Ghostaaminen on todella epäkunnioittavaa

Anonyymi-ap

Ensin ghostataam ja sitten ajan kuluessa tavoitellaan uudestaa yhteyttä. MIKSI?

96

801

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi käännät kaikki väärinpäin kun sinä olit se joka ghostasit ja käytit vain hyväksesi.

• Anonyymi00082

Sitähän minä olen näille järjen riemuvoitoille sanonut jo ajat sitten, että sinä aloittajaäijä käyt tällä saagalla naisten sarjahylkyjä läpi. T naiselta

• Anonyymi00002

Joo, olen ihmetellyt tuota uutta ghostaamis ilmiötä itsekin. Jos tulee kiusallisia tilanteita, niin niistä ei vaan puhuta avoimesti vaan ajatellaan että asiasta pääsee helpoiten olemalla hiljaa.

Ihmisiltä on hävinnyt selkäranka, ja kunnioitus toista kohtaan on kadonnut, ja mennään siitä mistä aita on matalin ja itselle mukavinta. Otan osaa, tämä näyttäisi olevan tämän ajan henki.

• Anonyymi00004

Totta, en lainkaan ymmärrä tätä ghostausta.
        Erityisesti jos toinen on ystävällinen.

• Anonyymi00007

Joo samat ajatukset. Sen jälkeen kun on jättänyt kunnioittamatta toista ja ghostamnut, on vaikea rakentaa enää uutta.

Voi valita kuinka kohtelee toista.
        1. Epäkunnioittavasti ghostaamalla
        2. Kunnioittamalla ja kommunikoimalla

• Anonyymi00003

Lopeta syyttely. Mua ei ainakaan haittaa, jos joku ottaa tauon jälkeen yhteyttä.

• Anonyymi00008

Toisin sanoen sua ei haittaa jos toinen kohtelee sua huonosti.

• Anonyymi00012

Riippuen tilanteesta. Minäkin saatan ottaa kuukausien päästä yhteyttä, eikä kyse ole pelailusta. Ehkä olen miettinyt tilannetta ja mitä haluan. On monia syitä miks saattaa tulla taukoa tutustumisvaiheessa. Mielestäni se jopa on hyvä merkki, jos toinen vielä palaakin takaisin. Ei se tarkoita et kakkosvaihtoehtoja oltas. Kyllä sen tuntee onko toinen tosissaan palannut vai se*si mielessä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Itellä on joskus ollut niin raskaita kausia, etten ole jaksanut edes kaikkein lähimpiin pitää yhteyttä pitkään aikaan.
        Jos siis joku ei vastaa mulle viestiin, en automaattisesti ajattele, että hän haluaa tahallaan loukata.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tikusta vääntämistä tuo

• Anonyymi00037
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Itellä on joskus ollut niin raskaita kausia, etten ole jaksanut edes kaikkein lähimpiin pitää yhteyttä pitkään aikaan.
        Jos siis joku ei vastaa mulle viestiin, en automaattisesti ajattele, että hän haluaa tahallaan loukata.

"Jos siis joku ei vastaa mulle viestiin, en automaattisesti ajattele, että hän haluaa tahallaan loukata."

Kyllä se on tahallinen loukkaus.

• Anonyymi00005

Mies?

Perus pelimies taktiikka. Joku sinua korkeammalla tasolla oleva miekkonen pyörittää useaa muijaa ja tuolla tavoin sinut saa koukkuun, tai hän ajattelee niin.

• Anonyymi00013

Kukaan joka pyörittää useaa muijaa ei ole korkealla tasolla vaan 🤮

• Anonyymi00031
        Anonyymi00013 kirjoitti:

vaan alimmalla tasolla..

• Anonyymi00038
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllä se on korkealla tasolla.

Markkina-arvo katsos parisuhdemarkkinoilla ei katso sinun moraalista tuomiota.

Ihan samalla tavalla sinun tekee mieli sen kikkeliä kuin muidenkin naisten.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kun et tunne minua niin kerron, etten halua enää yhdenkään miehen kikkeliä!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kun et tunne minua niin kerron, etten halua enää yhdenkään miehen kikkeliä!

Lesboilu on ihan jees.

Mutta se ei muuta sitä miksikään että oli varmaan ylemmän tason mies mistä puhuttiin.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Ei naiset silti sinua pidä minään, jos jotain uloketta haluaisivatkin. Miehet eivät halua uskoa tulevansa hyväksikäytetyksi, kolhii egoa sen verran tehokkaasti.

• Anonyymi00063

Tekeekö tranut noin?

• Anonyymi00096
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ei naiset silti sinua pidä minään, jos jotain uloketta haluaisivatkin. Miehet eivät halua uskoa tulevansa hyväksikäytetyksi, kolhii egoa sen verran tehokkaasti.

Just joo aloittajaäijä. Niin olisi riistetty olo sinulla, eikä performatiivinen aloitus liity suinkaan pettymyksen purkamiseen per elli, että niin oli hilkulla taas. Ei ollut, se oli joku someminna, jolla n tuhatkuussataa seuraajaa ja sinä yksi niiden joukossa kunnes tuli banaanit esim liian innokkaiden yksityisviestien takia

• Anonyymi00097
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Koitahan aloittajaäijä startata siitä yhdestä ny alkuun, niin kattomma sitten jatkoa tarinalle

• Anonyymi00006

Et voinut kunnioittaa toista sen vertaa, että olisit vastannut. Ymmärsin jättäytyä pois elämästäsi.

• Anonyymi00009

Mihin piti vastata ghostaajalle?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mihin piti vastata ghostaajalle?

Sun ei varmaan mihinkään.

• Anonyymi00011

Ristiriitaista ensin kohdella alentavasti toista ja ghostata, jonka jälkeen odotat, että vastataan sulle niinkö?

Sivusta

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ristiriitaista ensin kohdella alentavasti toista ja ghostata, jonka jälkeen odotat, että vastataan sulle niinkö?

Sivusta

Juuri toisinpäin, kun jätetään vastaamatta, harvemmin tulee lähestyttyä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Juuri toisinpäin, kun jätetään vastaamatta, harvemmin tulee lähestyttyä.

Mies ghostasi. Lähestyi. Harvemmin siihen enää vastataan.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Selkeä syy ghostata jos toinen ei reagoi viesteihin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Selkeä syy ghostata jos toinen ei reagoi viesteihin.

Sullako kävi noin? Ei mulla.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sivusta

👍👍👍

• Anonyymi00032
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sivusta

Palstan kummelimuijat voi ghostata ihan heti. Lähestyminen on sellaista kummelia ettei kannata.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tuskin lähestyy enää siihen voit luottaa .

• Anonyymi00095
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Tuskin lähestyy enää siihen voit luottaa .

Nouseeko sinulla heikkoitsetuntoinen nainen nanosekunniksi itsetunto kun käyt neuvomaan naista esittävää trollia? Epäilen.

• Anonyymi00014

Jos ette vaan kohdanneet enää, vaikka välimatkan vuoksi. Ei välttämättä ollut tietoista välttelyä.

• Anonyymi00015

Nykyaikana mahdollinen etäisyys on lähinnä tekosyy ghostata teknologian nopeassa maailmassa.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Nykyaikana mahdollinen etäisyys on lähinnä tekosyy ghostata teknologian nopeassa maailmassa.

Vaatii rohkeutta ja varmuutta myös niiden kautta ottaa yhteyttä. Jos ei tiedä toisen tilannetta, niin on vaikea ottaa yhteyttä. Ei välttämättä ole tietoista välttelyä. Voimia! (sivusta.)

• Anonyymi00017

Ghostaaminen on henkistä kiusaamista.

• Anonyymi00022

Pahimman laatuista

• Anonyymi00034

Myös se ettei tietty henkilö sanonut koskaan mitään! Silloin on mahdotonta edes yrittää arvata, miksi tietty henkilö tekee niin toistuvasti kauan aikaa. Sellaisesta tilanteesta kauan jatkuessaan tulee julmaa leikkiä.

• Anonyymi00020

Ei se kivalta tunnu, mutta voisiko loppuun asti käyttäytyä niin että vähiten pahaa mieltä aiheuttaisi omalla käytöksellä

• Anonyymi00023

pelle.

• Anonyymi00025

Missä? Täällä suomi24? Voe voe ottaako jotkut ihan tosissaan nää viestit joltain jota ei ees tunne?

• Anonyymi00027

EI tietenkään täällä camoon 😂

• Anonyymi00026

Sua ei olis tunnistanut edes sun omat vanhemmat.

kuin hänelle

• Anonyymi00030

Nuijimisen jälkeen vai niin

• Anonyymi00053
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Nuijimisen jälkeen vai niin

Sitä suu puhuu.

• Anonyymi00033

Mihin ois pitänyt vastata? -sivullistakin kiinnostaa

• Anonyymi00036

Ei mihinkään jos ei kiinnosta.

• Anonyymi00094

No vaikkapa johonkin tämän aloittajaäijän lukuisista gallupeista? T naiselta jaksamista arjen keskelle

• Anonyymi00035

Ehkä se on niin samanlaiset luonteet.

• Anonyymi00039

Roastaaminenkin on parempi kuin ghostaaminen.

Itse olin joskus se, joka piti yhteyttä muihin, kyseli voinnit ja kuulumiset, soitti onnittelut, jne. Sitten sairastuin kuolemanvakavasti, mutta selvisin. Ei soitellut tai viestaillut kukaan sen jälkeen. Ei viikkoon, ei kuukauteen, ei vuoteen, eikä ole kukaan soittanut tai viestitellyt sen koommin. Tuosta on nyt 13 vuotta ja olen sulkenut kaikki nuo ihmiset pois elämästäni, tai itseni heidän elämästään, miten vain. Jos jossakin sattuu tapaamaan, niin "iloisena" tervehtivät ja tulevat juttelemaan. Itse kohtelen heitä enää kuin joitakin puolituttuja työpaikalta,. Vaihdan kuulumiset korrektisti ja pinnallisesti, ja se siitä.

Tapailin joskus erästä henkilöä muutaman kuukauden ja kaikki tuntui olevan hyvin, kunnes kerroin, että minulla on vahvasti tunteita häntä kohtaan, että ihastuminen oli syventynyt rakastumiseksi, ja silloin hän ghostasi minut. Ei vastannut minkäänlaisiin kyselyihin, eikä viesteihin. Poistin hänet elämästäni, jos kohtaamme, tervehdin kuin salituttua. Tunteet yrittävät muistuttaa itsestään, mutta tukahdutan ne pois samantien.

Nyt olen ollut parisuhteessa kohta 14 vuotta, onnellisesti. Olemme molemmat vähän introverttejä, mutta töidemme kautta sosiaalisia. Emme kumpikaan solmi ystävyyssuhteita kovin herkästi, sillä olemme kumpikin tulleet "hyväksikäytetyiksi" ystävyyssuhteissa. Meistä kumpikaan ei pidä ystävyys- tai rakkaussuhdetta, eikä muita ihmisiä itsestäänselvyytenä, koska olemme molemmat olleet sellaisia muille. Ja kun jostakin tulee itsestäänselvyys jollekin, tulee siitä samantien arvotonta.

Olen välillä todella yksinäinen ja kärsin siitä, mutta valitsen mieluummin sen ja yhden ihmisen elämääni, kuin hyväksikäyttäjiä muistuttamaan, kuinka arvoton olen.

• Anonyymi00042

Ghostaaminen ON PELKUREILLE.
      Kommunikaatiokyky niin huono ja ollaan jo niin narsistisia että toista ihmistä ei arvosteta edes sen vertaa että jaksaisi vastata yhdellä, kahdella sanalla tai edes hymiöllä.

Näitä narsistisia pellejä riittää molemmissa sukupuolissa.

• Anonyymi00043

Tauksin eksä tuli katumajärven jäätä....

• Anonyymi00046

Ghostaaminen on tunne-elämältään epäkypsien ja sosiaalisilta taidoiltaan vajavaisten tapa toimia. Kyseessä on siis jonkinlainen henkinen vammaisuus, kuten on vaikka debiiliys tai narsismi.

• Anonyymi00047

Minä en odota selityksiä, jos toinen alkuvaiheessa jättäytyy pois kuvioista. Voin kysyä syytä, jos tahdon tietää. Joskus voi kysellä myöhemmin tapaamista, jos vaikkapa pelkkä ystävyys kiinnostaa (odotti tunteiden laantumista), tai jos uskallus on kasvanut tms… syitä on monia.

• Anonyymi00048

Mutta on kyllä kunnioittavampaa olla suora jutuissaan ja lopettamisissaan. Kohteliaasti tietty.

• Anonyymi00056

Miksi odottaa tunteiden laantumista? Ei hyvää päivää.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Miksi odottaa tunteiden laantumista? Ei hyvää päivää.

Jos ovat toispuoleiset. Toinen haluaa ystävyyttä, toinen suhteen…

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Jos on tavannut treffeillä tyyliin vain kerran, kaksi. Toki muut voi olla muuta mieltä, mutta itse en ole kaivannut sellaisissa tilanteissa mitään erityistä syvempää keskustelua syistä miksi toinen ei ota enää yhteyttä… vaikka paras on silloinkin antaa/saada joku lyhyt ajatus, miksi noin…

• Anonyymi00060
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Kun jotkut alkavat aika voimakkaasti painostamaan suhteeseen, vaikka ei edes tunneta juuri ollenkaan vielä, ja syytellään jotenkin huonoksi, jos haluaa lopettaa tapailun…. Eli vaikka olikin jotain hyvää, ei se tarkoita, että olisi tarpeeksi pohjaa suhteelle… liiallinen painostus/eriaikaisuus…

• Anonyymi00070
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Kun jotkut alkavat aika voimakkaasti painostamaan suhteeseen, vaikka ei edes tunneta juuri ollenkaan vielä, ja syytellään jotenkin huonoksi, jos haluaa lopettaa tapailun…. Eli vaikka olikin jotain hyvää, ei se tarkoita, että olisi tarpeeksi pohjaa suhteelle… liiallinen painostus/eriaikaisuus…

Joo mutta etkai enää sen jälkeen pidä yhteyttä ja kuvittele että se toinen on " vain kaveris". Aika tyhmää on sekin että hyppii tapailemassa montaa kertaa jos ei kiinnosta ja huijaa toista. Kuka muita yleensä hakuaa vain " tapailla"? En ole ap mutta kunnioittava ei myöskään ole se että tapailee useita naisia eikä juuri muuta kuin sitä vailla. Haloo

• Anonyymi00093
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Joo mutta etkai enää sen jälkeen pidä yhteyttä ja kuvittele että se toinen on " vain kaveris". Aika tyhmää on sekin että hyppii tapailemassa montaa kertaa jos ei kiinnosta ja huijaa toista. Kuka muita yleensä hakuaa vain " tapailla"? En ole ap mutta kunnioittava ei myöskään ole se että tapailee useita naisia eikä juuri muuta kuin sitä vailla. Haloo

Kiinnostavaa näissä euron esityksissäsi on aloittajaäijä se, että voit vetää monen linjan tarinaa ns ilman, että nämä innokkaat kerronnan etsijät paljoa havainnoi

• Anonyymi00049

Ghostaajan satunnaiset irl-suhteet saavat hänet ottamaan etäisyyttä toisiin, ja kun välirikko tulee sen aluksi kivan seurustelukumppanin kanssa, muistuu mieleen joku vanha joksikin ajaksi unohtunut tuttu. Kunnes löytyy taas uutta seksiseuraa ja ghostaaminen jatkuu...

• Anonyymi00050

Oksettavaahan tuollainen on, kun toinen osapuoli voi olla ihan tosissaan. Ja se toinen saa kiksejä siitä, kun on satuttanut sitä toista. Sairasta pskaa. Ei tuollaista osaa varoa, kun ei ymmärrä että sellaista voi edes olla olemassa. Ennen kuin sitten osuu omalle kohdalle.

• Anonyymi00051

Juuri noin olen sen olettanut olevan! Siksi en halua edes tutustua tiettyyn henkilöön!

• Anonyymi00092

Ei jotenkin aloittajaäijä rullannut tämä tarinallisuus. Otetaan esimerkiksi tinder- montako kertaa esim miehet pääsee ns palaamaan asiaan myöhemmin? Ehei, kyllä se on pommittettava niin kauan kun responssia tulee

• Anonyymi00052

Ghostaavaa tyyppiä ei kannata ottaa kovin vakavasti, ja jos se ottaa yhteyttä aikojen takaa, on asennemuutos paikallaan sille ghostatulle. Ota jatkossa mahdollinen yhteydenpito yhtä kevyesti kuin ghostaaja... kun se kerran tai toisenkin ghostannut tekee saman uudelleen.

• Anonyymi00054

Ohi olen aina mennyt mitään sanomatta!

• Anonyymi00098
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Ohi olen aina mennyt mitään sanomatta!

Kunhan ensin olet kerjännyt huomiota!

• Anonyymi00061

On jotain tilanteita, mitkä eivät ole vain totaalista välinpitämättömyyttä ja omaa hyötyä.

Kyllä minuun voisi/saisi ottaa myöhemmin yhteyttä, jos miettisi, että tilanne on/voisi olla nyt toinen. Vaikkapa elämä tasoittunut, tullut omaa kasvua, tai minulle… yhteydenotto on vain yhteydenotto -tärkeää on, että keskustellaan ja molemmat tietää missä mennään (ettei luulla mitään). Jokaisen omaa päätöstä kunnioitetaan, eikä luoda valheellista kuvaa syvemmistä tunteista, jos niitä ei ole (eli esitetä).

• Anonyymi00062

Eiköhän se joka ottaa yhteyttä yleensä kerro syyn.

• Anonyymi00064

Juu, ja se syy voipi olla tekosyy...

• Anonyymi00065

Mistä myka ghiustattu jos ette ole olleet suhteessa eli et voi määräillä muita vääristellä

• Anonyymi00066

Ai suhteessa voi määräillä vai?

• Anonyymi00072
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Ai suhteessa voi määräillä vai?

Ei voi mutta voi olettaa että suhteessa pidetään vuorovaikutusta yllä :Dd muissa säädöissä vaadetta ei ole.

• Anonyymi00067

Sä olet idiot tyhmä blondi aivo taiats olla mt potilas niiden tuhopolttojen ja autojen lasien rikkoja

• Anonyymi00089

Kerro lisää auton laseista, montako olet rikkonut työparisi kanssa ja tämän toisen tuhannen tuulen lakin väittämänhän tiedämme jo tuulen mukana lentäneeksi

• Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Kerro lisää auton laseista, montako olet rikkonut työparisi kanssa ja tämän toisen tuhannen tuulen lakin väittämänhän tiedämme jo tuulen mukana lentäneeksi

Missä se teidän rosvoliigan johtaja muuten lymyilee? Kanisterinsa nousi jo koskesta ylös et

• Anonyymi00068

Mut kerran vuosia vuosia sitten ghoustasi baarin eteen eräs treffikumppani jolle joku vosu kävi hetkeä ennen jonkun tarjouksen tekemässä. Uskomatonta tää kaveri kirjoitteli vuosikaudet perään mitä kuuluu. Idiootti!!

• Anonyymi00069

Kenet se ap nyt on ghostannut?

• Anonyymi00087

Aloittajaäijä todella kokee epäoikeudenmukaisuuden kokemuksia, ettei tasa-arvo toteudu näin päin, mutta eipä hätää ei ole yksin tämän epäsuhdan kanssa. T naiselta

• Anonyymi00091
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Aloittajaäijä todella kokee epäoikeudenmukaisuuden kokemuksia, ettei tasa-arvo toteudu näin päin, mutta eipä hätää ei ole yksin tämän epäsuhdan kanssa. T naiselta

Verkkorikollinen kauhukakara käytti sitten tähän energiaansa. No pysyypähän poissa muusta pahanteosta näin ollen

• Anonyymi00071

Olet booty call.Its called breadcrumbing

• Anonyymi00073

Olikohan tämä mulle miehelle. Ajattelin, että toivotan hänelle vielä hyvää naistenpäivää nyt ainakin sitten ens su..

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

Olikohan tämä mulle miehelle. Ajattelin, että toivotan hänelle vielä hyvää naistenpäivää nyt ainakin sitten ens su..

Höpö höpö aloittaja on nainen jolta halusit vain s

• Anonyymi00085
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Höpö höpö aloittaja on nainen jolta halusit vain s

Näinkö tämä stoori meni aloittajaäijä? Olipa niin koskettava loppukliimaksi. Dokumenttiainesta jopa. Kieksi ota koppia.

• Anonyymi00086

Ooks sinä sitten paljonkin tälle aloittajaäijälle tekstaillu?

• Anonyymi00075

läpällä

• Anonyymi00084

Läpällä keksit kasan perätöntä tarinaa, mitä aloit ihan läpällä elää palstaäijän avautumisten kautta? Joku tässä ei täsmää.

• Anonyymi00076

Ensin ei kiinnosta ja sitten kiinnostaa kun muita ei oo tai pikku hiprakassa, nuorten sinkkujen elämää. Ystävän olkapää auttanee.

• Anonyymi00077

On tilanne että on juteltu ja nähty ja viestittelyä no ei ole ghostaamista. Joskus on pakko asettaa raja jos ei hakua jatkaa kanssakäymistä.

Tilanne on vähintään röyhkeä jos muutakin.... tai useita kuukausia pyöritty ja ghoustataan. Saati seurusteltu. Erotaan ilman keskustelua syistä. No toki poiketen perusteltua jos väkivallan uhka.

• Anonyymi00080

Viesyeihin vastaamatta jättäminen ON AINA ghostaamista pentu

• Anonyymi00078

No en ota enää ikinä yhteyttä olet sen verran ilkeä ihminen saat olla mun puolesta yksinäsi

• Anonyymi00081

Ilkeä... vai oikeassa?

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Ilkeä... vai oikeassa?

Eikö millään mene jakeluun, että tähän palstaäijän kirjoittamaan itsevastailuperformanssuun osallistuminen on ajanhukkaa? T

• Anonyymi00088
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Eikö millään mene jakeluun, että tähän palstaäijän kirjoittamaan itsevastailuperformanssuun osallistuminen on ajanhukkaa? T

Ajanhukkaa koko palsta. Parempaakin tekemistä ja sivusta vain. Y.T

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe