Olen saanut selkäsaunan vitsalla annettuna. Farkut oli suojana ilman alushousuja . Silti oli pakarat hellänä ja jäljet tuli. Tästä aikaa n.1v. Nyt olis taas aika kuritukselle......
Vitsaa farkkupyllylle
18
521
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä voin piiskata sua samoin ,vaikka paree ois antaa sulle punapersposket,onks sul KIk?
- Anonyymi00003
Olen 50 m. Tiukat levikset siis jalassa silloin.ei ole kik.
- Anonyymi00004
Kyllä se selkäsauna tuntuu farkkujenkin päälle annettuna. Vitsa eniten....
- Anonyymi00005
Olisko nais antajaa.Miehelle
- Anonyymi00006
Missä päin
- Anonyymi00007
Tässä 02 alue.
- Anonyymi00010
Mies. Eteläsuomi.
- Anonyymi00008
Kyllä nainen kelpaisi antamaan .
- Anonyymi00009
Kyllä täälläkin on kurin tarpeessa 50 mies. Mies tai nainen molemmat kelpais antajiksi. Turku+60 km
- Anonyymi00011
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön
- Anonyymi00015
Kädellä on mukava läiskiä miehen tai naisen persettä, se ääni ja tunne omassa kädessä kun saa läiskiä. Kaipaako joku kosketusta;)?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kädellä on mukava läiskiä miehen tai naisen persettä, se ääni ja tunne omassa kädessä kun saa läiskiä. Kaipaako joku kosketusta;)?
Kaipaisin kotikuria alasti polven päällä.Kuriton poika. Mistä päin oot
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kuriton kakara.Annatko kuria. Nimimerkin takaa saa yhteyttä.
- Anonyymi00012
Tiukat farkut pyllyn päällä on melkein sama kuin paljaspylly. Kyllä siihen piiskaus tai kädellä läiskiminen on antoisaa molemmille.
- Anonyymi00013
Netissä on kuva ehkä Pakistanista kun kaksi lesbonaista saa julkisen raipparangaistuksen. Kummallakin on vaatteet päälle mutta yläosassa vain ohuet paidat. Raipat antavalla miehellä on parkittu sonninsiitin. Ei mikään vitsi vaan siitä saaneen sanotaan muistavan sen lopun ikäänsä. Taisi kummallakin lesbolla olla seuraavana päivänä selkä kirjavana.
- Anonyymi00014
Kyllä haluaisin selkäsaunan naiselta.Alastomana kylläkin polvien päälle poikittain kämmenellä kunnolla nurkkaan häppeemään punasen pyllyn kanssa. Siisti pieni mies. Eteläsuomi.
- Anonyymi00017
Kyllä tuo olisi hieno kokemus.Saisi tomeralta naiselta.Varsinaissuomi
- Anonyymi00018
Tuhman pojan pieni pylly kaipaa kämmentä.Turun seutu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844472Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1252461Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3202431Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1502333Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1912183Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4771193Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3841118Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki111020Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38923- 92888