Talibanit ja perussuomalaiset ovat arvokonservatiiveja ja tavoitteet samoja:
- uskonto sotketaan politiikkaan
- molemmat kansallismielisiä
- vähemmistöjen asemaa syrjitään
- mediaa kontrolloidaan
- naisten asemaa heikennetään
- yhdenvertaisuuden poistaminen yhteiskunnasta
Varmasti muitakin yhtäläisyyksiä löytyy, mutta tuossa noin muutamia mainitakseni.
Mitä yhteistä persuilla ja talibaneilla?
15
222
Vastaukset 15
- Anonyymi00002
-häilyvä käsitys suojaikärajoista
- Anonyymi00003
Mitä yhteistä on kaikilla Suomen nykyisillä puolueilla; Unelmahöttö.
- Anonyymi00004
Muskin persutvitterissä on nyt pinnalla ilmiö, jossa persunaiset ehdottavat naisten äänioikeuden poisottamista, jotta Suomi saataisiin takaisin.
- Anonyymi00007
Urho Orban:n aikaan
- Anonyymi00005
Adolf on hieno mies.
- Anonyymi00006
Dunja:
Entä ero demareilla ja talibaneilla?
Kumpikaan ei siedä kilpailijoita.
Odottavat maailmanloppua.- Anonyymi00008
Muita puujalkavitsejä ?
- Anonyymi00009
Demokratioiden yhteyttämistä ei opiskella luonnontieteen tunneilla?
- Anonyymi00011
🤣🤣🤣
- Anonyymi00010
Talebaanit käyttävät vähemmän viinaa, ovat terveemmän näköisiä, ruumiillisesti paremmassa kunnossa ja homous on heille syntiä.
- Anonyymi00012
Ja siellä ei ole sivareita toisin kuin persuissa. Näyttäisi olevan maanpuolustushenkistä porukkaa muutenkin kuin puheissa.
- Anonyymi00013
debiili demarit ottavat turvaan partaväen iranista 🤔se kertoo paljon teidän maailman katsomuksestanne
Kun katsoo Iranin nähtävyyksiä, kaupunkeja ja kulttuuria, niin sitä voi aina vertailla näihin meikäläisten tokmanniprismacittari -keskuksiin. Iranista tulee fiksua porukkaa. Mutta ei persu sitä tiedä, että Iran ei ole muslimimaa.
- Anonyymi00014
kommunistit teki vallankumouksen ja aku ankan palvojat kanssa , eli ihan samaa väkeä
- Anonyymi00016
Kyllä on taas lantalootan lapsellisuus huipussaan - ja millaisella tietopohjalla.
😄 😅😂 🤣 🤡
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843581Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4011318Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty381004Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72883Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä203826Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s282771Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto22730Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33651Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen20637Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan34602