märkään ihmiseen märällä alustalla estää sen käytön.Pitäs tietää kaikkien ea- kurssin läpikäyneiden....paras tietäjä on aina se kädet taskussa sivusta seuraaja olevinaan.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Deffa on portti kovempiin aineisiin.määki aloitin deffalla.
- Anonyymi00002
Mulla on autossa defan pistoke
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mulla on autossa defan pistoke
eikös se sähköauto ole jo itsessään defibrillaattori---
tosin lamauttavaa säteilyä
- Anonyymi00003
Deffalla on luuri aktiivinen
- Anonyymi00005
Jos noin olisi niin mielestäni pitäisi kiireesti korjata tuo väärä tieto laitteen käyttöohjeista joissa käsketään kuivaamaan iho että elektrodit kiinnittyy kunnolla.
- Anonyymi00006
Siirrä potilas pois vedestä: Potilasta ei saa defibrilloida, jos hän makaa vedessä (esim. uima-altaassa tai lätäkössä). Hänet on vedettävä kuivalle alustalle.
Kuivaa rintakehä: Pyyhi potilaan rintakehä kuivaksi (esim. vaatteella tai pyyhkeellä) siltä kohdalta, mihin liimattavat elektrodit tulevat. Jos iho on märkä, elektrodit eivät tartu kunnolla ja sähkövirta voi kulkea ihon pintaa pitkin rintakehän läpi menemisen sijaan.
Varmista turvaetäisyys: Varmista, ettei kukaan (mukaan lukien sinä itse) koske potilaaseen iskun hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202512Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401762Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6991177- 1081042
- 72998
- 98956
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk86819- 97816
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33766