märkään ihmiseen märällä alustalla estää sen käytön.Pitäs tietää kaikkien ea- kurssin läpikäyneiden....paras tietäjä on aina se kädet taskussa sivusta seuraaja olevinaan.
Deffan käyttö
6
721
Vastaukset
- Anonyymi00001
Deffa on portti kovempiin aineisiin.määki aloitin deffalla.
- Anonyymi00002
Mulla on autossa defan pistoke
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mulla on autossa defan pistoke
eikös se sähköauto ole jo itsessään defibrillaattori---
tosin lamauttavaa säteilyä
- Anonyymi00003
Deffalla on luuri aktiivinen
- Anonyymi00005
Jos noin olisi niin mielestäni pitäisi kiireesti korjata tuo väärä tieto laitteen käyttöohjeista joissa käsketään kuivaamaan iho että elektrodit kiinnittyy kunnolla.
- Anonyymi00006
Siirrä potilas pois vedestä: Potilasta ei saa defibrilloida, jos hän makaa vedessä (esim. uima-altaassa tai lätäkössä). Hänet on vedettävä kuivalle alustalle.
Kuivaa rintakehä: Pyyhi potilaan rintakehä kuivaksi (esim. vaatteella tai pyyhkeellä) siltä kohdalta, mihin liimattavat elektrodit tulevat. Jos iho on märkä, elektrodit eivät tartu kunnolla ja sähkövirta voi kulkea ihon pintaa pitkin rintakehän läpi menemisen sijaan.
Varmista turvaetäisyys: Varmista, ettei kukaan (mukaan lukien sinä itse) koske potilaaseen iskun hetkellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273395Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122519Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.972461Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072134Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261506Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1341245
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146