksi syyttää ketään? Voihan naisetkin lähteä yleistyksen linjoilla, miehet arvostavat vain tiettyä ulkonäköä, haluavat tietynlaista sekdiä, eivät puhu peloistaan…

• Anonyymi00029

Ei mene ohi ei!

• Anonyymi00030

Me olemme ikuisesti elävää tarinaa
      Sivu jota ei voi kääntää pois
      Kohta joka on kuin syvin huokaus
      Hetki jossa hengitämme sen mitä olemme pohjimmiltamme kaivanneet
      Vapaus, ja rauha, ja totuus

• Anonyymi00031

Semmottis. Joskus jumittaa.

• Anonyymi00032

Härkä on hitauden mestari ja kauris ei tykkää, että aikaa kulutetaan...

• Anonyymi00033

Tiedän, mitä tahtoisin sanoa sinulle.

Tiedän myös ne tarinat, jotka tahtoisin sinulle kertoa. Jakaa. Kuinka muistan jotain kaukaa menneisyydestä, ei edes tästä elämästä.

Miksi me kohtaamme yhä uudestaan ja taas joudumme eroon? Vainko oppiaksemme, että se mikä oli silloin, on myös nyt. Emme pääse karkuun mitään. Vai voimmeko odottaa aikaa, jossa se kaikki suru ja kärsimys lakkaa, on ikuisesti poissa? Meistä poishuuhdottu.

Rukoilen hyvää, kun on ollut niin raskastakin. Sinulle ja minulle.

• Anonyymi00034

Tämä teksti tuntuu ihan kuin minun omilta ajatuksilta. Jokainen lause on kuin meidän yhteisestä tarinasta, niin aidosti, että se oikeasti koskettaa.

• Anonyymi00035

Kenelle?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6796
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      97
      4453
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3749
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3150
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      628
      1748
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1168
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1143
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1129
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      200
      1128
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      48
      1100
    Aihe