Hämmentää se ahdasmielisyyden määrä joskus. Muualta tulleita suomalaisia ei hyväksytä maakunnassa joka on heidän kotimaataan. Junttimainen ilmapiiri. Tuntuu että täällä arvostetaan huonoja käytöstapoja. Jos on hyvät tavat nii leimataan tärkeilijäksi.
Ahdasmielisyyden määrä
11
191
Vastaukset
- Anonyymi00001
Luonto täällä on hieno mutta paikallinen kieroon kasvanut mentaliteetti pilaa maakunnan
- Anonyymi00002
Pirunsisko heräsi julistamaan omaa ahdasmielisyyttään.
- Anonyymi00003
Kaikuu joskus sielu, mutta onko hanki kantava. Mietin sitä monasti ja vaivun sen myötä lapsuuteeni. Onko totuus nähty? Onko?
- Anonyymi00004
Suomalaisten tämä maakunta. Suomalaisuuteen kuulunut aina kunniallisuus, rehellisyys ja luotettavuus. Näitä piirteitä Itäsuomesssa on kovin vähän. Enenpi kieroilua ja kateutta kera ahdasmielisyyden
- Anonyymi00005
Tarvittas muualta maasta edes 50 000 suomalaista Pohjois karjalaan niin muuttua tavat täällä. Eivät kehtaisi enää juoruilla kun siitä saisi niin huonon maineen. Juoruava mies ei ole mies
- Anonyymi00006
Kuppikuntsisuus kukoistaa. Sydän on suljettu kaikelta muulta paitsi kateudella ja kieroilulta. Pitäs olla toisinpäin
- Anonyymi00007
Miksi niin monet pohjois-karjalan naiset valitsee itselleen juoruilevan ja kateellisen miehen kun muualta maasta löytyy luotettavia miehiä kun osaa etsiä
- Anonyymi00008
Itse muutin Joensuuhun Porista ja täällä alkoi elämäni onnellisin ajanjakso joka jatkuu edelleen. Ihmiset ovat täällä vilpittömiä ja heihin tutustuu helposti.
Käykäähän paikkakunnan mollaajat Porin seudulla niin tiedätte oikeasti mikä on kieroutta ja kyräilyä.- Anonyymi00009
Provoilet varmaan. Mutta on totta että täällä syntyy alussa tosi positiivien kuva paikallisista. Vaan olepa kauemman niin sitten selviää pahuuden määrä itä-suomessa. Juoruilua, selkäänpuukotusta, kieroilua, valehtelua yms
- Anonyymi00010
juup,
välitön karjalaisuus,
paljastuu kieroksi savolaisuudeksi... - Anonyymi00011
Hyvin epäilyttävä väärä tieto joka pitää ampua alas. Nythän palstalla on menossa sopulimainen paikkakunnan ihmisten mollaus jossa paikallisia mätetään niin raamatulla ja muilla itselle sopivilla Tiltu-armeijan jauhannilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716