Muodollisen ystävällinen ehkä joo.
Et kylläkään ole keskustelutaitoinen
30
586
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mistä tälläinen päätelmä on tullut?
- Anonyymi00002
En tiedä. Menin omimaan sen yhden ilkeän kirjoituksen.
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
En tiedä. Menin omimaan sen yhden ilkeän kirjoituksen.
Minkä ihmeen yhden ilkeän kirjoituksen? tältä palstalta?
Herran jumala, jos lukisin ne kommentit joita olen saanut kirjoitettuani ihan joitakin kymmeniä viestejä tänne niin mielipiteet vaihtelevat siitä mitä olen homosta inceliin ja pikkupojasta panomieheen.
- Anonyymi00003
Et tiedäkään millaisia tuntikausien keskusteluja käyn ystävieni kanssa, sukupuolesta riippumatta.
- Anonyymi00010
Ystäviä ei kyllä keskimäärin lasketa, koska siinä on sitä "yritän ymmärtää" etua.
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ystäviä ei kyllä keskimäärin lasketa, koska siinä on sitä "yritän ymmärtää" etua.
Kenen kanssa keskusteluja sitten tarkoitat? Harvemmin sitä tulee tuntemattomien kanssa keskusteltua, kun en istu kapakoissa kovin paljoa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kenen kanssa keskusteluja sitten tarkoitat? Harvemmin sitä tulee tuntemattomien kanssa keskusteltua, kun en istu kapakoissa kovin paljoa.
No esimerkiksi tuttavia, kavereita, tai työkavereita. Kyllä ventovieraatkin siihen laskettaisiin.
Ylipäätään jos keskusteluja käy vain ystävien kanssa niin silloin keskustelutaitojen kehuminen on vähän niin ja näin. - Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
No esimerkiksi tuttavia, kavereita, tai työkavereita. Kyllä ventovieraatkin siihen laskettaisiin.
Ylipäätään jos keskusteluja käy vain ystävien kanssa niin silloin keskustelutaitojen kehuminen on vähän niin ja näin.No laskin nuokin ystäviin. Paitsi ventovieraat. Niiden kanssa en taida syvällisiä keskustella, Paitsi joskus täällä.
- Anonyymi00004
Vain tiettyjen ihmisten kanssa en voi keskustella.
- Anonyymi00011
Johtuu aika usein henkilökemioista ja asiasta, sekä siitä mikä on sen henkilön suhtautuminen tunteellisella tasolla asiaan.
- Anonyymi00005
Pyrin kuitenkin kohtaamaan avoimesti. Kaikki eivät ymmärrä minua, enkä minä kaikkia. Osan kanssa yritän tiettyyn pisteeseen keskustella, mutta toisaalta en ole kaikille loputtomasti avoin kirja, josta voi vain ottaa ja tahtoa itselleen valiten itselleen valitut palat kuluttaen loppuun minun sivuni ja kirjaimeni.
- Anonyymi00006
Tuo riippuu kyllä niin paljon siitä kenen kanssa keskustelee ja kontekstista.
Joidenkin kanssa tilanne jonkun kahden minuutin jälkeen ja sitten pitäisi vain sopeutua siihen mitä mieltä toinen on vaikka selkeästi ei tajua asiasta yhtään mitään. Miten keskustella siinä tilanteessa?
Antaa periksi ja vain ymmärtää toisen tulokulma?
Varsinkin osa naisista on niin hemmetin jyrkkiä jostain asioista ja suorastaan niistä ei saisi edes keskustella.
On luettu jostain keskustelupalsta (reddit) tai jostain mediasta joku juttu ja sitten ollaan sitä mieltä asiasta tapahtui mitä hyvänsä.
Sitten jos toinen osapuoli on täysin eri mieltä ja tulee riita, niin se on tietysti sen toisen osapuolen eli miehen syy.
Harva nainen osaa keskustella, miesten kanssa vaikka olisi eri mieltä, olen keskustellut kokonaisia päiviä joistain aiheista ilman minkäänlaisia konflikteja.
Naiset ovat liian tunteellisesti kiinni höpöhöpöasioissa joita puolustavat tappiin asti mm. erilaiset feminismin koukerot.- Anonyymi00018
Taivaspaikat on jaettu jo, ei sinne oteta enää yhtään lisää.
- Anonyymi00007
olen sosiaalisesti ihan vtun pska
- Anonyymi00008
olen itteasiassa myrkyllinen
- Anonyymi00009
kylllljys
- Anonyymi00013
Esim. täällä keskustelu ei tarkoita että hakeutuisi oikeasti läsnäolevaan keskusteluun vaan tämä toimii vähän kuin vessana, jonne voi osoittaa pahimman paineensa. Sinänsä täällä mikään ei etene, ellei ajatella epäsuorasti että ilkeet jutut esim. nopeuttaisivat vatsan toimintaaa.
- Anonyymi00015
Täällä nyt on turha keskustella.
En ole ikinä nähnyt yhtään huonompaa keskustelupalstaa keskustelulle.
Mikä tahansa viesti, jonka kirjoitat tulkitaan takuulla väärin ja heitetään perään joku puolihuolimaton loukkaus tai vihjaus miten huono ihminen on. Sen lisäksi sitä toisen viestin tulkkausta tehdään aina että tartutaan yhteen lauseeseen ja käännetään se juuri lähes päinvastaiseksi, joten joudut väittelemään asiasta joita itse et edes sanonut.
tai sitten se tuttu tapa tältä palstalta: yksi lause, jolla mukamas nollataan koko toisen viestin sisältö. - Anonyymi00026
Anonyymi00015 kirjoitti:
Täällä nyt on turha keskustella.
En ole ikinä nähnyt yhtään huonompaa keskustelupalstaa keskustelulle.
Mikä tahansa viesti, jonka kirjoitat tulkitaan takuulla väärin ja heitetään perään joku puolihuolimaton loukkaus tai vihjaus miten huono ihminen on. Sen lisäksi sitä toisen viestin tulkkausta tehdään aina että tartutaan yhteen lauseeseen ja käännetään se juuri lähes päinvastaiseksi, joten joudut väittelemään asiasta joita itse et edes sanonut.
tai sitten se tuttu tapa tältä palstalta: yksi lause, jolla mukamas nollataan koko toisen viestin sisältö.Heti kun mennään henkilökohtaisuuksiin, se on merkki että toiselta loppui keskustelutaidot siihen. Se on vähän sama asia kun jollain miehellä ei ole kunnon kommunikointitaitoja niin pian otetaan nyrkit esiin ja ajatellaan että asiat ratkaistaan suoraan nyrkki-ihmisen mielen mukaan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Heti kun mennään henkilökohtaisuuksiin, se on merkki että toiselta loppui keskustelutaidot siihen. Se on vähän sama asia kun jollain miehellä ei ole kunnon kommunikointitaitoja niin pian otetaan nyrkit esiin ja ajatellaan että asiat ratkaistaan suoraan nyrkki-ihmisen mielen mukaan.
Joo, mutta trollit tekee sen niin että se sisältää vain vihjauksen, joten kun toinen vastaa niin sitten voi heittää sen "menet henkilökohtaisuuksiin".
Esimerkiksi että "ei ole kumma kun et saa miehenä naisia jos noin ajattelet" tai että vain "munaton mies ajattelee noin".
perustrollitaktiikka, jolla yritetään vain kiusata tai "voittaa" joku väittely ja hukata toisen aikaa.
- Anonyymi00014
harmemi joku englanninkielen professorikaan on keskustelutairoinen
ehkä asia jos ymmärtyää mitä toinen tarkoittaa on se tärkein - Anonyymi00016
Ilkeä viesti? En laita...olen mieluummin hiljaa
- Anonyymi00017
Minulla on myöskin pelkoni, pelkään tulevani raadelluksi. Keskusteluni muuttuu kummalliseksi,,jopa surkeaksi, siitäkin syystä.
- Anonyymi00020
ei olla tyhmiää kuin pfessoerotit tai tietokon4n prosessorit.
- Anonyymi00021
Tarkoitusperät on ne mitkä ratkaisee. Keskustelutaidot hioutuu ajan kanssa. Sekä huonoista tavoista pois oppiminen.
- Anonyymi00022
Eikö muodollisen ystävällinen ole hyvä tuntemattomille?
- Anonyymi00023
joku sanonta: "What'sa going?" joku ovi juttu että joku tyttö, että onko tulemassa samalla oven avauksella?
- Anonyymi00024
hiljaa syön piparit ja juon kaakaot. kun pääsen kotio alkaa rallatus. usko mu
- Anonyymi00025
mua*****
- Anonyymi00027
Kunhan toinen ymmärtää tarkoittaako se kyllä vai ei, mitään paskan jauhamista tartte
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382181Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642032Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75915
- 27899