Kyllä sinä edelleen saat minut ihan sekaisin. Ei meinannut illalla uni tulla, kun mietin vain sinua.
En sano muuta.
En tiedä mitä sanoa
19
501
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sano nyt vaan ihan kaikki.
- Anonyymi00002
Voit minua vähän katsella
- Anonyymi00003
Suu-Pää ilmaisee asioita äänellisesti
- Anonyymi00004
Olisihan tuo viesti kiva omia, kelle lie.
- Anonyymi00005
Eräälle miehelle, jota en ole nähnyt todella pitkään aikaan. Eilen näin ihan ohimennen ja nyt olen taas ihan sekaisin.
- Anonyymi00006
Hänelle sanoisin samoin, mutta me ei enää nähdä :(
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
-sivusta kommentoin
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miksi noin?
- Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eräälle miehelle, jota en ole nähnyt todella pitkään aikaan. Eilen näin ihan ohimennen ja nyt olen taas ihan sekaisin.
Pidät selvästi naisia esittävä hönöke siitä, että esiinnyt naisena itsetarkoituksellisen kaoottisesti, haluaisitko olla nainen todellisuudessa tai haetko huomiota miehiltä tällä tavalla turvallisessa tilassa kun et saa muita kynnyksiä ylitettyä mm siitä syystä, että olet vaan nii vastenmielinen ns not their people- tyyppinen tapaus?
- Anonyymi00008
Puhuva Pää puhuu, Suu-Pää puhuu Korva-Pää kuuntelee.
Suu-Mies, Pää-Mies huutaa korviin- Anonyymi00018
Ajatella miten asiat saattaisi olla sinulla toisin jos oisit toiminut kuten vähintäänkin ilmaisten toivoivat etkö sooloillut omiasi fantasialarppaustasi toteuttaen. Sivusta
- Anonyymi00009
VAG romut, ei sun tarvi mitään sanoo, ne huijaa sua kuitenkin. Tyhmät ei vaan sitä tajua.
- Anonyymi00011
Minäkin näin hänet eilen, pitkästä aikaa, ihan vilahdukselta vain. Kaunis.
- Anonyymi00013
Ei osu. Koska minä en ole kaunis.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei osu. Koska minä en ole kaunis.
Hieno huomio aloittajaäijä, muista korostaa kelvottomuuttasi muillakin tavoilla mm henkisten ominaisuuksien perusteella ja käydä läpi katkeruutta naisia kohtaan. T eräs, joka ei ehkä olekaan muiden mielestä sexikäs vaikka netin kommenteista päätellen voi ei
- Anonyymi00020
Hän kyllä varmaankin minut näki, mutta en tiedä tunnistiko.
- Anonyymi00014
Haluaisin omia tämän mutta täytynee olla realistinen sen suhteen että ei ole mulle. Kun ei olla edes nähty moneen kuukauteen niin tuskin hän minua ajatteleekaan enää.. Hänellä on varmasti jo joku toinen mielessä.
Olisi mukava nähdä ja jutella pitkästä aikaa. En sano muuta :) - Anonyymi00015
tiedätkö mikä on hammaslääkärityttöjwen tuoli: sellainen tuoli vähän ertilainrn mihin kun kokilryt istua niin...
- Anonyymi00021
Samoin ihana lutusuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242481Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492090Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261932Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101763Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581538Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121082Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181059- 55920
- 63905
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2868