Niin voisit silti jättää nuo stalkkaamis syytökset sun muut pois. Ne ei ole totta.
Mies, vaikka et olisikaan kiinnostunut
16
252
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mulla on oikeus mun tunteisiin!
- Anonyymi00002
Ei ole oikeus valheellisen tiedon levittämiseen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuka määritteli ensin mitään tiedoksi ja sitten vielä valheelliseksi, ennen kuin alkoi määräillä käsityksiään mistään oikeuksista?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuka määritteli ensin mitään tiedoksi ja sitten vielä valheelliseksi, ennen kuin alkoi määräillä käsityksiään mistään oikeuksista?
Vähän meni ohi ymmärryksen nyt.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vähän meni ohi ymmärryksen nyt.
Siis mulla itselläni. En tajunnut.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siis mulla itselläni. En tajunnut.
Joo, niin vähän aattelinkin siitä päätellen kun itse kyllä tajusin kirjoittamani, mutta kiitos selvennyksestä. 😂
- Anonyymi00010
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miten sä olit kaikki viestit sinulle .
Voisit ohittaa asiat jotka tiedät ettei ole sinulle
Tai kohdallasi totta nainen .
Miksi yrität hiljentää ihmistä olemaan hiljaa yleisellä palstalla jossa kukaan ei ketään tunne..
Kyllä täällä saa sanoa.
Toki välillä
Ja välillä kun niitä luen mietin ovatko ne minulle.
Kun yks mies jota kauan tykkäsin otti raskaasti kun paljastuikin ettei hän kelpaa minulle sittenkään .
Vaikka se oli hänen vika .
Hän esitti olevansa muuta mitä oli todella.
Joten kaikki loppu.
Kyseinen mies sen jälkeen syytellyt minua milloin mistäkin asiasta..
Kyllä se saa puhua.
Vielä ei se törkeö raja menny rikki joka voi pahimmilla viedä linnaan
Nainen sivusta
- Anonyymi00006
Oletteko täällä huolestuneita omasta maineesta.
- Anonyymi00008
En yhtään.
- Anonyymi00009
Lopetatte vaan sen stalkkaamisen ja kerrot reilusti että haluat tavata.
- Anonyymi00011
Päästäsi pimee olet, ja vissiin hom0kin kaikenlisäksi...
- Anonyymi00012
Mitä merkitystä noilla on, kun pidän ihan eri tyyppisestä miehestä ystävyyden merkeissä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitä merkitystä noilla on, kun pidän ihan eri tyyppisestä miehestä ystävyyden merkeissä.
Se stalkkauksesi kohde ei ole hom0, koita nyt tajuta.
Oletko jotenkin sairas.
- Anonyymi00013
Kuka on syyttäny ja ketä
- Anonyymi00015
Jonain päivänä tulee kovasti ja tuuli vie jonkun pölypartikkelin mun takin päältä ja aurinko paistaa. Se hiukkanen menee sun ohi ja samaan aikaan ajattelet ehkä, "ihan hieno ilma" ja samaan aikan mä jotenkin aavistan jotain, ehkä mulle tulee joku tunne ja sen lähemmäks en pääse sitä, että tykkäisit musta, mutta se on jotain! ☺️
- Anonyymi00016
Kauniisti kirjoitit jollekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882