Joka ei koskaan vällyissäni päässyt peuhaamaan
Dam dam dam du di du di dei
Mies olet mun one and only vällyjenvälisankari
33
331
Vastaukset
- Anonyymi00001
Laitanko vinkkiä iltalehteen ja teenkö rikosilmotuksen tästä vedätyksestä?
- Anonyymi00002
Valitettavasti minä, mies, en ole minkään tason julkku. 🥸 Vaikka luonteeltani olenkin melkoinen mulkku.
- Anonyymi00007
Oletko Sarvisen ykSärinkertainen ihan tosissasi taas tämän suhtautumisesi suhteen palstaäijän dam di dam- aloitusta kohtaan? Nimeät sen vedätykseksi, kerro siitä enemmän ja kerro myös rikosilmoituksen syy ja ehlä ennen kaikkea visio siitä, mikä tässä ylittäisi uutiskynnyksen? T naiselta
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko Sarvisen ykSärinkertainen ihan tosissasi taas tämän suhtautumisesi suhteen palstaäijän dam di dam- aloitusta kohtaan? Nimeät sen vedätykseksi, kerro siitä enemmän ja kerro myös rikosilmoituksen syy ja ehlä ennen kaikkea visio siitä, mikä tässä ylittäisi uutiskynnyksen? T naiselta
Ja kerro myös mikä on ollut responssi näihin aiempiin samantasoisiin rikosilmoituksiin mitä olet tehtaillut- kattellaan syssymmällä ns? Eihän ne suoraan voi sanoa, että ei kuule sinun määräily ja valjastus yhtä vastaan olemattomin perustein kiinnosta, emme ole työhevosiasi
- Anonyymi00014
Ja lopuksi kun miettii esim tällaisen institutionaalisen harminaiheuttamiseen pyrkivän toiminnan suhteen, kukahan nämä vainoamisen kriteerit täyttäisi de facto, sen sijaan että joku perustaa utopistiset stoorinsa anonyymipalstan aivan joutaviin kirjoituksiin jotka ei pidä edes tämän väitetyn kirjoittajan suhteen paikkansa? Mutta jooh
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja lopuksi kun miettii esim tällaisen institutionaalisen harminaiheuttamiseen pyrkivän toiminnan suhteen, kukahan nämä vainoamisen kriteerit täyttäisi de facto, sen sijaan että joku perustaa utopistiset stoorinsa anonyymipalstan aivan joutaviin kirjoituksiin jotka ei pidä edes tämän väitetyn kirjoittajan suhteen paikkansa? Mutta jooh
Ja nykyään nämä suhteettomat ajatukset on näköjään laajentuneet jopa ns keltaisen lehdistön kautta paljasteluun. Iltiksen juttukynnys saattaa olla matala, mutta ei sentää tuota tasoa
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja nykyään nämä suhteettomat ajatukset on näköjään laajentuneet jopa ns keltaisen lehdistön kautta paljasteluun. Iltiksen juttukynnys saattaa olla matala, mutta ei sentää tuota tasoa
Mutta toisaalta alma median alla molemmat
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mutta toisaalta alma median alla molemmat
Vai aller mediako se oli, pottu tai peruna sama itu
- Anonyymi00003
En halua vällyjesi väliin, ole rauhassa håmå, älå selvitä
- Anonyymi00013
Kuuluiko tähän osioon palstaäijä, eli aloittaja myös se käkättely ja kytättely? Rumempiakin ilmaisuja heistä on kuuulemmaa.
- Anonyymi00004
Vedätys oli kaamea, mutta minua ei kiinnosta ola ip-lehdissä hyvässä eikä pahassa. Elämä jatkuu, huomiota saisin muutenkin, aika monelta naiselta olematta casanova. Muutenkin osaava ihminen pärjää elämässä. Niin ja ei se nyt mitenkään voi biologisesti muuttua, ettei miehet kiinnosta.
- Anonyymi00012
Aloittajaäijähän oikein inspiroitui pläskisarvisen sekavasta kommentista. Haha
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aloittajaäijähän oikein inspiroitui pläskisarvisen sekavasta kommentista. Haha
Te voitte leikkiä täällä mitä vaikka satuhahmoja. Mainitsin vain ohimennen elämässä tapahtunutta. Mutta kuten itsekin tiedät, se jää teille vain satuhahmojenne juonteeks, anteenks.
- Anonyymi00005
Eli kaikki muut on siellä jo peuhanneet?
- Anonyymi00011
Sinulla on etomaaninen luuseri hyvin erikoisia kysymyksiä tälle naista esittävälle sedälle- oletko koskaan miettinyt vaikka mielentasaajia, niin olisi ainaki itselläsi helpompi olla? TeeTee
- Anonyymi00006
joitain jos palelee, viluttaa paljon, syrtyttävät nuotoitaa kerrostalojen sisälle
- Anonyymi00015
No hyvä aloittajaäijä etteivät pihojen roskakatoksen sentään- tiedätkö sinä tästä aiheesta?
- Anonyymi00020
Sellaiset ihmiset, jotka eivät saa mitään aikaan elämässä, muuta kuin hetkellisesti toisilta pummattua ja huijattua rahaa, he luulevat olevan elämänsä voittajia kun ovat saaneet pienenkin summan huijattua. He eivät vaan ymmärrä, ettei tuollainen ole jatkoa ajatellen kauskantoista. Mitä sitten kun tämä nautinnollinen ryöstösaalis on tuhlattu, nopeasti luonteen laadun arvaten, mitäs sitten. Uhri on todennäköisesti osaava ja hankkii moninkertaisesti rahat itselleen. Sensijaan tekijä, saat vilkuilla koko ajan olkasi takaa "tuntemattomia" tyyppejä ja asiakashankintakin voi hankaloitua päivä päivältä. Puhumattakaan kun pitäisi jossain vaiheessa alkaa miettiä omaa elämäänsä ihmisenä. Voin kuvitella millainen "voittajan" olo on ajan funktiona.
- Anonyymi00008
olen yrittänyt mierriä errtä mikä joku vanhakin hauska peli olisi, siis voidi ilahduttaakin tyttöjä
En ole saanut vcielä mieleen oikein hyvää peliä- Anonyymi00018
Suosittelen kääntymään uskoon. Siinä olisi se hyvä puoli, että ainakin itse uskoisit pääseväsi taivaaseen, ettei nyt pahempaa rytteikköä tarvitsisi pelätä.
- Anonyymi00029
Harvemmin tyttöjä pelit kiinnostelee.
- Anonyymi00016
Kolme koupoita ratsastaa katvealueita katsastaa loppuun asti suunniteltu on jo täysin ryssitty mitäpä teitte siellä valtatiellä miten oli näkymät ei kerran ei edes kahdesti minä näin minäkin näin mutta miksi olitte siellä poncho hukassa?
- Anonyymi00019
No kuinkas hän si voi muka moinen olla
- Anonyymi00021
ajatt4rlin niin että joku peli.. seikkailua ja jotain pelissä mukana haaudkojskin juttujs jne
- Anonyymi00024
anna mun kaikki kestää 🙄
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
anna mun kaikki kestää 🙄
Jos olisi hyvä ongelmanratkaisukyky, niin hän muuttaisi yhtä huonetta pienempään asuntoon (kannabis jäisi siten kasvattamatta)
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Jos olisi hyvä ongelmanratkaisukyky, niin hän muuttaisi yhtä huonetta pienempään asuntoon (kannabis jäisi siten kasvattamatta)
No niin, siinä tulikin sitten esimerkki huonosta "ongelmanratkaisukyvystä" 😂.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
No niin, siinä tulikin sitten esimerkki huonosta "ongelmanratkaisukyvystä" 😂.
Eihän päihderiippuvainen voi tietää mikä hänelle on hyväksi. Siksi muiden ihmisten pitää yrittää vaikuttaa häneen, että hän itse alkaisi tekemään muutosta itsessään, kukaan ulkopuolinen ei varsinaista parantumisprosessia voi tehdä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eihän päihderiippuvainen voi tietää mikä hänelle on hyväksi. Siksi muiden ihmisten pitää yrittää vaikuttaa häneen, että hän itse alkaisi tekemään muutosta itsessään, kukaan ulkopuolinen ei varsinaista parantumisprosessia voi tehdä.
Juu ei. Kun katsos kaikki eivät edes tiedosta päihdeongelmaansa. Jos minä käytän kannabista lääkkeenä, niin keneltäs v*tulta se sitten on pois? Meinasin ostaa tänään viinaa, mutta kävelin kaupan ohi. No alcohol today. Ja nyt v*tuttaa rankasti.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Juu ei. Kun katsos kaikki eivät edes tiedosta päihdeongelmaansa. Jos minä käytän kannabista lääkkeenä, niin keneltäs v*tulta se sitten on pois? Meinasin ostaa tänään viinaa, mutta kävelin kaupan ohi. No alcohol today. Ja nyt v*tuttaa rankasti.
Ja en liittynyt tuohon keskusteluun, kuin tuolla kommentillani.
- Anonyymi00030
Nainen kaikki haluaa sulta sitä, mutta jos me oltais niin, tietäisitkö siitä kuitenkin, miten kauheasti susta pidän.
- Anonyymi00031
englanin kieltä ihan hauskaakin välillä
ambulanddi-ohjrlma tv2 niin kannattaa mennä sairaalaan jos tuntuu että joku vakavsa juttu- Anonyymi00034
M ykkönen PIIpAa noutaa sinutkin paaPII
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847