Muutaman kerran joko yksin tai jonkun kanssa jokut on aivan kuin lähetetty hakkaamaan minut tampereella. Kerran yksi mies ja nainen sanoi ruokakaupassa "meidänhän piti hakata toi (solvaussana)" ja sama tapahtunut bussissa, tuolloin oli eri mies ja nainen kuin kaupassa.
Kerran myös eräs nainen joka ei taida asua samassa kerrostalossa solvasi ulkona ja seurasi sisään. En ole häntä nähnyt hetkeen. Hänen kaveri taisi pyytää hakkaamaan minut mutta yksikään näistä ei ole hakannut minua.
Asia huolestuttaa että joillakin on tuollaisia suunnitelmia. Ehkä en aina käyttäydy hyvin mutta ei siihen noin pitäisi puuttua.
Tilaustyöt tampereella
8
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin kyllähän tuollainen jo uhka on.
- Anonyymi00002
Muuta eri alueelle? Rajaa some ja kavereita. Näin juuri unen jossa nuoripari tuli päälle, kuvasin kännykällä keskustassa lähellä koskea jotain mukamas. Mies aggressiivinen, yrittää pitää otteessa ja nainen määrätietoinen tulemaan päälle.
- Anonyymi00009
En usko että alueen vaihdolla olisi merkitystä. Voisi olla tai sitten ei.
- Anonyymi00003
Taitaa tuollaiset uhkailijat olla päihdeongelmaisia niin mistäs tietää mitä tekevät. Lopettaa itse sekoilut.
- Anonyymi00006
En usko että on päihdeongelmaisia...sanoisin enemminkin jotain "oman käden oikeuden" harjoittajia.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En usko että on päihdeongelmaisia...sanoisin enemminkin jotain "oman käden oikeuden" harjoittajia.
Jatkoa.
Mutta mitä niin pahaa olen tehnyt että minut pyydetään hakkaamaan?
- Anonyymi00005
Se on sitä
nhl meininkiä- Anonyymi00008
Ei tää ole mikään jääkiekkopeli. Olikohan prisma kalevassa tapahtunut tilaustyö. Ehkä ehkä ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895